Oui Oui Paris!!
maandag 9 november 2009 om 12:03
Waarom vind je de Eiffeltoren niks?
Ik ben er 2 weken terug geweest. De toren zelf is niet zo boeiend nee, maar het uitzicht! Wij waren er nét voor zonsondergang op. Dus we hebben foto's van daglicht, zonsondergang en donker (met overal lichtjes), echt supermooi hoor! Ik zou toch echt even 2x nadenken
Ik ben er 2 weken terug geweest. De toren zelf is niet zo boeiend nee, maar het uitzicht! Wij waren er nét voor zonsondergang op. Dus we hebben foto's van daglicht, zonsondergang en donker (met overal lichtjes), echt supermooi hoor! Ik zou toch echt even 2x nadenken
maandag 9 november 2009 om 13:20
Door le Marais rondslenteren op zondag (dan zijn de meeste winkels daar ook open) en dan ergens brunchen, een fiets huren en rondfietsen over île st Louis en île de la cité en in quartier latin, shoppen in de rue de Rennes (nauwelijks toeristen) en st Germain des Près en in de kleine straatjes richting Sèvres Babylone, en Montmartre is natuurlijk altijd leuk, geweldig uitzicht inderdaad vanaf de Sacre Coeur.
Qua hotel zou ik zeker ergens in het centrum een hotel kiezen, het liefst ergens van het 1ste tot het 9de arrondisement. Niet iets buiten Parijs of rond gare du Nord of gare de l'est.
Qua hotel zou ik zeker ergens in het centrum een hotel kiezen, het liefst ergens van het 1ste tot het 9de arrondisement. Niet iets buiten Parijs of rond gare du Nord of gare de l'est.