Lelijkste stad ter wereld

06-10-2018 23:06 281 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het andere topic ben ik hier ook wel benieuwd naar! Wat vinden jullie de lelijkste stad ter wereld? TO trapt af: ik nomineer Chisinau en Pyongyang als grote kanshebbers.
Lelystad op #1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
09-10-2018 20:06
Rot? Rotte? Rotter? Knor? Otter? Dam?
Ik ga dit niet en public toelichten. Stuur maar een PB.
Alle reacties Link kopieren
lux- schreef:
09-10-2018 21:46
Ik denk eerder aan dingen als Rutger, Roy, Rogier, Roderick, Otto. Ik weet niet of ik de naam van je zoon hier mag zeggen WP? ;) Hoe is het met hem?
Ja dat mag jij. De vernoeming zit in de tweede en derde naam.

Overigens merk je wel dat massa’s mensen hun kind Maas noemen. Dat dan weer wel. Ik niet overigens.
Alle reacties Link kopieren
poeziewoezie schreef:
11-10-2018 14:15
Ik heb het hier al gehoord: Playa del Ingles
Het schijnt overigens wel het walhalla te zijn voor homo's en lesbieënes.
Geen idee waarom.
Er zijn veel seksclubs enzo.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
11-10-2018 18:49
Er zijn veel seksclubs enzo.
Nou dat klopt wel, door de aanwezige homo’s daar werd ik bijna uit mijn broek gekeken.
Alle reacties Link kopieren
Ulaanbaatar vond ik echt heel lelijk en zielloos. In Nederland vind ik Almere en Eindhoven ook vreselijk.
I may not be Meryl Streep, but I am not untalented.
Alle reacties Link kopieren
Almere.

Ik dcht dat ze bij Sintintochten de mooiste plekken van een stad lieten zien...
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
nimue_iparis schreef:
10-10-2018 21:24
Ik hoorde laatst van iemand dat die weer iemand kende die zijn kind Feye heeft genoemd. Dat is dan misschien geen letterlijke vernoeming naar Rotterdam maar ik vraag me af of dat de naam is? :-D
Feye is Fries.
MerylStreepje schreef:
11-10-2018 19:23
Ulaanbaatar vond ik echt heel lelijk en zielloos. In Nederland vind ik Almere en Eindhoven ook vreselijk.
Ik vroeg me al af of iemand die nog zou noemen.. ik zag Ulanbaatar een keer in zo'n programma over gevaarlijke wegen haha en het zag er idd echt niet uit. Maar jij bent er geweest dus? Was zeker wel een ervaring?
Alle reacties Link kopieren
deepspace schreef:
11-10-2018 20:34
Feye is Fries.
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/va ... ~af99f3be/
Alle reacties Link kopieren
Iemand noemde Helmond maar zelfs Helmond heeft mooie wijken, zoals Brandevoort.
Alle reacties Link kopieren
MerylStreepje schreef:
11-10-2018 19:23
Ulaanbaatar vond ik echt heel lelijk en zielloos. In Nederland vind ik Almere en Eindhoven ook vreselijk.

Dat vond ik inderdaad meer een voorraadplek voor Mongolen die verder weg wonen. Een keer per week naar de stad, inslaan en hoppa, weer terug naar de ger.
Such fun!1
Milton Keans, Budapest in de herfst...buiten een paar okay gebouwen nooit meer heen...
Luik? Was vroeger heftig industrieel maar al jaren mooi...Heerlen dan hahahaha
Manilla
Rotterdam tjah
Keulen is ook lelijk op 100 meter Altstadt na...
https://www.babybytes.nl/namen/gemengde/Feije
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
06-10-2018 23:18
Helemaal mee eens!
En Lutjebroek.

Van die zelfmoordsteden.
Lutjebroek? Een stad? Wauw.
Wat eten we vanavond?
LunamasK schreef:
12-10-2018 09:41

Keulen is ook lelijk op 100 meter Altstadt na...
Dat probleem heb je bij de meeste steden. Het centrum kan wel heel sfeervol zijn, maar een paar straten er achter beginnen de betonblokken en louche achterbuurten.
Alle reacties Link kopieren
raffa schreef:
11-10-2018 20:40
Ik vroeg me al af of iemand die nog zou noemen.. ik zag Ulanbaatar een keer in zo'n programma over gevaarlijke wegen haha en het zag er idd echt niet uit. Maar jij bent er geweest dus? Was zeker wel een ervaring?

