Nijmegen en omgeving.
vrijdag 11 juni 2021 om 18:38
Hallo allemaal,
Wij gaan binnenkort een paar dagen kamperen in de buurt van Nijmegen.
Wij willen ook een dag Nijmegen bezoeken. Wat is leuk om te doen, wat moeten we echt niet missen en waar moeten we echt lunchen/dineren?
We zijn in bezit van een auto en de kinderen hebben de basisschool leeftijd (9).
Ik hoor graag leuke tips.
Wij gaan binnenkort een paar dagen kamperen in de buurt van Nijmegen.
Wij willen ook een dag Nijmegen bezoeken. Wat is leuk om te doen, wat moeten we echt niet missen en waar moeten we echt lunchen/dineren?
We zijn in bezit van een auto en de kinderen hebben de basisschool leeftijd (9).
Ik hoor graag leuke tips.
Sommige dingen gebeuren en zijn niet waar, terwijl andere dingen waar zijn, hoewel ze nooit gebeurt zijn.
zondag 13 juni 2021 om 00:17
zondag 13 juni 2021 om 06:58
Haha, dat is niet echt op sjiek inderdaad, maar wel heel lekker!
Bleeckere Street is ook leuk!
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
zondag 13 juni 2021 om 08:46
Dromaai ... nee sorry echt een studenten cheap slecht eetcafe. Maar gelukkig... smaken verschillen.
Misschien ook leuk: een stadswandeling met een gids. Zelf hier geboren maar een jaar of 2 terug een tweede wereldoorlog stadswandeling gedaan en was erg onder de indruk hiervan. Veel verhalen die ik nog nooit had gehoord. Zo hebben ze veel verschillende wandelingen (via Gilde Nijmegen). Ook kun je de St Stevenstoren beklimmen via het Gilde
Qua musea: ook nog het bevrijdingsmuseum en Orientalis (grotendeels buiten). Cafe In de blaauwe hand ook heerlijk!