New York
woensdag 18 mei 2011 om 22:28

woensdag 18 mei 2011 om 23:30
Na het lezen van al die verhalen heb ik ook zin om naar New York te gaan! Wil er al tijden heen, maar mijn vriend heeft niets met Amerika en wil per se niet naar New York en mijn vriendinnen hebben geen geld. Nu is het plan om na ons afstuderen te gaan, maar dat duurt nog een jaar en moet maar zien wat er van komt. In mijn eentje lijkt me ook niet superleuk eigenlijk!

woensdag 18 mei 2011 om 23:41
Ik zou er nu wel alleen heen gaan. Maar als je echt toeristische dingen wilt doen dan is het misschien een beetje eenzaam, lang in de rij staan alleen enzo...
Maar hoezo; 'heeft niets met Amerika' ik had ooit ook niets met Amerika, maar het is echt wat je er zelf van maakt! Houdt hij van sport? Dan ga je naar sportwedstrijden!Baseball/Basketball/Football/Hockey(=ijshockey).
Houdt hij van foto's maken? Volop mogelijkheden.
Houdt hij van comedy? Stand up comedian!
Van natuur: Central Park.... enz...
Maar hoezo; 'heeft niets met Amerika' ik had ooit ook niets met Amerika, maar het is echt wat je er zelf van maakt! Houdt hij van sport? Dan ga je naar sportwedstrijden!Baseball/Basketball/Football/Hockey(=ijshockey).
Houdt hij van foto's maken? Volop mogelijkheden.
Houdt hij van comedy? Stand up comedian!
Van natuur: Central Park.... enz...
donderdag 19 mei 2011 om 07:14
Ja ik hoor dat vaker, heeft niets met Amerika. Of ze vinden de regels/politiek niets. Maar ja daar hebben we weinig mee te schaften als je het vrijheidsbeeld wil zien of een Disney park in Florida.
Alleen zou ik ook niet leuk vinden, zeker als je een partner hebt. Maar zouden jullie daar niet uit kunnen komen dan? Soort compromis sluiten om ook naar een andere staat te gaan, of zelfs Canada?
Alleen zou ik ook niet leuk vinden, zeker als je een partner hebt. Maar zouden jullie daar niet uit kunnen komen dan? Soort compromis sluiten om ook naar een andere staat te gaan, of zelfs Canada?

donderdag 19 mei 2011 om 09:55

donderdag 19 mei 2011 om 14:46
Het land trekt hem op de een of andere manier niet, en new york lijkt hem een vreselijke stad. Hij heeft niets met de amerikaanse cultuur. Dus weinig kans dat ik hem kan overhalen jammer genoeg. Daarnaast heb in ook geen zin om er heen te gaan met iemand die er eigenlijk niets te zoeken heeft! Dus toch maar even wachten tot mijn vriendinnen gespaard hebben

donderdag 19 mei 2011 om 16:02
Wat is de Amerikaanse cultuur? Wel jammer dat jullie daar niet samen heen kunnen! Het is dan inderdaad de keuze of met vriendinnen of alleen!
Leuk janna, vond het ook al zo leuk dat er een starbucks op schiphol was, nu hoeven we dus niet helemaal naar NY
Dat gevoel heb ik ook, ik heb daar niets mee te maken als ik een drankje op broadway doe! Gelukkig denkt mijn man er net zo over, alleen was NY niet zijn favo stad van Amerika.
Leuk janna, vond het ook al zo leuk dat er een starbucks op schiphol was, nu hoeven we dus niet helemaal naar NY
Dat gevoel heb ik ook, ik heb daar niets mee te maken als ik een drankje op broadway doe! Gelukkig denkt mijn man er net zo over, alleen was NY niet zijn favo stad van Amerika.

donderdag 19 mei 2011 om 20:04
Geen idee wat de amerikaanse cultuur is, zijn zijn woorden
hij heeft er gewoon niets mee. Net zoals ik niets met bijvoorbeeld duitsland heb en daar ook niet zonodig heen hoef op vakantie :p maar inderdaad jammer dat we niet samen kunnen!
Er zit trouwens ook een starbucks op utrecht centraal zag ik, 2 zelfs! Weet niet hoe lang dat al is.

Er zit trouwens ook een starbucks op utrecht centraal zag ik, 2 zelfs! Weet niet hoe lang dat al is.

vrijdag 20 mei 2011 om 07:07
Dan loop ik ook aardig achter hoor, maar ja op die plekken kom ik gewoon niet. Kwam voor het laatst op treinstations toen ik 10 jaar geleden studeerde. En toen bestonde ze vast niet, ga vanmiddag naar Utrecht misschien daar even
bakkie doen
ik heb dat gelukkig niet, dat een land niet mijn land is wat vakanties betreft. Ik ben veel te nieuwsgierig! Als we het dan over the so called vakantie landen hebben hoor.
Anders laat je hem dit topic lezen
bakkie doen
ik heb dat gelukkig niet, dat een land niet mijn land is wat vakanties betreft. Ik ben veel te nieuwsgierig! Als we het dan over the so called vakantie landen hebben hoor.
Anders laat je hem dit topic lezen
vrijdag 20 mei 2011 om 09:48
Hoi NY-lovers! haha
O toch weer steeds even kijken of iemand nog iets leuks post of erheen gaat.
@vogel,...hmmm zo te lezen wordt het lastig dan om te gaan. Je kunt niemand dwingen en met vliegangst in een vliegtuig zitten is niet fijn voor hemzelf. Maar ook niet voor anderen.
Voor onze zomervakantie hebben wij een rondreis gepland ergens anders. Maar dat gaat misschien niet door ivm te weinig aanmeldingen. En dan moet je natuurlijk nadenken over een plan B....en raad eens wat ik in gedachte heb! hehe.
Een bezoekje aan de oostkust van de USA met een paar dagen...NY erbij. Dus eigenlijk vind ik het helemaal niet zo erg als onze eerste keuze niet zou doorgaan....
Vandaag mijn fotoboek halen, ben zo benieuwd!
O toch weer steeds even kijken of iemand nog iets leuks post of erheen gaat.
@vogel,...hmmm zo te lezen wordt het lastig dan om te gaan. Je kunt niemand dwingen en met vliegangst in een vliegtuig zitten is niet fijn voor hemzelf. Maar ook niet voor anderen.
Voor onze zomervakantie hebben wij een rondreis gepland ergens anders. Maar dat gaat misschien niet door ivm te weinig aanmeldingen. En dan moet je natuurlijk nadenken over een plan B....en raad eens wat ik in gedachte heb! hehe.
Een bezoekje aan de oostkust van de USA met een paar dagen...NY erbij. Dus eigenlijk vind ik het helemaal niet zo erg als onze eerste keuze niet zou doorgaan....
Vandaag mijn fotoboek halen, ben zo benieuwd!
vrijdag 20 mei 2011 om 13:47
@vogel, zeg dan maar tegen je vriend dat zelfs Amerikanen zeggen dat NY eigenlijk niks met Amerika van doen heeft, het is zo anders dan de rest van Amerika. Geldt ook voor San Francisco trouwens. Maar ik kan me voorstellen dat je niet met vliegangst 9 uur in een vliegtuig gaat zitten naar een bestemming die je gewoon niet trekt.
Goeie plannen Flatscreen Als je trouwens een lezer bent, vond ik 'Travels with Charly' van Steinbeck wel een heel fijn boek over rondtrekken in Amerika. Is wel het Amerika van de jaren 50, maar je krijgt er toch helemaal zin in roadtrips van
Goeie plannen Flatscreen Als je trouwens een lezer bent, vond ik 'Travels with Charly' van Steinbeck wel een heel fijn boek over rondtrekken in Amerika. Is wel het Amerika van de jaren 50, maar je krijgt er toch helemaal zin in roadtrips van