Op vakantie in april

20-03-2021 08:48 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar hadden we al besloten dat we in april een maand vrij wilde hebben.
We hadden het idee om een maand lang in Frankrijk of Italië te bivakkeren.

Gisteren begreep ik dat delen van Frankrijk weer in lockdown gaan. Italië is ook weer in lockdown.
In Nederland op vakantie gaan kan, maar we willen het liefst echt weg.

Iemand tips voor een leuke buitenland bestemming waar we wel heen kunnen?
Of ervaringen van mensen in Frankrijk, Italië of Portugal hoe het daar gaat met de lockdown en kans op versoepelingen..ben benieuwd.

Ik ken het negatieve reisadvies maar ben juist benieuwd naar wat wel kan in het buitenland.
roosss1985 wijzigde dit bericht op 20-03-2021 08:56
8.17% gewijzigd
redbulletje schreef:
24-03-2021 11:35
Ik vind het idioot dat je in deze tijd naar Mexico kunt gaan eerlijk gezegd. Wie weet wat voor variant je daardoor weer terugsleept naar hier.
Ik vermoed de Mexicaanse
pejeka schreef:
25-03-2021 20:43
Toch is een béétje relativering wel op zijn plaats. Kaldenkirchen in Duitsland is hier bijv. 20 minuten vandaan. Maar toch wordt er net gedaan alsof het dan opeens heel gevaarlijk is. Mar ga ik 2,5 uur in de auto zitten om naar Leeuwarden te gaan, dan is het opeens OK. De logica ontgaat me.
Daarom nog steeds het verzoek om gewoon helemaal geen onnodige reisbewegingen te maken.
pejeka schreef:
25-03-2021 20:43
Toch is een béétje relativering wel op zijn plaats. Kaldenkirchen in Duitsland is hier bijv. 20 minuten vandaan. Maar toch wordt er net gedaan alsof het dan opeens heel gevaarlijk is. Mar ga ik 2,5 uur in de auto zitten om naar Leeuwarden te gaan, dan is het opeens OK. De logica ontgaat me.
:applause: Dat zeg ik al topics lang, maar daar lijken maar weinig mensen een probleem mee te hebben. Alles (zo goed als, uiteraard) in NL zit elke vakantie/feestdag vol, maar hoor je amper iemand over.
Honey, you should see me in a crown
Ik ben in de voorjaarsvakantie naar het huisje van vrienden in FR geweest. Reis heen in 6,5 uur met 1 rustige stop. Huisje ligt buiten een stil dorp, ben een paar keer naar de bakker, naar de mega mega supermarkten met zeventig soorten kaas en naar de markt geweest en gaan racefietsen. Wat geklust als tegenprestatie. Het was heerlijk weer. Avondklok vanaf 18.00 idd. Prima verlopen.

Als je op zoek naar rust bent is het wel leuk om even weg te gaan. Als je gaat omdat je dan daar lekker stadjes kunt bezoeken of omdat er net wat meer mag lijkt het me niet verstandig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven