Oekraine!!!
dinsdag 22 maart 2011 om 19:51
Hallo allemaal,
Ik ben op dit moment druk bezig met mijn afstudeer onderzoek. Ik onderzoek toerisme in Oekraïne, een deel van het onderzoek is het imago dat Nederlanders hebben van Oekraïne. Hierbij zou ik jullie willen vragen om deze korte vragenlijst in te vullen. Het zijn maar 11 korte vragen, makkelijk te beantwoorden en het kost je echt nog geen 5 minuten van je tijd! En het zou mij heel erg goed helpen met mijn onderzoek!
Bij deze de link: http://www.thesistools.com/web/?id=177236
Alvast heel erg bedankt!!
Groeten, Tamara
Ik ben op dit moment druk bezig met mijn afstudeer onderzoek. Ik onderzoek toerisme in Oekraïne, een deel van het onderzoek is het imago dat Nederlanders hebben van Oekraïne. Hierbij zou ik jullie willen vragen om deze korte vragenlijst in te vullen. Het zijn maar 11 korte vragen, makkelijk te beantwoorden en het kost je echt nog geen 5 minuten van je tijd! En het zou mij heel erg goed helpen met mijn onderzoek!
Bij deze de link: http://www.thesistools.com/web/?id=177236
Alvast heel erg bedankt!!
Groeten, Tamara
dinsdag 22 maart 2011 om 20:19
quote:germanwings schreef op 22 maart 2011 @ 19:58:
god, echt iedereen is aan het afstuderen of niet?ja en ze hebben het allemaal zo druk met afstuderen dat ze niet kunnen lezen.
god, echt iedereen is aan het afstuderen of niet?ja en ze hebben het allemaal zo druk met afstuderen dat ze niet kunnen lezen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 23 maart 2011 om 11:00
Heel erg bedankt voor de mensen die hem hebben ingevuld!
Ik weet dat niet iedereen hier op zit te wachten, ik zelf ook niet;) ik moet tussen de 150 - 200 respondenten hebben, ik probeer allerlei verschillende dingen om aan dat aantal te komen, maar het schiet niet op. Je kan het bericht dus gewoon negeren als je dr geen zin in heb;)
Ik weet dat niet iedereen hier op zit te wachten, ik zelf ook niet;) ik moet tussen de 150 - 200 respondenten hebben, ik probeer allerlei verschillende dingen om aan dat aantal te komen, maar het schiet niet op. Je kan het bericht dus gewoon negeren als je dr geen zin in heb;)
woensdag 23 maart 2011 om 11:28
Ok, heeft er iemand misschien goede tips voor mij dan, waar ik wel veel mensen kan vinden die mij questionnaire willen invullen? Ik heb een aantal forums geprobeerd en bedrijven benaderd. En natuurlijk mensen uit mijn omgeving gevraagd, wat me tot nu toe maar 46 respondenten heeft opgeleverd.
Ik hoor graag als jullie misschien tips hebben, hoe jullie het hebben gedaan toen jullie afstudeerde?
Ik hoor graag als jullie misschien tips hebben, hoe jullie het hebben gedaan toen jullie afstudeerde?
woensdag 23 maart 2011 om 11:39
woensdag 23 maart 2011 om 12:06
Ik zou overigens gewoon op zaterdag of koopzondag in het centrum van een grote stad gaan staan. Gewoon een paar honderd printjes maken en zeggen dat het hooguit een paar minuten duurt en gelijk kenbaar maken dat je student bent(en dus niets wil verkopen/geen commercieel belang hebt.)
I choose happy!