Ondertussen op Tripadvisor: belachelijke recensies

13-08-2019 09:40 820 berichten
Ken je dat? Je zit in een heerlijk hotel of bezoekt een schitterende waterval/therme/bezienswaardigheid. En achteraf kijk je eens op Tripadvisor of andere mensen het net zo leuk vonden als jij. En dat vinden de meeste mensen. Maar soms lees je recensies die je amper serieus kunt nemen, zo onaardig/dom/onnozel.
Misschien is het alleen mijn afwijking, maar ik kan daar erg van genieten. Jullie wellicht ook?
Alle reacties Link kopieren
Maechtje schreef:
18-08-2019 14:07
Een jaar of wat terug ben ik op bezoek geweest bij familie die op deze camping stonden. Ik vond het een mooie camping maar oh oh, die beheerders...

Lees vooral even de reacties die ze plaatst op Zoover (en waarschijnlijk ook op Tripadvisor) onder de minder positieve reacties, dan weet je wat ik bedoel.

Echt, hoe verleidelijk het ook is, doe het niet.
Wow.... en zou die vrouw ook echt denken dat het helpt om zo te reageren op reviews???
Lente19251003 schreef:
18-08-2019 15:29
Wow.... en zou die vrouw ook echt denken dat het helpt om zo te reageren op reviews???
Nou, ze bevestigt in ieder geval wel haar reputatie :hihi:
Ik zit inmiddels in het hotel waar ik een paar pagina`s geleden over schreef. All inclusive. En dan weet je wat je ongeveer kan verwachten . Prima. Ik vind het niet slecht, en de service waar ik dus eerder over schreef echt over de top goed.

Bij de lunch zat we naast een vrouw die alleen maar aan het zeuren was. En dan is zeuren nog beschaafd uitgedrukt. Alles was slecht. Het eten. De service. Echt alles, dat ze in de eetzaal geen privacy had. Het zwembad te druk. Ze had het mekkeren tot een kunst verheven. Word vast geen goede recensie.
Zojuist een slechte recensie geplaatst bij een shuttleservice omdat we niet werden opgepikt en de telefoon na de eerste keer bellen ook niet meer opnamen.
Je moet het bont maken bij mij maar dan krijg je wel een slechte recensie.

Overigens werden we toen ik het zat was binnen 90 seconden opgepikt door een grote luxe uber met een fijne chauffeur. Ik weet wel hoe ik het de volgende keer regel in Amerika.

Die shuttleservice laat volgens mij ook zelf positieve recensies achter om het cijfer op te krikken , verschillende personen maar ze schrijven allemaal in dezelfde stijl en noemen dan allemaal dat ze bij zijn met 1 specifieke medewerker.
Ik als normale reiziger zou denk ik geen namen noemen van medewerkers, misschien alleen bij iets zeer bijzonders.
Live long and prosper
Hahaha wow die campingmevrouw :rofl:
Als ik ooit in een opstandige bui ben dan ga ik daar een nachtje heen, gewoon om het met haar aan de stok te krijgen! :biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
EHR schreef:
18-08-2019 16:26
Ik zit inmiddels in het hotel waar ik een paar pagina`s geleden over schreef. All inclusive. En dan weet je wat je ongeveer kan verwachten . Prima. Ik vind het niet slecht, en de service waar ik dus eerder over schreef echt over de top goed.

Bij de lunch zat we naast een vrouw die alleen maar aan het zeuren was. En dan is zeuren nog beschaafd uitgedrukt. Alles was slecht. Het eten. De service. Echt alles, dat ze in de eetzaal geen privacy had. Het zwembad te druk. Ze had het mekkeren tot een kunst verheven. Word vast geen goede recensie.
Geen privacy in de eetzaal :HA:
Malagueña schreef:
18-08-2019 17:51
Hahaha wow die campingmevrouw :rofl:
Als ik ooit in een opstandige bui ben dan ga ik daar een nachtje heen, gewoon om het met haar aan de stok te krijgen! :biggrin:
Laten we er een Viva-uitje van maken! Indien mogelijk, kinderen en honden meenemen! :yes:
MinkeDeWit schreef:
16-08-2019 11:09
Hmm ik vind het altijd wel fijn als er iets ‘kindvriendelijks’ te eten is voor de lastige eters. Wij waren in een hotel waar het hele menu bestond uit aparte gerechten, geen gewoon pastagerecht of iets aardappeligs met vlees en groente zonder rare saus.
Met kleine kinderen zou ik daar wel op zoeken (foto’s van een speelveldje oid), maar niet klagen als het er niet is als het ook niet vermeld is.

Waarom zou een hotel rekening moeten houden met lastige eters ? Er zit toch altijd wel iets bij wat je lust, als is het maar fruit of etc. En als je het netjes vraagt wil de kok soms wel even moeite doen.

Boek dan iets zonder eten erbij, dan kan je zelf kiezen. En als je met kleine kinderen reist dan let je daar extra op mag ik aannemen
quattro-stagioni schreef:
18-08-2019 18:35
Laten we er een Viva-uitje van maken! Indien mogelijk, kinderen en honden meenemen! :yes:
Oh ja ik wil mee! En dan komen we met een tent die net 10cm langer/breder is dan volgens hun regels mag, en gaan we 2x per dag klagen dat we moeten betalen voor het douchen, en heeft er iemand een kind die alleen samen met haar hulphond het zwembad in durft maar heeft een ander een kind dat panisch is voor honden en dan laten we CampingMevrouw beslissen wie gelijk heeft en gaan we kampvuren stoken en vuurwerk afschieten.
Goh. Ik heb er nu al zin in.
In een echt goed hotel is er zelfs voor 'moeilijke eters' maar zat keuze. Daar betaal je dan ook voor. Ga niet liggen zeiken als je een 3 sterren hotel boekt dat het eten niet helemaal naar wens was. Tja dat is dan het verschil in prijs wat je boekt voor een vakantie. Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten is niet echt realistisch.
ClumsyNinja schreef:
18-08-2019 20:04
Oh ja ik wil mee! En dan komen we met een tent die net 10cm langer/breder is dan volgens hun regels mag, en gaan we 2x per dag klagen dat we moeten betalen voor het douchen, en heeft er iemand een kind die alleen samen met haar hulphond het zwembad in durft maar heeft een ander een kind dat panisch is voor honden en dan laten we CampingMevrouw beslissen wie gelijk heeft en gaan we kampvuren stoken en vuurwerk afschieten.
Prik een datum, prik een datum!
18-08-2019 18:35

:rofl: :rofl:

Ik heb 2 kleine kinderen (dus zonder zwemdiploma) en een heeeele grote hond (6)
anoniem_374045 wijzigde dit bericht op 18-08-2019 21:21
17.98% gewijzigd
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Daarna wel een recensie op Zoover zetten :-D
ClumsyNinja schreef:
18-08-2019 20:04

:rofl:
Niet vergeten om bezoek uit te nodigen en een scene te schoppen als die moeten betalen!
Betty_Slocombe schreef:
18-08-2019 15:01
Ja, ik ben wel benieuwd wat jij dacht. Vast niet dat ik sta te flapperen met mijn creditcard terwijl ik luidkeels verkondig dat geld geen rol speelt :proud:

Wat een nare campingmevrouw! Vorig jaar kampeerde ik voor het eerst in lange tijd en ik verbaasde me over de bemoeizucht van de eigenaar, die andere mensen vooral betrokkenheid leken te vinden. Niets voor mij.
Ik dacht idd dat een standaardkamer je te min was :lol: . Kon het me al niet voorstellen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik denk dat campingheks dan vastloopt, als een soort Sim. En dan gaat haar hoofd roken en vallen er schroefjes uit.
Nouschi schreef:
18-08-2019 21:22
Ik dacht idd dat een standaardkamer je te min was :lol: . Kon het me al niet voorstellen
Man, ik ben al door het dolle heen wanneer ze in een hotel gratis koffie op de kamer hebben of wanneer er een taartje bij het ontbijt is.

Nog een recensie over de watervallen van Krka: het zou er veel rustiger zijn wanneer ze alleen de toeristen zouden toelaten die het daar echt waarderen. Al die mensen die niet eens een stukje kunnen lopen en er alleen maar willen zwemmen, waarderen het niet echt, zoals ik dat wel doe.

Tsja, het lijkt me een lastig criterium voor de medewerkers, maar het zou wel drukte schelen. Wel grappig dat die mensen altijd vinden dat de andere mensen voor drukte en overlast zorgen, niet zijzelf.
anoniem_378854 wijzigde dit bericht op 18-08-2019 21:33
8.03% gewijzigd
Dat is dan weer leuk om in de recensie te zetten!
Malagueña schreef:
18-08-2019 21:18
:rofl: :rofl:

Ik heb 2 kleine kinderen (dus zonder zwemdiploma) en een heeeele grote hond (6)
ik heb geen kinderen, maar ook geen zwemdiploma, mag ik op bezoek?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
18-08-2019 21:37
ik heb geen kinderen, maar ook geen zwemdiploma, mag ik op bezoek?

Zie je mogelijkheden om een hond mee te nemen?
Maechtje schreef:
18-08-2019 14:20
Tsja. De toko bestaat nog steeds. Overigens was ze in het echt ook zo gezellig.

Volgens mij zit ze de hele dag op internet te speuren naar boze reacties, want op Google staan ze ook. En inderdaad, ook daar zit ze haar ex-gasten de doxxen.
Deze positieve review...zo schrijft niemand toch? En ik zag er meerdere met die toon:

Zowel kleinkind als hond waren op deze camping welkom. Allebei zijn opgevoed met regels en respect. Dit geldt zowel thuis als ook op vakantie. Het zijn belangrijke elementen om ook voor anderen hun vakantie goed te laten verlopen en iedereen zijn vrede, veiligheid en plezier te geven. De medewerkers stellen hier prijs op en daar is niets mis mee. Wij hebben allen genoten van de service en werklust die wij op deze prachtig onderhouden camping tegen kwamen en we komen dan ook graag nog eens terug om volop te genieten van de konijntjes, roodborstjes, spechten en eekhoorntjes...mét aangelijnde hond en mét kleinkind!
Hello, can you hear me?
18-08-2019 20:11
Prik een datum, prik een datum!

Volgend weekend wordt het nog mooi weer. :A:
Ik wil wel voor bezoek spelen, heb m'n tent uitgeleend. ;-D
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
HelloFromTheOtherSide schreef:
18-08-2019 22:21
Deze positieve review...zo schrijft niemand toch? En ik zag er meerdere met die toon:

Zowel kleinkind als hond waren op deze camping welkom. Allebei zijn opgevoed met regels en respect. Dit geldt zowel thuis als ook op vakantie. Het zijn belangrijke elementen om ook voor anderen hun vakantie goed te laten verlopen en iedereen zijn vrede, veiligheid en plezier te geven. De medewerkers stellen hier prijs op en daar is niets mis mee. Wij hebben allen genoten van de service en werklust die wij op deze prachtig onderhouden camping tegen kwamen en we komen dan ook graag nog eens terug om volop te genieten van de konijntjes, roodborstjes, spechten en eekhoorntjes...mét aangelijnde hond en mét kleinkind!

:rofl: nice try irma!
Malagueña schreef:
18-08-2019 21:46
Zie je mogelijkheden om een hond mee te nemen?
heb geen hond, maar een kennis heeft een terrarium met van die hagedisserige beesten, misschien zoiets?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven