Mallorca met 2 peuters
maandag 24 april 2017 om 19:04
Weet iemand een fijn hotel voor 8 dagen met onze kinderen van 1,5 en bijna 3? We zitten te denken aan Mallorca of menorca ivm de korte vliegtijd. Ze zijn nogal druk dus wij vinden het spannend om voor het eerst met ze te gaan vliegen! Het zou leuk zijn als er iets van een speeltuin bijzit of je zo het strand/boulevard op kan wandelen voor wat vertier.
Onze wensen zijn verder all inclusive en niet meer dan 2000 euro kwijt voor de eerste week van juli
Bedankt!
Onze wensen zijn verder all inclusive en niet meer dan 2000 euro kwijt voor de eerste week van juli
Bedankt!

woensdag 26 april 2017 om 15:07
22 graden is volgens mij een hele mooie temperatuur voor begin mei. Hoop dat we kunnen zwemmen idd en zo niet dan gaan we het eiland verkennen. Hoor overigens van diverse kanten dat het daar meestal warmer is /aanvoelt dan wordt voorspeld
Wij hebben hotel en vliegtuig los geboekt. Hotel direct bij Iberostar, ca 700 voor 5 nachten hp. Vliegtuig ca 800 euro met gunstige tijden (s ochtends aankomst en s avonds vertrek) en huurauto ca 125 euro voor de hele periode.
Wij hebben hotel en vliegtuig los geboekt. Hotel direct bij Iberostar, ca 700 voor 5 nachten hp. Vliegtuig ca 800 euro met gunstige tijden (s ochtends aankomst en s avonds vertrek) en huurauto ca 125 euro voor de hele periode.

zaterdag 29 april 2017 om 14:08
Heel mooi complex, gelegen aan een schitterend strand/heldere zee.
Alleen het hotel is pas sinds gisteren open en daardoor zijn er nog niet alle faciliteiten . Eten bij de poolbar komt
pas over twee weken werd ons verteld, want t seizoen is pas net geopend.. slush is er nog niet, kraantjes om je voeten schoon te spoelen zijn nog niet aangesloten, badlakens zijn maar op beperkte tijden te wisselen ipv iedere dag... erg apart want nergens staat vermeld dat je dan rekening moet houden met een langzame opbouw van de Iberostar formule .
Nouja het goede nieuws is dat het weer ons alles meevalt. Het is idd te fris om
echt te zwemmen maar zeker wel lekker in t zonnetje te zitten of pootje te baden. Alleen snachts en smorgens vroeg is het erg koud. En het eten is weer voortreffelijk .
Jij ook goede reis!
Ja taxi, Turkije was idd altijd super goed te doen voor je geld en de luxe die je krijgt. Wij zijn er al een paar jaar niet meer geweest. Erg jammer idd maar ik zou daar nu niet onbezorgd vakantie kunnen vieren. Zeker niet met kleine kinderen.
Alleen het hotel is pas sinds gisteren open en daardoor zijn er nog niet alle faciliteiten . Eten bij de poolbar komt
pas over twee weken werd ons verteld, want t seizoen is pas net geopend.. slush is er nog niet, kraantjes om je voeten schoon te spoelen zijn nog niet aangesloten, badlakens zijn maar op beperkte tijden te wisselen ipv iedere dag... erg apart want nergens staat vermeld dat je dan rekening moet houden met een langzame opbouw van de Iberostar formule .
Nouja het goede nieuws is dat het weer ons alles meevalt. Het is idd te fris om
echt te zwemmen maar zeker wel lekker in t zonnetje te zitten of pootje te baden. Alleen snachts en smorgens vroeg is het erg koud. En het eten is weer voortreffelijk .
Jij ook goede reis!
Ja taxi, Turkije was idd altijd super goed te doen voor je geld en de luxe die je krijgt. Wij zijn er al een paar jaar niet meer geweest. Erg jammer idd maar ik zou daar nu niet onbezorgd vakantie kunnen vieren. Zeker niet met kleine kinderen.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous

zaterdag 29 april 2017 om 15:05
Top Carrie. Jammer dat nog niet alles op volle kracht is maar op zich zie je dat natuurlijk vaker in t voorseizoen. Neemt niet weg dat t fijner was geweest als je dat vantevoren had geweten.
Wel al korte broeken weer? Volgens de voorspellingen loopt de temperatuur deze week nog iets op. Maar of dat genoeg is om te zwemmen?
Wel al korte broeken weer? Volgens de voorspellingen loopt de temperatuur deze week nog iets op. Maar of dat genoeg is om te zwemmen?
zaterdag 29 april 2017 om 17:11
Overdag zeker korte broeken weer. Maar bij t ontbijt en savonds gewoon echt een trui/vest aan lange broeken aangehad. Pyjama ook lange broek ^^ en we hebben extra dekens gevraagd want de eerste nacht was rillen haha. Er is wel verwarming maar dat vind ik ook benauwd slapen.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
zaterdag 29 april 2017 om 18:28
zondag 7 mei 2017 om 09:45
Hoe was het Angel?
Ik vond nadat het hotel goed opgestart was (en het de laatste drie dagen gewoon echt super weer was ) het echt een super resort. Het eten de laatste dagen heeft echt alle andere Iberostar hotels overtroffen
, wederom super goede buffetten en vooral de lunch met verse shoarma en pannenkoekjes en diner met sushi en gamba's waren favoriet hihi. Hele mooie ligging ook. Ik overweeg om hier weer terug te gaan maar ik vraag me wel af hoe druk het hier in het hoogseizoen is, aangezien we nu savonds soms al niet meteen een tafeltje konden krijgen.
Ik vond nadat het hotel goed opgestart was (en het de laatste drie dagen gewoon echt super weer was ) het echt een super resort. Het eten de laatste dagen heeft echt alle andere Iberostar hotels overtroffen

zondag 7 mei 2017 om 10:46
Wij hebben ook genoten van het hotel en het weer. Zwembad en zee waren fris maar we zijn er wel in geweest (kids alle dagen).
Buffet was inderdaad super met grote variatie ook voor de kinderen. Heb de hoeveelheid slush puppies, toetjes en ijsjes die de kinderen gegeten hebben maar niet geteld
Ook wij denken dat t in t hoogseizoen erg druk kan zijn alhoewel wij wel t vermoeden hadden dat het hotel ook nu al erg gevuld was. De bar bij het strand zal dan ook wel open zijn.
Zeker een aanrader. Mallorca is ons uitstekend bevallen!
Fijn dat jullie het ook zo naar jullie zin hebben gehad!
Buffet was inderdaad super met grote variatie ook voor de kinderen. Heb de hoeveelheid slush puppies, toetjes en ijsjes die de kinderen gegeten hebben maar niet geteld
Ook wij denken dat t in t hoogseizoen erg druk kan zijn alhoewel wij wel t vermoeden hadden dat het hotel ook nu al erg gevuld was. De bar bij het strand zal dan ook wel open zijn.
Zeker een aanrader. Mallorca is ons uitstekend bevallen!
Fijn dat jullie het ook zo naar jullie zin hebben gehad!
zondag 7 mei 2017 om 14:16
Het zat blijkbaar al voor 70% vol volgens een meisje van de animatie. Daarom snap ik ook niet dat ze nog geen Maxi Club hadden.. Daar keken onze oudsten zo naar uit dat ze eindelijk 8 waren haha... maar helaas, zaten ze wederom bij de Mini Club aan tafel te kleuren

zondag 7 mei 2017 om 16:11
Oooh dat is wel jammer ja. Volgens mij zijn ze vrijdag begonnen met de maxiclub. Onize jongste is 2 keer geweest. De oudste was dol op de Bingo voor volwassenen .
Maar het goede nieuws is dat we het reisvirus weer te pakken hebben en alweer plannen aan t maken zijn voor de volgende vliegreis. Waarschijnlijk wel pas over 2 jaar want we willen naar een Iberostar in Cuba
Maar het goede nieuws is dat we het reisvirus weer te pakken hebben en alweer plannen aan t maken zijn voor de volgende vliegreis. Waarschijnlijk wel pas over 2 jaar want we willen naar een Iberostar in Cuba
zondag 7 mei 2017 om 16:55
Ja wij zijn vrijdagmorgen vertrokken, zag dat ze idd t bord voor de Maxi club ophingen
Haha ik heb ook al weer zitten kijken voor volgend jaar.. alleen de prijzen zijn nog steeds vrij hoog en ticketprijzen zijn nog niet bekend. Even wachten op n betere aanbieding dus
Speciale reden voor Cuba? Vriend is in Mexico en Dominicaanse republiek naar Iberostar geweest en vond dat echt fantastisch (Europese Iberostar niveau x 10 zeg maar). We zijn samen op Cuba geweest (Riu hotel, ook niet slecht normaal) maar vonden de service echt zwaar tegenvallen. Ze deden helemaal niet hun best, keken de andere kant op als je wat wilde bestellen, we hadden vrijwel dagelijks gezeik om schone handdoeken op onze kamer te krijgen en samen met t halve hotel goed ziek geweest van n bepaald soort vlees.
Ik vond het een heel mooi eiland, maar communisme is duidelijk te merken. "Ik verdien toch niet meer als ik m'n best doe/een hogere functie bereik en hard werk dus ik kloot maar wat aan", dat idee hadden we erbij.

Haha ik heb ook al weer zitten kijken voor volgend jaar.. alleen de prijzen zijn nog steeds vrij hoog en ticketprijzen zijn nog niet bekend. Even wachten op n betere aanbieding dus
Speciale reden voor Cuba? Vriend is in Mexico en Dominicaanse republiek naar Iberostar geweest en vond dat echt fantastisch (Europese Iberostar niveau x 10 zeg maar). We zijn samen op Cuba geweest (Riu hotel, ook niet slecht normaal) maar vonden de service echt zwaar tegenvallen. Ze deden helemaal niet hun best, keken de andere kant op als je wat wilde bestellen, we hadden vrijwel dagelijks gezeik om schone handdoeken op onze kamer te krijgen en samen met t halve hotel goed ziek geweest van n bepaald soort vlees.
Ik vond het een heel mooi eiland, maar communisme is duidelijk te merken. "Ik verdien toch niet meer als ik m'n best doe/een hogere functie bereik en hard werk dus ik kloot maar wat aan", dat idee hadden we erbij.
woensdag 10 mei 2017 om 20:01
quote:carrie-bradshaw schreef op 07 mei 2017 @ 09:45:
Hoe was het Angel?
, wederom super goede buffetten en vooral de lunch met verse shoarma en pannenkoekjes en diner met sushi en gamba's waren favoriet hihi. Hele mooie ligging ook. Ik overweeg om hier weer terug te gaan maar ik vraag me wel af hoe druk het hier in het hoogseizoen is, aangezien we nu savonds soms al niet meteen een tafeltje konden krijgen.In het voorseizoen wel al meegemaakt dat het hotel helemaal vol zat. Dan ook veel mensen die alleen ontbijt erbij hebben dus viel het 's avonds met de drukte wel mee. De drukte is vaak ook in golven: direct bij aanvang diner om 18.30 uur meestal nog redelijk rustig. En ook viel op dat sommige dagen (waarschijnlijk vertrekdagen) erg rustig waren.
Hoe was het Angel?