Malediven kani resort

14-08-2013 21:18 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo gaaf! Wie is er weleens geweest? En hoe was het? Hoelang duurt het van de luchthaven tot het resort?

Ik wil naar de Malediven

Totaal aantal stemmen: 19

Waar (16%)
Niet waar (5%)
Alleen als honeymoon Geen stemmen
Ik droom ervan (37%)
Check..al geweest (42%)
quote:adorabull schreef op 15 augustus 2013 @ 15:06:

Ik heb er wel ooit een gehad, maar daar heb ik maar een paar berichtjes mee gepost :-). Daarna was ik mijn wachtwoord (zoals elk wachtwoord) weer eens kwijt . Is overigens al wel jaren terug hoor. Deze heb ik daarom maar in mijn telefoon gezet.Je kwam me zo bekend voor, maar dan verwar ik je misschien met iemand anders.
Oh ja, de chinezen. Die waren toen idd ook al enorm in opkomst. Die hebben heel andere manieren dan wij gewend zijn inderdaad. De buffetten zijn volgens mij op elk eiland gewoon erg goed. Die zijn niet te vergelijken met de resorts op Turkije of Griekenland oid.

Op de meeste resorts kun je trouwens ook a la carte eten tegen een meerprijs. Dit kan echter wel behoorlijk in de papieren lopen vond ik toen. Sommige bedragen waren echt belachelijk. Een standaard fles wijn die hier een euro of 20 zou kosten, kost daar al heel snel het vierdubbele.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:NummerZoveel schreef op 15 augustus 2013 @ 15:08:

[...]

Je kwam me zo bekend voor, maar dan verwar ik je misschien met iemand anders.Ben daarna wel best actief geweest op een ander forum, misschien daarvan? Maar ik ga de naam van dat forum niet geven. Is nu niet echt een hoogstandje dat forum
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Lily beach, dat is vast voor mij gemaakt lol
@Adorabull

Nee, geen ander forum, ik ben hier erg trouw

Die kosten dat klopt. Ik bestelde ooit een biefstukje en die kon ik de volgende dag pas krijgen. Hij moest namelijk eerst ingevlogen worden. Daar sta je als toerist niet zo bij stil, maar er is natuurlijk helemaal niets op die eilanden. Er groeit niets en er wordt niets geproduceerd. Op de vis na, wordt zo goed als alles ingevoerd, en uiteraard allemaal per boot of vliegtuig. Dat maakt het allemaal zo duur. En daar doen ze dan voor de typische toeristenproducten (zoals alcohol) nog een schepje bovenop, zodat ze er zelf ook nog iets aan verdienen. Maar het is dus voor hen ook al duur om het spul er te krijgen.
Hai,

ik ben zelf op embudu geweest, prachtig om te duiken, maar dat is ook de reden waarom mensen geloof ik naar de maladiven gaan..bijna iedereen komt daar om te duiken of om echt helemaal niets te doen..want er is ook gewoon echt niet veel...zoals eerder gezegd de eilanden zijn heel klein, je loopt op embudu geloof ik in 15 minuten het hele eiland rond.

het duiken is er wel echt prachtig, dus als je het kan, of wil leren...echt een super aanrader!
Ik duik niet, maar ook met snorkelen kun je al prachtige dingen zien. Wat zeg, als je een waterbungalow met glasplaat in de vloer neemt, hoef je niet eens nat te worden Ik heb echt dagelijks vele malen door die plaat zitten turen, en van alles komt er voorbij. Prachtig!

Maar idd, verder is er weinig te doen. Sommige resort bieden nog wel wat waterrecreatie (bootjes, waterfietsen, etc) maar dan houdt het wel op. Het is echt een bestemming van slapen, lezen, zwemmen, en dat is het dan wel. Heerlijk
Ik wil daar wel slapen lezen en zwemmen hoor no problem!
Wow wat is het prachtig daar! Helaas ''ietwat'' te prijzig voor ons. Wij houden van snorkelen/duiken etc. en nu de Rode Zee (Egypte) afvalt, waren we op zoek naar een alternatief. Verder zoeken dus.
quote:MocyMoos schreef op 17 augustus 2013 @ 01:57:

Wow wat is het prachtig daar! Helaas ''ietwat'' te prijzig voor ons. Wij houden van snorkelen/duiken etc. en nu de Rode Zee (Egypte) afvalt, waren we op zoek naar een alternatief. Verder zoeken dus.Je kunt ook de Rode Zee doen vanuit Jordanië.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven