Leeuwarden

20-02-2012 22:37 30 berichten
Ik ga 3 dagen naar Leeuwarden met mijn vriend. Iemand nog tips?? We komen aan op (koop)zondag en blijven tot en met dinsdag.
Alle reacties Link kopieren
dagje groningen doen?
Leeuwarde heb je echt in minder dan een dag wel gezien. Ik zou niet weten wat er verder in de omgeving te doen is in de winter.
Ik studeer zelf in Leeuwarden

Er is geen reet te doen

Winkelen is nog wel oke

Andere dagen zou ik zeker naar Groningen gaan

Je zou eventueel kust plaatsjes zoals Harlingen kunnen bezoeken
Leuk restaurantje vind ik 'De Lachende Koe', www.dekoeleeuwarden.nl Centrum e.d. heb je met een dagje wel gehad inderdaad, al heeft het wel enkele mooie oude straatjes. In de zomer is het park Prinsentuin mooi om door te wandelen, kun je nu uiteraard ook doen, maar natuur (na ja, natuur) is in de lente/zomer altijd mooier. Zou ook een dagje Groningen pakken, idd. Veel plezier!
Er gaat niets boven groningen
Veel leuke gallerietjes. Als je van kunst houdt is Leeuwarden leuk! Wandeling langs de oude hofgebouwen is ook leuk.
niet gaan en anders de trein naar Groningen pakken, serieus er is weinig te beleven in L'warden en het is gewoon geen leuke winkelstad.
Oh ga je met de bus/trein naar Holwerd of harlingen en ga naar een schiereiland ook leuk!
Ik zou juist niet een dag naar Groningen gaan als je in Leeuwarden bent. Er is genoeg te zien in en om de stad. Zondag kun je leuk een rondje stad doen en daarna gaan eten bij Sems, of bij Het Leven of de Walrus. De Lachende Koe zou ik overslaan als je echt lekker wilt eten.

Maandag zou ik een ritje door de provincie gaan maken en bijvoorbeeld een stop maken in Franeker en Harlingen. Lekker uitwaaien op de zeedijk en daarna een hapje eten in het gezellige centrum. Sneek is ook ontzettend leuk om een bezoekje aan te brengen.

Op dinsdag kun je misschien naar het Fries Museum of naar het Fries Natuurmuseum gaan. Nog leuker is het Princessehof. Allemaal goed met elkaar te combineren.