morgen een week naar Emmen.
zondag 19 juni 2011 om 19:38
zondag 19 juni 2011 om 19:55
zondag 19 juni 2011 om 20:01
zondag 19 juni 2011 om 20:07
quote:dannas schreef op 19 juni 2011 @ 20:04:
Er zit tussen Groningen en Emmen een sprookjesbos met speeltuin. Welliswaar alles buiten, dus met regen misschien niet heel handig. Ben de naam alleen even kwijt.
Volgens mij zit die in Zuidlaren en is ook voor een deel binnen.
En dan heb je ook nog kabouterland in Exloo, dat is ook heel leuk. Binnen de kabouters en buiten de speeltuin en nog wat dieren.
En wonderwereld in Ter Apel. Vind ik erg leuk, maar daar zijn de meningen over verdeeld. Ik zag net op de site van kabouterland dat ze combikaarten verkopen kabouterland-wonderwereld.
Er zit tussen Groningen en Emmen een sprookjesbos met speeltuin. Welliswaar alles buiten, dus met regen misschien niet heel handig. Ben de naam alleen even kwijt.
Volgens mij zit die in Zuidlaren en is ook voor een deel binnen.
En dan heb je ook nog kabouterland in Exloo, dat is ook heel leuk. Binnen de kabouters en buiten de speeltuin en nog wat dieren.
En wonderwereld in Ter Apel. Vind ik erg leuk, maar daar zijn de meningen over verdeeld. Ik zag net op de site van kabouterland dat ze combikaarten verkopen kabouterland-wonderwereld.
zondag 19 juni 2011 om 20:24
zondag 19 juni 2011 om 20:36
zondag 19 juni 2011 om 20:40
Parkeren in het centrum is handig bij de bikbar. Kleine parkeerplaats midden in het centrum, maar wel met gehandicapten parkeerplaatsen. De straat die je in je tomtom moet invullen is: Marktplein. Parkeren kan ook bij de Weiert. Ook dan ben je zo in het centrum. Door de week kun je daar heel makkelijk parkeren, op vrijdag en in het weekend is het een ramp.
Restauranttips: Su Sardu, Dal Baffo (beide in het centrum)
Voor overheerlijke pizzaria/ Italiaan: Trivio del Villagio (in Meppen nee niet de Duitse, maar een dorpje dichtbij Emmen)
Restauranttips: Su Sardu, Dal Baffo (beide in het centrum)
Voor overheerlijke pizzaria/ Italiaan: Trivio del Villagio (in Meppen nee niet de Duitse, maar een dorpje dichtbij Emmen)
zondag 19 juni 2011 om 20:46
zondag 19 juni 2011 om 21:05
quote:calvijn1 schreef op 19 juni 2011 @ 20:43:
Gewoon een nieuwsgierige vraag; hoe kom je erbij om naar Emmen te gaan?
Drenthe is vlak, dus ideaal fietsen
verder ben ik in de rest van nederland al vaak geweest.
Er zijn meerdere vakantieparken, dus vandaar dat we in deze regio zijn gaan zoeken.
en kleine kinderen hebben niet zo veel nodig, Een zwembadje en wat speeltoestellen is al genoeg. Dus ze hebben het ook bij slecht weer, toch wel leuk,
Gewoon een nieuwsgierige vraag; hoe kom je erbij om naar Emmen te gaan?
Drenthe is vlak, dus ideaal fietsen
verder ben ik in de rest van nederland al vaak geweest.
Er zijn meerdere vakantieparken, dus vandaar dat we in deze regio zijn gaan zoeken.
en kleine kinderen hebben niet zo veel nodig, Een zwembadje en wat speeltoestellen is al genoeg. Dus ze hebben het ook bij slecht weer, toch wel leuk,
zondag 19 juni 2011 om 21:18
quote:Nerja schreef op 19 juni 2011 @ 20:46:
Sorry voor al mijn postings na elkaar, er schiet mij steeds weer van alles te binnen. Wat erg leuk is als het droog is:
Het Veenpark in Barger-Compascuum. Dat is een openluchtpark over hoe het leven vroeger in het veen was. Ook van alles te ontdekken voor kleintjes.Goh, wat leuk dat je dat even meld. Ben ik namelijk jaren geleden geweest, maar was het helemaal vergeten. Als het een beetje droog is, gaan we daar zeker naar toe.
Sorry voor al mijn postings na elkaar, er schiet mij steeds weer van alles te binnen. Wat erg leuk is als het droog is:
Het Veenpark in Barger-Compascuum. Dat is een openluchtpark over hoe het leven vroeger in het veen was. Ook van alles te ontdekken voor kleintjes.Goh, wat leuk dat je dat even meld. Ben ik namelijk jaren geleden geweest, maar was het helemaal vergeten. Als het een beetje droog is, gaan we daar zeker naar toe.