Op vakantie, maar waarheen?
zondag 28 september 2008 om 15:27
Komende 3 weken ben ik vrij (jippie!). Nog op zoek naar een zonbestemming voor 8 of 11 dagen. Mijn wensen:
- zon, zon, zon
- niet boven 800 eur pp
- liefst all inclusive
- niet naar Egypte of Turkije
Waar is het lekker weer begin oktober en is er ook nog wat te doen in omgeving? Is Ibiza bijvoorbeeld nog leuk als zo meteen alle clubs sluiten?
Alvast bedankt!
- zon, zon, zon
- niet boven 800 eur pp
- liefst all inclusive
- niet naar Egypte of Turkije
Waar is het lekker weer begin oktober en is er ook nog wat te doen in omgeving? Is Ibiza bijvoorbeeld nog leuk als zo meteen alle clubs sluiten?
Alvast bedankt!

zondag 28 september 2008 om 22:39
quote:bettyboob schreef op 28 september 2008 @ 22:36:
[...]
[fgcolor=#FC3D0A]Deze blijft terugkomen he?
ja, je zou bijna gaan denken dat ik aandelen had he?
krijg niet de indruk dat TO echt ver weg wil, dus vandaar dat ik dan, zoals in veel soortgelijke topics van dit moment, weer bij Gambia uitkwam
[...]
[fgcolor=#FC3D0A]Deze blijft terugkomen he?
ja, je zou bijna gaan denken dat ik aandelen had he?
krijg niet de indruk dat TO echt ver weg wil, dus vandaar dat ik dan, zoals in veel soortgelijke topics van dit moment, weer bij Gambia uitkwam
maandag 29 september 2008 om 08:03
In Turkije ben ik een paar jaar geleden geweest (Marmaris), dat ik me erg slecht bevallen. Van Egypte hoor ik heel veel dat je daar erg veel kans maakt om ziek te worden van het eten en daar ben ik best vatbaar voor.
Vakantie is vooral bedoeld om even lekker bij te komen, dus met een boek aan het strand/zwembad. Maar aangezien ik van mezelf weet dat ik dat ik daar ook binnen 2 dagen weer klaar mee ben, moet er nog wel wat te doen zijn in de buurt.
Elninjoo: wat is er zo bijzonder aan Gambia?
Vakantie is vooral bedoeld om even lekker bij te komen, dus met een boek aan het strand/zwembad. Maar aangezien ik van mezelf weet dat ik dat ik daar ook binnen 2 dagen weer klaar mee ben, moet er nog wel wat te doen zijn in de buurt.

maandag 29 september 2008 om 08:47
quote:summer04 schreef op 29 september 2008 @ 08:03:
Gewoon 'n fijne strandbestemming met warmer weer dan in noordelijkere landen. Ik was er zo'n 13 jaar geleden en toen stond het toerisme nog in haar kinderschoenen. Vond het wel fijn om niet in zo'n massatoerisme fuik te belanden.
Je kunt er leuke excursies doen zoals 'n jeepsafari, naar krokodillenfarm, een dagje naar Senegal, paardrijden, waterskieen, met motorboot door de mangrove varen.
Als je wel verder weg wilt dan zijn Thailand, Bali en diverse landen in midden Amerika natuurlijk ook leuk en daar is weer meer te beleven en zien dan in Gambia.
Ziek worden kun je overal waar je ander soort voedsel krijgt dan in westerse landen. Heeft niet altijd iets met hygiene te maken maar met 't feit dat je maag nog niets gewend is.
Gewoon 'n fijne strandbestemming met warmer weer dan in noordelijkere landen. Ik was er zo'n 13 jaar geleden en toen stond het toerisme nog in haar kinderschoenen. Vond het wel fijn om niet in zo'n massatoerisme fuik te belanden.
Je kunt er leuke excursies doen zoals 'n jeepsafari, naar krokodillenfarm, een dagje naar Senegal, paardrijden, waterskieen, met motorboot door de mangrove varen.
Als je wel verder weg wilt dan zijn Thailand, Bali en diverse landen in midden Amerika natuurlijk ook leuk en daar is weer meer te beleven en zien dan in Gambia.
Ziek worden kun je overal waar je ander soort voedsel krijgt dan in westerse landen. Heeft niet altijd iets met hygiene te maken maar met 't feit dat je maag nog niets gewend is.

dinsdag 30 september 2008 om 09:45
Ik zou het dan ook inderdaad op Griekenland houden.. Is wat westers.. veel te doen, is wat schoner dan Turkije, maar je kan er ook relaxen. Bij sunweb en Jiba zijn veel goeie aanbiedingen.. is wel even in de gaten houden..
Of Italië.. maar volgens mij is het daar nu niet zo heel warm..
Verder Thailand,.. is leuk en aardig maar nu niet de beste tijd om te gaan, zie weersverwachting daar dan heb ik denk ik wel genoeg gezegd
Of Italië.. maar volgens mij is het daar nu niet zo heel warm..
Verder Thailand,.. is leuk en aardig maar nu niet de beste tijd om te gaan, zie weersverwachting daar dan heb ik denk ik wel genoeg gezegd