Korting dagtickets Disneyland Parijs?

25-04-2013 10:18 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Binnenkort willen wij met 6 volwassenen en twee kinderen van 3 en 5 jaar een dagje naar Disneyland Parijs.

Wie van jullie kan mij vertellen hoe ik aan een korting kan komen., het is namelijk behoorlijk kostbaar.

Ik meen ik gelezen te hebben dat kinderen tot 6 jaar gratis naar binnen mogen, dus dat scheelt.

Hoe reserveren jullie kaartjes? Bij welke organisatie is het aan te raden?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Alvast bedankt!

Groetjes, Irishgirl
Wat een goeie tip Olivia! Waar haal je ze op dan? Bij een Fnac winkel of bij het park zelf? Die tip zal ik onthouden.
Vorig jaar 1 dag 1 Disneypark gedaan en ik vond langer echt niet nodig :-) Genoten, de meeste attracties gezien, sommige zelfs meerdere keren. Beetje slim plannen met fast passes enzo.

Maar onze kinderen zijn groter (tussen de 10 en 15) en dat is misschien weer anders dan met kleintjes.

Ik ben ook erg benieuwd naar de tip van de Fnac. Op de site gekeken maar erg ver kom ik er niet mee. We willen dit jaar weer op de terugweg van vakantie.
quote:lisannez schreef op 25 april 2013 @ 13:56:

Ik ben ook erg benieuwd naar de tip van de Fnac. Op de site gekeken maar erg ver kom ik er niet mee. We willen dit jaar weer op de terugweg van vakantie.http://www.fnacspectacles ... heRapide.do?search=disney
Je haalt ze op bij de fnac met de credit kaart waarmee je hebt betaald + id kaart.(alsje via de site besteld)
Wauw, super!

Bedankt.
@Nephthys, is dat zo? Ik had me laten vertellen dat het soort ANWB was, maakt ook niet uit.

Je bestelt ze via de site, betaalt met creditcard en print ze dan uit.

In val d'europe, wijk naast Disney, ligt een mega winkelcentrum en daarin heeft Fnac een winkel. Daar kun je ze ook kopen als je geen creditcard hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven