Lefkas
woensdag 11 augustus 2010 om 09:36
woensdag 11 augustus 2010 om 09:38
Ja, zeker enthousiast! Wij zijn er in juli een dagje geweest vanuit Parga.Mooi schiereiland met leuke dingen om te zien/doen. Ook het vasteland is goed te bereiken. Porto Katsiki is erg mooi en een bezoekje aan Zagoria/Meteora op het vasteland is ook aan te raden. Doen zeg ik!
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
woensdag 11 augustus 2010 om 10:28
Lefkas kan ik echt aanraden. Ben daar naartoe gegaan om te surfen (vassiliki) (eerste keer, was een superervaring!)
Ik ga er absoluut nog eens naartoe. Porto Katsiki is adembenemend mooie, zoals eigenlijk alle plekjes. Een (huur)auto heb je er wel nodig. Aardige mensen, heerlijk eten natuurlijk, en supersuper mooit water. Ik zou zeggen: doen!
Ik ga er absoluut nog eens naartoe. Porto Katsiki is adembenemend mooie, zoals eigenlijk alle plekjes. Een (huur)auto heb je er wel nodig. Aardige mensen, heerlijk eten natuurlijk, en supersuper mooit water. Ik zou zeggen: doen!
woensdag 11 augustus 2010 om 12:11
Superleuk Lefkas, vorig jaar geweest, eerst een weekje Lefkas Stad en daarna een paar dagen Vassiliki.
Bij Lefkas Stad is een soort van zandstrand met allemaal oude molentjes, ze doen hier veel aan kitesurfen, leuk om te kijken.
Lefkas Stad is heel gezellig, vooral 's avonds. Kinderen lopen hier tot 's avonds laat op straat te spelen (ja die hebben smiddags siesta).
Vassilliki is superknus leuk baaitje, leuke restaurantjes.
Wij hebben veel gewandeld daar, en rondom Lefkas Stad kun je prima fietsen.
Nidri is de drukste plaats, heel leuk om hier een bootje te huren met je gezin en naar eilandjes voor de kust te varen.
Heel veel plezier daar!
Bij Lefkas Stad is een soort van zandstrand met allemaal oude molentjes, ze doen hier veel aan kitesurfen, leuk om te kijken.
Lefkas Stad is heel gezellig, vooral 's avonds. Kinderen lopen hier tot 's avonds laat op straat te spelen (ja die hebben smiddags siesta).
Vassilliki is superknus leuk baaitje, leuke restaurantjes.
Wij hebben veel gewandeld daar, en rondom Lefkas Stad kun je prima fietsen.
Nidri is de drukste plaats, heel leuk om hier een bootje te huren met je gezin en naar eilandjes voor de kust te varen.
Heel veel plezier daar!