morgen een week naar Emmen.
zondag 19 juni 2011 om 19:38
zondag 19 juni 2011 om 21:34
Mag ik vragen naar welk park je gaat? Wij zijn afgelopen winter een midweek naar Drenthe (Landal Aelderholt) geweest en hebben ons prima vermaakt. Was een regio waar we eigenlijk nog nooit geweest waren waar voor ons als toerist genoeg te doen was. Waren met onze dochter van 2,5 en met wat zwemmen en bezoek aan de indoor speeltuin (soort ballorig op het park zelf) vermaakten we ons al prima. Met zulke kleintjes hóef je ook niet persé zoveel gekke dingen te doen. Gingen ook echt om een weekje te relaxen, dochter slaapt ook nog elke middag, dus we hoefden ook niet persé heel veel te doen. Gewoon, boekje lezen, wij vermaakten ons wel. Plopsa zijn we wel geweest, dochter vindt Studio100 dingen geweldig dus voor haar was het super. Voor een keer had ik dat geld er dan wel voor over. Wat ik in de foldertjes zag waren er ook genoeg andere dingen in de omgeving te doen, zag er hier al wat voorbij komen. Fijne vakantie!
zondag 19 juni 2011 om 21:36
Ballorig is leuk... griendtveenparkje (wel buitenlucht), zwemmen in de verschillende baden, dierentuin, smalspoormuseum, plopsaland (zijn ze te klein voor), bij delphi (griek) kun je ook lekker eten... je hebt in coevorden overdekt speelparadijs cowboys en indianen... deze hebben net zoals ballorig spelciaal peutertarief s ochtends...in exloo heb je ook nog de schaapskudde..hunnebedcentrum is leuk.. buiten heb je nog in eext het rijk der laven en kabouters.. kabouterland is leuk... in assen heb je een leuke kinderboerderij... op het land van bartje (vakantiepark) heb je een leuke overdekte zandspeelplek...in het veenpark kun je ook gratig gebruik maken van alleen de speeltuin (dit moet je dan melden bij de receptie) => is leuk voor die van 1,5. bij parc san duur kun je ook lekker een drankje doen als t regent, je kunt er lekker zwemmen en ze hebben een ballenbak / speelplekje voor die van 1,5....misschien dat één van de bibliotheken een dreumesuurtje heeft... is ook erg leuk! Je hebt ook nog het smalspoormuseum...en je hebt nog leuke kleine musea => bijvoorbeel mirmar (over de zee en vissen), een beeldentuin waar je kleine ook fijn rond kan huppelen. In de regen met een regenpakje aan in het bos is ook leuk... Euhm... zuidlaren is leuk, en daar heb je ook een heerlijke pizzaria...en bij het Ermerstrand heb je nu ook een speelparadijs.. nog niet geweest, maar wel hele positieve verhalen gehoord!
Zo.. dit waren ongeveer de dingen die ik het laatste half jaar gedaan heb...hahahaha! Ow ja.. in Emmercompas heb je nog een leuke kinderboerderij...hahhaaha!
Over parkeren in het centrum... gewoon het centrumparkeren aanhouden.. je hebt daar een parkeergarage en daar is bijna altijd voldoende ruimte. Ook de gehandicaptenplaatsen zijn vaak nog vrij.
Bij de bikbar (markt) moet je vooraf betalen, en dat is reteduur....
Zo.. dit waren ongeveer de dingen die ik het laatste half jaar gedaan heb...hahahaha! Ow ja.. in Emmercompas heb je nog een leuke kinderboerderij...hahhaaha!
Over parkeren in het centrum... gewoon het centrumparkeren aanhouden.. je hebt daar een parkeergarage en daar is bijna altijd voldoende ruimte. Ook de gehandicaptenplaatsen zijn vaak nog vrij.
Bij de bikbar (markt) moet je vooraf betalen, en dat is reteduur....
zondag 19 juni 2011 om 21:45
quote:rensina schreef op 19 juni 2011 @ 21:36:
Bij de bikbar (markt) moet je vooraf betalen, en dat is reteduur....1,60 vind ik nog wel meevallen voor parkeren in het centrum,
Bij de bikbar (markt) moet je vooraf betalen, en dat is reteduur....1,60 vind ik nog wel meevallen voor parkeren in het centrum,