Nijmegen en omgeving.

11-06-2021 18:38 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij gaan binnenkort een paar dagen kamperen in de buurt van Nijmegen.
Wij willen ook een dag Nijmegen bezoeken. Wat is leuk om te doen, wat moeten we echt niet missen en waar moeten we echt lunchen/dineren?
We zijn in bezit van een auto en de kinderen hebben de basisschool leeftijd (9).

Ik hoor graag leuke tips. :-)
Sommige dingen gebeuren en zijn niet waar, terwijl andere dingen waar zijn, hoewel ze nooit gebeurt zijn.
Funkenstein is een lekker eetcafé, kindvriendelijk en niet duur.
Als jullie van kleine verschillende gerechtjes houden is Nibbles misschien wel wat, eel iets duurder dan een eetcafé.
Wij gaan binnenkort ook daarheen dus ik doe even een tvp
Dwaler schreef:
12-06-2021 15:03
En Nijmegen is natuurlijk de fijnste, beste stad van Nederland. :heart: :proud:
Haha, helemaal waar!
Veel is al genoemd, de dromaai vind ik ook een leuk eetcafe.
De Dromaai is diepvries shit.

Bleeckerstreet is geweldig.
Je kunt voor leuke art-house jeugdfilms terecht bij LUX. Daar zit ook een eetcafé bij in waar je lekker kunt eten. Bij Vlaams Arsenaal hebben ze lekkere friet. Museum het Valkhof raad ik ook aan— nu met een tentoonstelling over de Pest maar ook met echt een mooie collectie Romeinse schatten.
Niet voor als je 's avonds ergens wilt zitten, maar Cafetaria Vuurens heeft de lekkerste friet die ik ooit gegeten heb!
Bubble16 schreef:
13-06-2021 00:25
Niet voor als je 's avonds ergens wilt zitten, maar Cafetaria Vuurens heeft de lekkerste friet die ik ooit gegeten heb!
Haha, dat is niet echt op sjiek inderdaad, maar wel heel lekker!

Bleeckere Street is ook leuk!
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Bubble16 schreef:
13-06-2021 00:25
:flirting:

Dromaai ... nee sorry echt een studenten cheap slecht eetcafe. Maar gelukkig... smaken verschillen.

Misschien ook leuk: een stadswandeling met een gids. Zelf hier geboren maar een jaar of 2 terug een tweede wereldoorlog stadswandeling gedaan en was erg onder de indruk hiervan. Veel verhalen die ik nog nooit had gehoord. Zo hebben ze veel verschillende wandelingen (via Gilde Nijmegen). Ook kun je de St Stevenstoren beklimmen via het Gilde
Qua musea: ook nog het bevrijdingsmuseum en Orientalis (grotendeels buiten). Cafe In de blaauwe hand ook heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven