Limburg weekend weg tips activiteiten
donderdag 23 juli 2020 om 21:19
Thorn het witte stadje is ook een mooie plek. Lekker wandelen in het leudal en dan buj de busjop wat eten.
http://debusjop.nl/de-busjop/wandelen/
http://debusjop.nl/de-busjop/wandelen/
donderdag 23 juli 2020 om 21:22
Ah daar ben ik ook paar nachten geweest, pal in centrum maar ik sliep enorm slecht door herrie van andere gasten s nachts. Marmer in de hal en vrouwelijke gasten met hakken, dat galmt vervelend
donderdag 23 juli 2020 om 21:55
Wij hebben vorig jaar een blote voeten pad gedaan in Brunssum, dat was verrassend leuk! In Valkenburg is veel te doen, maar is wel behoorlijk toeristisch. Leuk museum over mijnbouw, een uitkijktoren met tokkelbaan, een ruïne, kortom voor elk wat wils. Vaalserberg met drielandenpunt is leuk om gezien te hebben, maar niet heel spectaculair. Het dorp Vaals vonden wij verrassend on-Nederlands aandoen.
vrijdag 24 juli 2020 om 07:49
Bij de maas kun je kajakken. In landgraaf ligt snowworld, waar je behalve binnen skien, ook buiten kunt klimmen. Een simpel tot behoorlijk pittig parcour, met ziplines. Een rodelbaan en een leuk terras.
Mooi wandelen in Vijlen, vlak bij Vaals. En in het Vijlenerbos ligt een heus boscafe, wat het hoogst gelegen cafe is van Nederland.
Mooi wandelen in Vijlen, vlak bij Vaals. En in het Vijlenerbos ligt een heus boscafe, wat het hoogst gelegen cafe is van Nederland.
de wereld wacht om ontdekt te worden
vrijdag 24 juli 2020 om 10:08
vrijdag 24 juli 2020 om 10:16
Blotevoetenpad in Brunssum gedaan paar jaar terug. Is serieus veel leuker dan ik dacht, ook omdat je als volwassene kunt mijmeren over de filosofische teksten die je tegenkomt. Het heeft een speels en een zen gehalte. Tot je liezen in de modder staan is leuk! (als je er op gekleed bent, trek dus ouwe zooi aan die vies mag worden).
Boscafe bij Vijlen is een aanrader. Kunt idd mooi wandelen daar, ook bij Epen. Gulpen is ook gezellig. Is de stoomtrein nemen een idee of rijdt die niet?
Boscafe bij Vijlen is een aanrader. Kunt idd mooi wandelen daar, ook bij Epen. Gulpen is ook gezellig. Is de stoomtrein nemen een idee of rijdt die niet?
vrijdag 24 juli 2020 om 10:36
Valkenburg is leuk om een keer door te lopen en te ervaren.
Ook genoeg te doen: Kasteelruïne+Fluweelgrot, Steenkolomijn of bijvoorbeeld de gemeentegrot met evacuatiekelder.
Tokkelen, rodelen en kabelbaan mogelijk bij de Wilheminatoren.
Verder is er in die hele omgeving genoeg te wandelen.
Van vakantiegangers die net in die regio geweest zijn toevallig net wat foto's gezien. In de steden (Maastricht, Valkenburg enz.) is het erg druk. Gewoon wandelen in de natuur is goed te doen.
Ook genoeg te doen: Kasteelruïne+Fluweelgrot, Steenkolomijn of bijvoorbeeld de gemeentegrot met evacuatiekelder.
Tokkelen, rodelen en kabelbaan mogelijk bij de Wilheminatoren.
Verder is er in die hele omgeving genoeg te wandelen.
Van vakantiegangers die net in die regio geweest zijn toevallig net wat foto's gezien. In de steden (Maastricht, Valkenburg enz.) is het erg druk. Gewoon wandelen in de natuur is goed te doen.
vrijdag 24 juli 2020 om 13:24
Ja is inderdaad heel mooi daar !! En dan kun je op zaterdag meedoen aan een excursie naar de Vuursteenmijn die vertrekt vanaf hun parkeerplaats. Absoluut een aanrader.keneknabbe schreef: ↑23-07-2020 21:28Overnachting in:
http://www.riekelt.nl/bandb.html
Is fantastisch
Music is what feelings sound like <3
vrijdag 24 juli 2020 om 18:01
Eens! Die zou ik zeker ook doenhanke321 schreef: ↑24-07-2020 10:16Blotevoetenpad in Brunssum gedaan paar jaar terug. Is serieus veel leuker dan ik dacht, ook omdat je als volwassene kunt mijmeren over de filosofische teksten die je tegenkomt. Het heeft een speels en een zen gehalte. Tot je liezen in de modder staan is leuk! (als je er op gekleed bent, trek dus ouwe zooi aan die vies mag worden).
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
maandag 27 juli 2020 om 08:07
Sorry, geen idee waar jij je ijs haslt, maar ik ken genoeg ijssalons waar je gewoon een coupe kunt bestellen.
Veel mensen nemen echter een hoorntje, dat wandelt lekkerder.
de wereld wacht om ontdekt te worden