Lang geleden hoor. Ik vond het een Oostblok-achtige stad. Veel grauwe blokkendozen met af en toe een ger ertussen gepropt. Er was niks te doen, geen mens op straat (het was dan ook winter, een graad of -20) en ik was blij dat we weer weggingen. Mongolië zelf is echt prachtig, die stad doet het geen eer aan.
I may not be Meryl Streep, but I am not untalented.
Alle reacties Link kopieren
snoopylynn schreef:
07-10-2018 10:29
Lelystad=lelijkstad met een hele hoop schorem wat er woont en er een bende van maakt.
dit vind ik dan wel weer raar

ik vind zelf Lelystad (wou die ook noemen en begrijp dat anderen de stad lelijk vinden) vind het tenslotte ook lelijk ondanks dat ik er geboren ben en welgeteld 23 jaar heb gewoond maar even de bewoners schorem noemen vind ik gewoon bleh
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
nou goed hier dus

lelystad :

ik vind het niet mooi, ik ben er geboren, mijn familie woont er nog, als ik er heen ga voor visite voel ik mij niet meer gemak en zelfs al zou ik in een urn zitten wil ik daar niet naar terug,
maar ken wel genoeg leuke mensen ook uit mijn verleden die daar nog wonen en het is niet allemaal schorem of rare lui,

voor de rest almere

ik heb er gewoon echt niks mee, vind dat ze teveel op rotterdam/amsterdam wil lijken en als ik daar weleens alleen op de station sta wil ik zo snel mogelijk weg


de rest vind ik eigenlijk wel prima

dus heb niks anders dan lelystad en almere
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle steden in België vind ik lelijk met Brussel op nummer 1
Alle reacties Link kopieren
Doubletree20 schreef:
12-10-2018 15:46
Alle steden in België vind ik lelijk met Brussel op nummer 1
Wow echt? Ik vind Brussel juist één van de mooiste steden!
minnimouse schreef:
12-10-2018 15:50
Wow echt? Ik vind Brussel juist één van de mooiste steden!
Ik vind al die Belgische steden zo triest,grauw, grijs en smerig. Je Jan net zo goed in Marokko gaan wonen. Uiteraard heb je een paar mooie gebouwen in het centrum maar verder zou ik er niet dood gevonden willen worden.
Alle reacties Link kopieren
Doubletree20 schreef:
12-10-2018 16:04
Ik vind al die Belgische steden zo triest,grauw, grijs en smerig. Je Jan net zo goed in Marokko gaan wonen. Uiteraard heb je een paar mooie gebouwen in het centrum maar verder zou ik er niet dood gevonden willen worden.
Oh ik hou wel van dat rauwe. Totaal niet vergelijkbaar met Marokko of Egypte maar dat is mijn mening. Gelukkig heeft iedereen een andere smaak.
Doubletree20 schreef:
12-10-2018 16:04
Ik vind al die Belgische steden zo triest,grauw, grijs en smerig. Je Jan net zo goed in Marokko gaan wonen. Uiteraard heb je een paar mooie gebouwen in het centrum maar verder zou ik er niet dood gevonden willen worden.
In Brussel nam ik ooit 'n verkeerde afslag en ik voelde me idd alsof ik in 'n sloppenwijk van Marokko of soortgelijk was beland. Mijn god! Als je in andere westerse landen wel 'ns een Chinatown opzoekt is dat juist 'n verrijking van de oorspronkelijke stad, maar dit écht niet. Verder heb ik 'n pesthekel aan die arrogante Waloniers die net doen of ze geen Nederlands verstaan. De bevolking maakt 'n stad ook mooi of in dit geval juist lelijk.
Charleroi. Luik vond ik ook niet fijn maar is héél lang geleden dat ik er was.
In eigen land: Emmen en Almere.
En 100 Mile House in Canada (is trouwens meer een dorp) daar zouden we overnachten op onze rondreis, ik voelde me daar echt heel onprettig dus zijn we nog een uur verder gereden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven