Last minute

07-06-2012 11:06 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Aankomende zomer wil ik samen met een vriend een last minute reis boeken. We willen echt tot het laatste moment wachten en een paar dagen of een dag van te voren boeken. Het enige wat wij belangrijk vinden, is dat de zon er schijnt en dat er enige mogelijkheid is tot uitgaan. Nu begin ik toch een beetje bang te worden, straks kunnen we helemaal niks meer boeken? Heeft iemand hier ervaring mee? En waar kunnen we dan het beste kijken, op internet of bij een reisbureau? Alvast bedankt voor jullie hulp!
Bij dreizen.nl en dan bij lastminutes (bovenaan bij het zonnetje). Of bij sunweb.nl bij lastminutes.
Boekvandaag.nl
Waarom wil je echt tot het aller-allerlaatste moment wachten? Denk je dat je dan voor een appel-en-een-ei kunt reizen? Volgens mij is dat al lang niet meer zo. En de keuze is dan ook (erg) beperkt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Boekvandaag ga ik in de gaten houden, bedankt!

Dat de keuze beperkt is maakt ons niet uit, we hopen inderdaad om voor een stuk minder te kunnen reizen. Dat het niet opeens voor een tientje gaat lukken begrijpen we ook wel, maar alles wat er van afgaat is prima!
Hou de sites een tijdje in de gaten, en kijk wat je nu betaalt en over 3 of 4 weken voor dezelfde bestemming/locatie. Ik denk dat het je nog tegen gaat vallen wat er vanaf gaat.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Last minutes zijn tegenwoordig ook niet goedkoop. Volgens mij zijn ze niet veel goedkoper dan als je veel eerder boekt.
Ooh ik zit in hetzelfde schuitje. We zijn begin van dit jaar gaat samenwonen. En eigenlijk vind ik 800 pp voor 11 dagen wel weer erg duur voor de laatste twee weken van augustus. Daarnaast heb ik ook geen zin om uren in het vliegtuig te zitten. Ben er al niet zo'n held mee.

Misschien moet je ook even op vakantieveiling kijken?

Succes!

Enn.. het is ook niet erg om de auto te pakken en lekker naar frankrijk te rijden en daar voor jullie eigen budget een hotelletje te zoeken
Auto naar Frankrijk is duur voor 2 personen! en idd vroegboeken is goedkoper dan lastminute (zeker in het hoogseizoen).
Ga je in het hoogseizoen of erna?

Buiten het hoogseizoen boeken wij ook altijd een lastminute.

Maakt ons ook niet zoveel uit waar we naar toe gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven