Kort weg met O&N

20-11-2012 19:50 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met Oud & Nieuw willen mijn vriend en ik kort weg, namelijk van zaterdag of zondag tot en met twee januari. Drie of vier nachten dus.

Ik ben hotelsites aan het bekijken (NL, BE, DE bijv.), maar zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer.

We zouden graag wat wellnessfaciliteiten bij de hand willen hebben, in een hotel, maar dit kan bijv. ook een huisje met een sauna of hottub zijn.

De omgeving maakt niet zoveel uit, maar de kosten wel. Ik wil toch niet meer dan tweehonderd euro p.p. uitgeven eigenlijk. We kunnen meer uitgeven, maar bewaren dat liever voor een andere uitgebreidere vakantie.

Ben benieuwd of jullie misschien een goede tip of leuke ervaring hebben?
Je bent wat laat, denk ik eigenlijk. Maar misschien vind je nog wat. Heb je al op www.heerlijkehuisjes.nl gekeken?
Wij houden nooit zo van lang van tevoren plannen, dus we kijken wel wat er nog beschikbaar is. Ik ga even op je site neuzen in elk geval!
Ik wens je veel succes en ben bang dat het voor het budget dat jij in gedachten hebt niet gaat lukken.

Deze periode is hoogseizoen, nog duurder dan het hoogseizoen in de zomer, en dan worden de goede huisjes vaak voor minimaal een midweek of zelfs week verhuurd. Een hotel lukt misschien nog voor kortere periode, maar ook niet binnen dat budget en al helemaal niet een goed hotel met welness faciliteiten.
Mag t ook buitenland zijn?
Er zijn een aantal hotels aan de kust die zelfs nog onder de tweehonderd euro blijven in die periode, dus daarom lijkt het me wel te doen. We twijfelen echter over die plekken, de hotels worden wel goed beoordeeld en hebben ook wellnessfaciliteiten. Wellicht wordt het toch zoiets dus.
Ja dus lees ik net, vorig jaar waren wij 6 dagen naar Edinburgh voor 380 euro misschien dat t voor korter ook voor 200 kan?
Ja tuurlijk Badmeester, we willen ook wel een stukje rijden met de auto of vliegen, alhoewel ik betwijfel of dit laatste lukt binnen ons budget.
Bedoel je niet 200 euro per nacht?

Vliegen is tegenwoordig vaak goedkoper dan rijden. Maar, dat geldt vaak alleen bij vroege boekingen. Des te later je boekt, des te duurder de ticket.
Roompot heeft verschillende huisjes met sauna, bijvoorbeeld deze. Maar dan moet je kiezen voor óf een weekend (vr-ma) óf een midweek (ma-vr)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Als je op hotelsites (agoda, hotels.nl, etc) kijkt, kom je heel veel tegen voor minder dan 100 per nacht. Google eens op wellness hotel of hotel met wellness /spa (hotelspa.nl, zoweg.nl, weekendjeweg.nl, etc)
heeft vakantieveiling niks?

Of inschrijven bij daily offers. Dan krijg je elke dag allerlei aanbiedingen waaronder ook veel hotelarrangementen.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven