Outsiders Deel 2

07-03-2011 20:55 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier kletsen we verder.

6 seizoenen nu met elk 24 afleveringen ongeveer. Een hoop dus!
..
.
Ik heb ook al heel veel gezien van CM, maar ben het nu in goede volgorde aan het kijken en kom dus steeds afleveringen tegen die ik nog niet kende. Hartstikke leuk!

Met het songfestival en Volendam heb ik niet zoveel trouwens. Vind Nick, Simon en Jantje echt simpele gasten. Kan er dus niet zo over meepraten Heidel, sorry!
Viva en Philein, jullie maken me wel nieuwsgierig, ik ga toch maar eens kijken dan binnenkort... Met het risico op verslaving. Ik had eerder vanmiddag al zin om te kijken, maar toen heb ik toch maar doorgewerkt aan school.

Heidel, ik heb het songfestival nooit leuk gevonden, maar alvast veel plezier :D
Jaaa leuk Looola, lekker ook CM gaan kijken. Zit inderdaad goed in elkaar. Gaat over het team van de BAU, the Behavior Analysis Unit van de FBI. Ik zou er zo willen werken! Helaas hebben we zoiets niet in NL.

Mijn werkdag zit erop.
Oh, ik heb het volgens mij wel eens gezien. Ik vraag me af of het niet een beetje saai wordt na een tijdje, maar ik vertrouw op jullie oordeel! Ik ga eerst nog een nieuwe aflevering Desperate Housewives kijken hahaha.

---

Philein, nieuwe carrièreplannen? Haha! Iemand die ik ken wilde ook zoiets doen. Er bestaat een master in die richting, maar daar worden maar 10 mensen per jaar toegelaten of zoiets.

Viva, veel succes met je wereldreis! Wat een gedoe inderdaad zeg.
Oh getsie VG, wat een omweg he! Was vliegen op Duitsland vlakbij mij niet idealer geweest? (hadden we het laatst over toen ik bij je was)

Anyway, wordt een kort nachtje dus, maar dan heb je wel max. quality time met je familie!

Looola, vertrouw ons maar, verslaafd raak je absoluut aan de serie!

Wat vaag dat je vriend niet echt doorpakt en je gerust kan stellen of zoiets. Dit is echt niet relaxed nee, bah, en dat op z'n afstand. Kop op he, als jullie elkaar zien kan alles weer anders zijn!

En nee, geen carriereplannen, maar met mijn achtergrond zou ik wel gemakkelijker die kant op kunnen gaan, wie weet..ooit..of misschien ook niet.
---
Lieve meiden, ik zit weer volledig op te gaan in CM , maar heb ondertussen even meegelezen.

Looola, ik vind het toch knap dat je niet helemaal in de stress raakt, ik bedoel; je klinkt nog best nuchter en relativerend, goed zo!

Oh en je hebt gelijk inderdaad VG, jouw route is dan wel sneller. Goede vlucht alvast!
Ik krijg inderdaad veel steun, dat is erg fijn!!! :-) Hoe gaat het met jou Heidel? Nog nieuws?

Philein, nog een beetje op tijd gaan slapen of te druk bezig geweest met CM? Haha!

Ik probeer inderdaad nuchter te blijven, dat is het enige wat ik kan doen :-)

Fijne dag vandaag allemaal!
Ik heb het niet zo laat gemaakt nee, vandaag een hoop te doen. Baal er ook van, want heb nergens zin in.
Ik heb ook geen zin. Ik ben super lui vandaag. Ik ga nu wel wat doen hoor, althans een poging tot. En jij ook! Hup!
**
Phil, wat shit zeg... Hoe voel je je nu?
Oh Looola, je hebt het nog gelezen. Tsja. Ik zit op de bank met een bord sushi voor mijn neus, dat is wel lekker, maar verder... Ach. Er gaat zoveel door mijn hoofd. Zou op dit moment wel alles op willen geven en gewoon vertrekken.
Iedereen de groetjes van VG, ze kan ook al niet meer inloggen op de site, vreemd he?!
Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen, echt waar. Het is moeilijk in te schatten voor mij of het een goed idee is om alles op te geven. Ik denk dat je ex daarvoor nog te wispelturig is, maar ik weet natuurlijk niet waar jullie het precies over gehad hebben. Sowieso is het beter om je opleiding af te maken. Misschien is het ook gewoon nog zo dat je heimwee hebt omdat je nog niet echt de kans hebt gekregen om helemaal overnieuw te starten, aangezien je nog geregeld contact hebt met ex. Dat maakt het niet makkelijker.

Wat stom dat Viva niet meer in kan loggen, wat een onzin site zeg. Maar ze is dus veilig aangekomen thuis, goedzo :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven