Nachtje weg 1 persoon
zondag 26 januari 2020 om 13:37
Gewoon een hotel in je eentje?
Helaas betaal je in je eentje altijd meer, maar het is vaak niet anders.
Zelfs als een hotel een één persoonskamer heeft, betaal je in verhouding nog steeds meer.
Heb helaas dus weinig tips behalve accepteren, althans dat is mijn oplossing.
Helaas betaal je in je eentje altijd meer, maar het is vaak niet anders.
Zelfs als een hotel een één persoonskamer heeft, betaal je in verhouding nog steeds meer.
Heb helaas dus weinig tips behalve accepteren, althans dat is mijn oplossing.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zondag 26 januari 2020 om 13:48
zondag 26 januari 2020 om 13:56
https://www.hotelspecials.nl/wellness-specials
Misschien zit hier iets bij?
Carlton Scheveningen,
https://www.hotelspecials.nl/carlton-be ... &si=410551
Misschien zit hier iets bij?
Carlton Scheveningen,
https://www.hotelspecials.nl/carlton-be ... &si=410551
zondag 26 januari 2020 om 14:10
Gewoon op Booking zoeken naar 1 persoonskamers. Zijn wel vaak erg klein dus misschien heb je toch liever een gewone. Die soms ook goedkoper zijn voor 1 persoon. Maar dat zie je wel als je gaat zoeken.
In Duitsland zijn 1 persoonskamers veel meer voorkomend en veel goedkoper. Miisschien is dat ook een optie?
In Duitsland zijn 1 persoonskamers veel meer voorkomend en veel goedkoper. Miisschien is dat ook een optie?
.
zondag 26 januari 2020 om 14:29
Dagje naar zee een idee, die ik vaak ook alleen. Heerlijk even uitwaaien.
Kijk eens op hotelkamerveiling.nl Staan vaak prima hotels op, en bieden voor bedrag wat je in je hoofd hebt lukt vaak wel. En al is het dan voor 2 pers, nog nooit problemen mee gehad in mijn eentje. Ben al 2 keer naar Zandvoort geweest voor 35 euro, inc ontbijt.
Kijk eens op hotelkamerveiling.nl Staan vaak prima hotels op, en bieden voor bedrag wat je in je hoofd hebt lukt vaak wel. En al is het dan voor 2 pers, nog nooit problemen mee gehad in mijn eentje. Ben al 2 keer naar Zandvoort geweest voor 35 euro, inc ontbijt.
zondag 26 januari 2020 om 14:30
Ik ben een poosje geleden in Joure geweest in saunacomplex de Woudfennen. Ze hebben nu een aanbieding voor 59,00 pp voor een overnachting en 2 dagen sauna. 1 persoonstoeslag is 20,00. Dus voor 79,00. Ik vond het er heel leuk en fijn. https://www.dewoudfennen.nl/arrangement ... rangement/
zondag 26 januari 2020 om 14:31
En misschien krijg je wel extra korting, omdat je bij sommige saunas gratis naar binnen mag op je verjaardag.Poster schreef: ↑26-01-2020 14:30Ik ben een poosje geleden in Joure geweest in saunacomplex de Woudfennen. Ze hebben nu een aanbieding voor 59,00 pp voor een overnachting en 2 dagen sauna. 1 persoonstoeslag is 20,00. Dus voor 79,00. Ik vond het er heel leuk en fijn. https://www.dewoudfennen.nl/arrangement ... rangement/
.
zondag 26 januari 2020 om 14:32
Dit vind ik een hele goeie!Naadje32 schreef: ↑26-01-2020 14:29Dagje naar zee een idee, die ik vaak ook alleen. Heerlijk even uitwaaien.
zondag 26 januari 2020 om 15:16
Als je 1 persoon invult, krijg je 1 persoonskamers en gewone kamers voor 1 persoonsgebruik en dat laatste is soms goedkoper dan voor 2.redbulletje schreef: ↑26-01-2020 15:09Booking.com gebruiken. Dan krijg je gewoon de kamerprijs te zien, of je daar nu alleen of met twee gebruik van wil maken.
.
zondag 26 januari 2020 om 15:28
zondag 26 januari 2020 om 15:35
Ik zou niet weten waar je NIET naartoe zou kunnen, dus gewoon een bestemming naar keuze uitzoeken en een hotel boeken, zou ik zeggen.
Vind het wel een omslachtige manier om je verjaardag te ontlopen, trouwens. Je kan toch gewoon iedereen laten weten dat je geen feestje geeft, geen bezoek wilt, en lekker met een paar hapjes en een glas wijn op je eigen bank een fijne film kijken?
Maar als je jezelf een dagje uit en een hotelovernachting cadeau wilt doen voor je verjaardag: zoek gewoon een bestemming uit die jij echt leuk vindt, en boek aldaar een hotel.
Vind het wel een omslachtige manier om je verjaardag te ontlopen, trouwens. Je kan toch gewoon iedereen laten weten dat je geen feestje geeft, geen bezoek wilt, en lekker met een paar hapjes en een glas wijn op je eigen bank een fijne film kijken?
Maar als je jezelf een dagje uit en een hotelovernachting cadeau wilt doen voor je verjaardag: zoek gewoon een bestemming uit die jij echt leuk vindt, en boek aldaar een hotel.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
zondag 26 januari 2020 om 15:45
Het klinkt misschien heel duf, maar juist in mijn eentje kan ik genieten van "een van der Valkje". Prima kamer, je gaat een beetje op in de massa, levendigheid om je heen. In een leuke plaats waar je naar de markt, museum, concert, bos kunt gaan.
In een boutique hotel of B&B vind ik dat ik moet genieten, terwijl ik dat niet doe.
In een boutique hotel of B&B vind ik dat ik moet genieten, terwijl ik dat niet doe.
Alles sal reg kom
zondag 26 januari 2020 om 20:29
Het verschil zit hem soms alleen in een ontbijt voor 1 ipv 2 (als dat inclusief is), soms betaal je ook echt minder voor de kamer.redbulletje schreef: ↑26-01-2020 15:57Als ik zoek op booking.com een hotel nabij Openluchtmuseum Arnhem krijg ik bijv Het Wapen van Elst te zien waarbij de kamer 79 euro kost indien gebruikt door 2 personen en slechts 63 als je alleen boekt.
.