Oordopjes

08-04-2013 16:55 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga over een paar weken met een aantal vriendinnen op vakantie, en een daarvan snurkt nogal erg. We hebben 1 kamer geboekt, dus apart liggen is niet echt een optie. Nu ben ik op zoek naar oordopjes die niet al te duur zijn, dus niet van die op maat gemaakte, maar oordopjes die zo te kopen zijn. Heb die gekleurde van de drogist al geprobeerd, maar die glijden steeds uit mijn oren. Iemand tips??
Ohropax wax dopjes. 6 paar in een doosje voor 2,85. Van de goedkope dopjes werken deze het beste.
quote:travelandsee schreef op 08 april 2013 @ 16:55:

Ik ga over een paar weken met een aantal vriendinnen op vakantie, en een daarvan snurkt nogal erg. We hebben 1 kamer geboekt, dus apart liggen is niet echt een optie. Nu ben ik op zoek naar oordopjes die niet al te duur zijn, dus niet van die op maat gemaakte, maar oordopjes die zo te kopen zijn. Heb die gekleurde van de drogist al geprobeerd, maar die glijden steeds uit mijn oren. Iemand tips??

Die spitse oordoppen bedoel je?? In die jaren '80 kleurstrepen?? (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven... kleur lijkt op die knikkers waar strepen doorheen zitten)

Die gebruik ik ook en na uitgebreid testen van allerlei oordoppen (luidruchtige bovenburen..) werken die toch echt het beste.

Je moet ze alleen wel goed inknijpen, in je oor doen, en hem dan 10 seconden vasthouden zodat hij zich vastzet in je gehoorgang... anders glijden ze er inderdaad uit

Die waxdingen vond ik persoonlijk trouwens dramatisch...
De fijnste (niet op maat gemaakte) oordopjes verkopen ze bij De Tuinen. Kosten iets van 7 euro per 4.
Die spitse oordoppen bedoel je?? In die jaren '80 kleurstrepen?? (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven... kleur lijkt op die knikkers waar strepen doorheen zitten)

Ja die inderdaad..

Thnx voor de snelle reacties!
Ik heb die felgekleurde van de Hema. Werken voor mij prima. Wel heel dun kneden inderdaad zodat het uit kan zetten in je oor. Gebeurt maar zelden dat ze eruit vallen. En bij heel heel harde snurkers zet ik er ook nog een normale koptelefoon met muziek overheen. Is de enige manier om echt geen gesnurk te horen.
Ik heb altijd Ohropax en dan knip ik 1 bolletje doormidden, anders past het niet.. Die gekleurde dingen gaan zo'n pijn doen na een paar uur.
Die groene van de hema, 4 voor ¤ 2,85 geloof ik
Ik gebruik die van de Hema, werken prima en ze vallen er ook nooit uit.
quote:Sophiaaaaa schreef op 08 april 2013 @ 16:56:

Ohropax wax dopjes. 6 paar in een doosje voor 2,85. Van de goedkope dopjes werken deze het beste.

Deze zijn inderdaad fijn!

En voor die nog geen 3 euro krijg je 12 paar, echt fijn (elk setje is in een bolletje watten verpakt, verwarmen, doormidden klieven en in elk oor 1 propje).
Ja Ohropax! Bij mij blijven normale ook nooit zitten. Deze haal ik uit elkaar tot ik twee delen heb en daarvan kneed ik een bolletje. Werkt goed!
Ja Ohropax!

En heb waxbolletjes ook al es van Etos of Kruidvat eigen merk gehad. Ook prima te doen en zelfs nog goedkoper dan Ohropax.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven