Met de tram door Antwerpen?

19-04-2013 18:35 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort ga ik naar Antwerpen en ik heb een paar dagkaarten voor de tram gekregen. Wat is een leuke route om te rijden en veel van Antwerpen te zien?
Nou ben ik echt vaak in 't stad geweest maar ik heb altijd alles gelopen of de metro gepakt. De enige keer dat ik met de tram ging was naar Hof ter Lo, maar dan is er niets te zien onderweg.

Sorry
Bij mijn weten heeft Antwerpen niet echt een metro hoor, alleen een tram die af en toe onder de grond gaat/door tunnels gaat.

Ik zou dan die tickets gebruiken om ergens buiten de stad te parkeren en naar de stad te gaan met de tram. Scheelt je toch wat parkeergeld denk ik.
Alle reacties Link kopieren
als je van kunst houdt, en het mooi weer is, is dit wel een aanrader:

http://www.middelheimmuseum.be/man.net

(is een park met beelden en andere kunst)

en je raakt er met de tram (kijk bij "bezoeken")

maar het ligt dus wel een eindje buiten de stad.
quote:Saracenen schreef op 19 april 2013 @ 21:02:

Bij mijn weten heeft Antwerpen niet echt een metro hoor, alleen een tram die af en toe onder de grond gaat/door tunnels gaat.

Ach ja, premetro bedoel ik... Ik heb die alleen ondergronds gebruikt voor hele kleine stukjes, behalve de rit naar Hof ter Lo dus
Van het station naar de Groenplaats en van Groenplaats naar Sation Berchem. Dat was mijn route. Viel onderweg ook niks te zien trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven