Luxe hotel Den Haag

16-05-2020 19:01 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hooi Iedereen !

Ik ben op zoek naar een luxe hotel met een bubbelbad erbij in Den Haag, is er iemand woonachtig in Den haag die hier een leuk aanbod heeft.

Ik zou ongeveer 120,00 maximaal willen besteden voor 1 nacht, weet niet of dit mogelijk is maar hoop het wel ;-) Iemand een mooi aanbod voor een luxe kamer tegen de 120,00 met bubbelbad ? Hoeft niet perse meteen een jacuzzi maar een bubbelbad is al genoeg.

Dank jullie wel alvast ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het pand, echt zó mooi!! En ze hebben echt mega goede aanbiedingen in de maand juni!!!! Incl ontbijt én diner!!!! En centraler kun je niet zitten, TO!! Heel, heel gaaf!!! (ik ga ook boeken, hahaha, bedankt voor de tip!!!)
Alle reacties Link kopieren
kijk eens bij Residenz, erg leuk, maar geen bubbelbad geloof ik.

Deze heeft wel 1 kamer met bubbelbad https://lapaulowna.com/

erg de moeite waard beide!
Alle reacties Link kopieren
Boutique hotel Corona, tegenover het buitenhof. Junior suite met jacuzzi
Alle reacties Link kopieren
Irish_Wasser_Woman schreef:
18-05-2020 15:54
Ik ken het pand, echt zó mooi!! En ze hebben echt mega goede aanbiedingen in de maand juni!!!! Incl ontbijt én diner!!!! En centraler kun je niet zitten, TO!! Heel, heel gaaf!!! (ik ga ook boeken, hahaha, bedankt voor de tip!!!)
Gelukkig heb je er iets aan. :-D
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Zelf in van der Valk geslapen in suite overnacht deze was 250 euro. Je had ook kleinere kamers deze waren toen 190 euro.
Je hebt ook arragementen bij hotels. Boek bv een zondag arragement is vaak goedkoper en late checkout.
Alle reacties Link kopieren
cappi schreef:
18-05-2020 16:18
Boutique hotel Corona tegenover het buitenhof. Junior suite met jacuzzi
Die zullen wel een aanbieding hebben nu ;-)
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven