Leuke plaatsen in Nederland!
dinsdag 6 augustus 2013 om 15:14
Hoi allemaal. Ik zou op vakantie gaan met een groepje vrienden en mijn vriend, maar dat gaat helaas niet door
. Nu hebben mijn vriend en ik besloten om met z'n tweeën een weekje door Nederland te reizen. We willen sowieso naar Limburg, maar verder zijn we een beetje clueless. Zijn er mensen die nog leuke activiteiten/plaatsen in Nederland weten waar we absoluut heen moeten? Dankjewel!
Some flies are too awesome for the wall
dinsdag 6 augustus 2013 om 15:44
Texel, of ga als je in Limburg bent de grens over bij Belgie, zoveel leuke plaatsen. Valkenburg en Maastricht.
In Noordholland naar Alkmaar, vlak erbij de kazematten. Of kleine dorpjes als enkhuizen end om te kijken.
Zaanse schans bij mooi weer.
Strand en Bergen en Bergen aan zee. Of egmond, castricum enz.
Dagje Haarlem winkelen en eten, met mooi weer nog een strandwandeling bij Zandvoort.
Scheveningen. Rotterdam. Den haag. Utrecht.
Ja zoveel leuke steden, is makkelijker als je aangeeft wat jullie leuk vinden om te doen.
In Noordholland naar Alkmaar, vlak erbij de kazematten. Of kleine dorpjes als enkhuizen end om te kijken.
Zaanse schans bij mooi weer.
Strand en Bergen en Bergen aan zee. Of egmond, castricum enz.
Dagje Haarlem winkelen en eten, met mooi weer nog een strandwandeling bij Zandvoort.
Scheveningen. Rotterdam. Den haag. Utrecht.
Ja zoveel leuke steden, is makkelijker als je aangeeft wat jullie leuk vinden om te doen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 6 augustus 2013 om 15:45
Een stukje onontdekt Nederland maar erg mooi is Gaasterland Friesland, bos, zand, heuvelachtig en aan water. Rondom Eernewoude en Grou. De waddeneilanden ook mooi zoals Vlieland en Terschelling. De Biesbosch. Rondom Giethoorn en Weerribben. De Veluwe en rondom Arnhem
Achterhoek is ook verrassend mooi
Achterhoek is ook verrassend mooi
dinsdag 6 augustus 2013 om 15:50
Oeh, je hebt gelijk Mylene Valerie. We vinden musea, strandwandelingen, boswandelingen, varen, dorpjes bekijken, dierentuin/aquarium allemaal leuk. Winkelen doe ik mijn vriend niet aan. We willen graag leuke dingen zien en aparte activiteiten doen. Heb laatst een ezeltocht gegoogeld, dat leek me erg leuk bijvoorbeeld
Some flies are too awesome for the wall
dinsdag 6 augustus 2013 om 16:02
quote:femselien schreef op 06 augustus 2013 @ 15:50:
Oeh, je hebt gelijk Mylene Valerie. We vinden musea, strandwandelingen, boswandelingen, varen, dorpjes bekijken, dierentuin/aquarium allemaal leuk. Winkelen doe ik mijn vriend niet aan. We willen graag leuke dingen zien en aparte activiteiten doen. Heb laatst een ezeltocht gegoogeld, dat leek me erg leuk bijvoorbeeld
Strand, bos en lekker eten zit je goed in Castricum, egmond, bergen en in de avond lekker wat eten of drinken in bijv egmond, alkmaar of andere leuke kleine dorpjes.
Dierentuin en andere leuke dingen vind je in rotterdam. Emmen.
Aparte dingen doen is een lunch in een grot van 4 uur, als je de link wilt hebben dan hoor ik het. In de buurt bij Valkenburg waar al veel leuks is te doen.
Boottocht met grottentocht dan in Maastricht. Zit er vlakbij.
Strand, bos en lekker eten zit je goed in Castricum, egmond, bergen en in de avond lekker wat eten of drinken in bijv egmond, alkmaar of andere leuke kleine dorpjes.
Dierentuin en andere leuke dingen vind je in rotterdam. Emmen.
Aparte dingen doen is een lunch in een grot van 4 uur, als je de link wilt hebben dan hoor ik het. In de buurt bij Valkenburg waar al veel leuks is te doen.
Boottocht met grottentocht dan in Maastricht. Zit er vlakbij.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 6 augustus 2013 om 16:07
Ja en ik zou graag naar Texel gaan, ecomare en bij mooi weer kan je in de duinen picknicken (daar een picknickmand bestellen) , eiland verkennen, biermuseum, kaasboerderij, lekkere restaurants enz.
En weet niet waar je woont maar de kazematten liggen op de route naar texel, alleen is het niet het hele jaar open, maar zeer de moeite waard.
En waar ik niet ben geweest maar wel eens heen zou willen op die route daarheen Pieterburen.
Met mooi weer wel eens bij dierentuin in Leeuwarden geweest, erg leuk maar is open dus moet wel mooi weer zijn.
En weet niet waar je woont maar de kazematten liggen op de route naar texel, alleen is het niet het hele jaar open, maar zeer de moeite waard.
En waar ik niet ben geweest maar wel eens heen zou willen op die route daarheen Pieterburen.
Met mooi weer wel eens bij dierentuin in Leeuwarden geweest, erg leuk maar is open dus moet wel mooi weer zijn.
dinsdag 6 augustus 2013 om 16:11
quote:femselien schreef op 06 augustus 2013 @ 16:06:
De link van lunchen in een grot wil ik graag hebben ja
Bedankt iedereen, voor de leuke ideeën tot nu toe.
Deze 5 gangenbrunch heb ik een paar keer gedaan en erg romantisch en leuk. Snel reserveren want het is beperkt. En ook al denk je warm, leuk plekje om te vragen is voor de open haard. Je zit onder de grond he , kouder dan boven. En romantisch met 400 kaarsen, champagne enz.
Echt een aanrader.
http://www.caverne.nl/59/brunch/default.ecms
De link van lunchen in een grot wil ik graag hebben ja
Bedankt iedereen, voor de leuke ideeën tot nu toe.
Deze 5 gangenbrunch heb ik een paar keer gedaan en erg romantisch en leuk. Snel reserveren want het is beperkt. En ook al denk je warm, leuk plekje om te vragen is voor de open haard. Je zit onder de grond he , kouder dan boven. En romantisch met 400 kaarsen, champagne enz.
Echt een aanrader.
http://www.caverne.nl/59/brunch/default.ecms
dinsdag 6 augustus 2013 om 16:12
Wij zijn een weekend naar Valkenburg geweest en dat is ook erg leuk: mountainbiken en quat rijden in de grotten, een spooktocht in de grotten, met de kabelbaan omhoog en daar rodelen of tokkelen. En erg leuke restaurantjes.
Verder: Den Haag, Amsterdam, Breda zijn leuke plaatsen ook om te shoppen (maar weet niet of jullie daar van houden.
Verder: Den Haag, Amsterdam, Breda zijn leuke plaatsen ook om te shoppen (maar weet niet of jullie daar van houden.
dinsdag 6 augustus 2013 om 16:15