Leuke plaatsen in Nederland!

06-08-2013 15:14 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal. Ik zou op vakantie gaan met een groepje vrienden en mijn vriend, maar dat gaat helaas niet door :( . Nu hebben mijn vriend en ik besloten om met z'n tweeën een weekje door Nederland te reizen. We willen sowieso naar Limburg, maar verder zijn we een beetje clueless. Zijn er mensen die nog leuke activiteiten/plaatsen in Nederland weten waar we absoluut heen moeten? Dankjewel!
Some flies are too awesome for the wall
Haarlem is mooi! En fijn winkelen
Btw, kun je ook heel makkelijk naar Bloemendaal en duinen in fietsen...
Oh ja, de duinen! Ik heb een tante die vlak bij de klimduin woont, daar kunnen we ook even buurten.
Some flies are too awesome for the wall
Oldenzaal en De Lutte, heerlijk wandelen en/of fietsen.
Ik krijg er een punthoofd van!
Maastricht.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Den Haag, en dan met de Ooievaart een stadstour maken

Ik woon al bijna mijn hele leven in Den Haag en dit heb ik vorig jaar gedaan....zo ontzettend leuk!

http://www.ooievaart.nl/
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kazematten bij Alkmaar? Volgens mij is dat toch echt in Maastricht!

Den haag is ook leuk. Veel te doen en strand erbij. Corpus, omniversum e.d.
quote:Plokkie schreef op 06 augustus 2013 @ 18:05:

Oldenzaal en De Lutte, heerlijk wandelen en/of fietsen.

Vind je? Ik woon in Oldenzaal maar ik vind het helemaal niet leuk fietsen of wandelen daar. En ook niet om te winkelen. Ik zou dan eerder Ootmarsum aanraden, een kleine maar gezellig stad ( dorp met stadsrechten, het is erg klein) met een mooi wandel en fiets gebied in de buurt

De Lutte wel, het Lutterzand. Geweldig om te wandelen.
quote:sosofie schreef op 06 augustus 2013 @ 22:08:

Kazematten bij Alkmaar? Volgens mij is dat toch echt in Maastricht!

Den haag is ook leuk. Veel te doen en strand erbij. Corpus, omniversum e.d.Er zijn meerdere plekken met kazematten. oa bij Alkmaar en er is een kazemattenmuseum op de afsluitdijk.
Heusden, Oudewater zijn mooie pitoreske dorpen

Zwolle, Kampen, Deventer, Hattem, Hasselt en de andere Hanzesteden (ook leuk met de fiets te doen, bv. bij een station een fiets huren, een paar van die Hanzesteden zien, dan met fiets in de trein terug naar beginstation en inleveren)

Rotterdam (Fotomuseum, watertaxi, tompouce eten bij Hotel New York, leuke cafeetjes af struinen en uitgebreid ontbijten in Witte de Withstraat (bv. mega ontbijt bij Bazar is heerlijk), Spido boottour door de haven, of een boot naar Dordrecht, naar het toffe restaurant dat geloof ik Augustus heet

Terschelling

En nog zoveel meer mooie plaatsen... Veel plezier!
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
Harlingen is leuk
quote:BlauwTheekopje schreef op 06 augustus 2013 @ 22:14:

[...]

Vind je? Ik woon in Oldenzaal maar ik vind het helemaal niet leuk fietsen of wandelen daar. En ook niet om te winkelen. Ik zou dan eerder Ootmarsum aanraden, een kleine maar gezellig stad ( dorp met stadsrechten, het is erg klein) met een mooi wandel en fiets gebied in de buurt

De Lutte wel, het Lutterzand. Geweldig om te wandelen.Dan ben jij nog niet geweest waar ik kom. Heerlijk, overal zandpaden, fietspaden, kruipdoorsluipdoorweggetjes, het is er gewoon prachtig. En in Ootmarsum is het alleen leuk stadten als je van kunst houdt. Oldenzaal heeft juist relatief veel boetiekjes, goede horeca en prachtige oude panden. Misschien moet je eens beter om je heen kijken als je door je eigen stad loopt.
Ik krijg er een punthoofd van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven