New York

dinsdag 24 mei 2011 om 21:33
Bellaroma, let er ook op dat je geen kaartje 'op straat' koopt van handelaren. Vaak ben je dan echt te duur uit... Ze doen natuurlijk alsof het de laatste kaartjes zijn enz... Maar voor $20,- kan je al naar een baseball game hoor, zit je wel wat bovenin het stadion, maar dat is alsnog best prima. Zelfde met musicals, 't hoeft echt geen $200,- te kosten...
woensdag 25 mei 2011 om 07:38
woensdag 25 mei 2011 om 10:28
Thanks voor alle tips! We zijn van plan te ontbijten in ons appartamentje en tijdens het bezichtigen van de stad on-the-spot te eten.
Ik zit eraan te denken om daar te gaan pinnen, zoveel dollars meenemen in 1 keer lijkt me niet zo verstandig!
Probeer nu zoveel mogelijk te sparen, om ook te kunnen shoppen!
Ik zit eraan te denken om daar te gaan pinnen, zoveel dollars meenemen in 1 keer lijkt me niet zo verstandig!
Probeer nu zoveel mogelijk te sparen, om ook te kunnen shoppen!

woensdag 25 mei 2011 om 14:40
Ja, zolang je bedragen in winkels maar cash of met een creditcard betaald zit je goed. Pinnen in een winkel kost extra transactiekosten. Geld uit de muur halen ook, dus daarom moet je niet steeds even $40 dollar gaan pinnen. Met je creditcard geld uit de muur pinnen is trouwens ook duurder, dus dat kan je beter ook niet doen

zaterdag 11 juni 2011 om 08:09
Nu bijna een maand terug uit New York en man is alweer vluchten en hotel aanbiedingen aan het bekijken. We zijn beide helemaal weg van de stad.
BellaRoma, voor ons was 100 euro per dag wel krap, daar hebben wij het niet mee kunnen redden, en wij hebben ook geen gekke dingen gedaan.
Is er alweer iemand die binnenkort gaat?
BellaRoma, voor ons was 100 euro per dag wel krap, daar hebben wij het niet mee kunnen redden, en wij hebben ook geen gekke dingen gedaan.
Is er alweer iemand die binnenkort gaat?
zaterdag 11 juni 2011 om 10:40
Het is geen New York, maar is iemand hier wel eens in Philadelphia geweest? Ik ga eind augustus een kleine twee weken naar het noordoosten van de VS waarbij in ieder geval New York en Washington op het programma staan, maar ik heb denk ik nog tijd over voor een bezoek aan een derde stad. Aangezien Philadelphia precies tussen die twee steden in ligt wil ik daar misschien heengaan, maar ik vraag mij af of dit de moeite waard is.

zaterdag 11 juni 2011 om 12:01
Nope, ben er nog nooit met Oud en Nieuw geweest. Maar die klok op Times Square lijkt me wel echt cool!!
Oh, ik zou m'n kleding aankopen enzo ook niet meerekenen in het budget hoor!
En vaak maak je de eerste dagen wel extra kosten, bijv. voor je metro passen, een groot bedrag dat je pint om dollars te hebben enz.
De dollarkoers maakt natuurlijk ook nog wel wat uit. Nu krijg je veel dollars voor je euro Nu is ¤200,- al zo'n $290,-
Nee, Philadelphia ben ik nog nooit geweest. Washington wel. Ben wel benieuwd hoe Philadelphia is!
Oh, ik zou m'n kleding aankopen enzo ook niet meerekenen in het budget hoor!
En vaak maak je de eerste dagen wel extra kosten, bijv. voor je metro passen, een groot bedrag dat je pint om dollars te hebben enz.
De dollarkoers maakt natuurlijk ook nog wel wat uit. Nu krijg je veel dollars voor je euro Nu is ¤200,- al zo'n $290,-
Nee, Philadelphia ben ik nog nooit geweest. Washington wel. Ben wel benieuwd hoe Philadelphia is!
zondag 12 juni 2011 om 14:20
Nee ook geen ervaring met Philly! Maar wel leuk 3 steden bezoeken!
Nou vergeet die klok maar op Times Square hoor janna , tenzij je in de middag al gaat. Wij waren er rond 20:00 en toen stonden we aan de rand van het Central Park. Was leuk om te ervaren, maar je zag geen drol! Dacht misschien zijn er mensen die het anders/beter/leuker hebben ervaren!
Nou vergeet die klok maar op Times Square hoor janna , tenzij je in de middag al gaat. Wij waren er rond 20:00 en toen stonden we aan de rand van het Central Park. Was leuk om te ervaren, maar je zag geen drol! Dacht misschien zijn er mensen die het anders/beter/leuker hebben ervaren!
zondag 12 juni 2011 om 15:13

vrijdag 24 juni 2011 om 22:49