last minute vanaf schiphol
donderdag 15 juli 2010 om 20:07
Mijn dochter wil nog een last minute boeken maar de prijzen vallen in deze tijd behoorlijk tegen.
Nu bedacht ik me dat je ook vanaf schiphol last minute kunt vertrekken, weet iemand of dat erg veel scheelt? Voor welk bedrag kun je rond deze tijd weg vanaf schiphol? We weten dat het erg ligt aan de bestemming, maar zijn op zoek naar een betaalbare zonvakantie.
Nu bedacht ik me dat je ook vanaf schiphol last minute kunt vertrekken, weet iemand of dat erg veel scheelt? Voor welk bedrag kun je rond deze tijd weg vanaf schiphol? We weten dat het erg ligt aan de bestemming, maar zijn op zoek naar een betaalbare zonvakantie.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
donderdag 15 juli 2010 om 22:05
Lastminutes vanaf Schiphol zijn een beetje passé. De vluchten worden nu met een aantal passagiers overboekt. Mensen die niet meer met hun eigen vlucht meekunnen omdat die overboekt is geven ze dan vaak een nieuwe ticket in de 1e klas van de volgende vlucht of een tegoedbon en een seat in de volgende vlucht. Op de bonnefooi naar Schiphol gaan is dus best risky! Zeker als je met 2 of meer personen bent! Heb je al gekeken op vakantieveilingen.nl of vligtickets.nl? Staan ook best leuke dingen op hoor!