Outsiders Deel 2

07-03-2011 20:55 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier kletsen we verder.

Hoi, daar ben ik weer.

Viva, wat fijn voor je dat je lekker het hele weekend bij je vriend bent. En dat jullie veel leuke dingen kunnen gaan doen. Jammer van die klapband, maar dat is ook weer een avontuur, toch :-) Ik ben benieuwd naar je verhalen als je weer terug bent.

Philein, ik heb een heel gezellig weekend gehad met mijn vriendin, het was de eerste keer dat ze hier was en het was echt super. Ik bracht haar net naar het busstation, was de bus ruim twee uur te laat. En niemand wist wat er aan de hand was, of hij nog wel zou komen, etc. De telefoon werd niet opgenomen, en we moesten dus maar wachten.

Verder werd ik gisteren gebeld door mijn vriend, ik ben uiteindelijk echt heel boos geworden aan de telefoon, de relatie was op een haar na voorbij, toen pas begon hij weer normaal te doen... En toen tuut tuut tuut verbinding verloren. Afwachten dus weer.

Ticket staat trouwens al geboekt voor over 4,5 week.

Jouw situatie is ook echt verschrikkelijk. Wat moet je daar nou mee? Wat wil jij op dit moment?

En alle anderen, hoe gaat het met jullie? :-)
Allemaal een goede Pasen gehad...? Wat een weertje he?! Heeeeerlijk. Ik heb gewerkt , het was lekker druk...

Loola wat klote voor je,zo'n gesprek....mannen..! En dan wordt de verbinding verbroken! Dan heb je natuurlijk ook helemaal geen fijn gevoel over het afsluiten van het gesprek...Hoop dat jullie elkaar weer snel spreken, en er dan ook uit komen..

Phil,ook fijn weekend gehad? Heidel? Ik neem aan dat iedereen lekker buiten is geweest..

Ik moet me haasten,nu werken,vanmiddag in de sauna proefdraaien, en de rest van de week ook vol afspraken....Maar ik lees mee hoor! Liefs
Come fly with me on a jetplane
Looola, zo'n gezellig weekend heeft je vast weer goed gedaan en wat energie te geven, fijn! Wel erg jammer dat je gesprek met je vriend zo moeizaam verliep. Ben benieuwd of je wel snel weer wat hoort, zó'n stilte maakt misschien ook alleen maar onzeker(der).

Mijn situatie is ook kut ja. Soms lijkt het wat beter te gaan, maar dan ineens zakt alles weer in elkaar en vraag ik me af waar ik 't allemaal voor doe en of ik ooit weer gelukkig zal worden met een ander.

Pino, gaat het wel ok met jou? Ik heb geen reactie meer gehad op mijn laatste mail, ben ik niet van je gewend.

Veel succes met proefdraaien straks in elk geval!

Ik ben inderdaad veel buiten geweest, de natuur hier is zo prachtig. Heb ook lekker bij het water gelegen enzo, relaxed
.
Hoi allemaal!

Hier is het nog steeds lekker weer hoor, t-shirt weer en zonnig! Lekkerrrrrrrrrr :-)

Pino, lekker dat je het druk had op het werk, is wel fijn dan gaat de tijd snel voorbij toch? Je werkt in de horeca toch? En ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen bij de sauna, als je ergens nog een gaatje hebt, kom je het dan even melden?

Philein, gelukkig heb jij ook een fijn weekend gehad, en wat betreft de liefde... Dat MOET goedkomen, toch? Het is gewoon totaal onvoorspelbaar allemaal, dus je moet uitgaan van het positieve. Maar ik hoop ook dat je je snel beter gaat voelen.

Heidel, bij jou is het natuurlijk minder relaxt als het druk is op het werk, maar hopelijk toch een gezellig weekend gehad?

En dat mannen lastig kunnen doen, tsja op zich kan ik wel tegen een stootje gelukkig. Ik doe mijn best en ik wacht af, aan mij zal het niet liggen in ieder geval.
Hey Heidel! Gaat het goed met je? Heb je een leuk weekend gehad? Hier schijnt de zon gewoon weer hoor, wel wat minder warm dan het weekend, maar nog heerlijk.

Over een paar dagen heb ik vakantie en er zó aan toe en zin in. Nog eventjes geduld nu..
De 3J's? Die ken ik niet.

Waarom was je zo moe Heidel, voel je je niet zo lekker of was het vorige week gewoon erg druk?

Ben ook hoe het saunadagje van Pino was
Hey lieve Viev! Welkom terug. Ik heb jou ook gemist!

Wat leuk dat jullie zoveel actiiefs hebben ondernomen daar, gezellig! En ja, zo'n afscheid valt altijd weer zwaar tegen he...moeilijk hoor..staat er alweer een volgend bezoekje gepland eigenlijk?

Ex belde me net weer, beetje onverwacht weer. Doet ie het nou voor mij, vraag ik me dan af? Hij weet dat ik me niet ok voel en zegt dan dat ik hem altijd kan bellen, we altijd kunnen praten, maar daar zit het 'm nu net juist in he, hij en ik zijn juist het probleem. Hij bedoelt het vast lief, maar voor mij alleen maar moeilijk. Loslaten lukt inderdaad blijkbaar nog niet, hoe zwak dat ook mag zijn. Ik ken dit ook niet, dat ik er zo mee bezig blijf. Blijkbaar is hij mijn grote liefde, ofzo?

Jij lekker naar NL al bijna inderdaad, wat leuk ook weer he!
Heidel, de 3J's ken ik niet, maar ik heb het niet zo op het Songfestival over het algemeen... Vind je het heel erg als ik ze niet google? :-) Ben je alweer wat bijgekomen van het weekend?

Viva, welkom terug! We hebben je ook gemist. Wat fijn om te horen dat jullie het zo leuk gehad hebben samen! En goed dat jullie het over de toekomst gehad hebben. Ik denk dat het een goed idee is om eerst samen te wonen voordat jullie gaan trouwen. Maar ik heb het volste vertrouwen in jullie :-)

---

Phil, ook een knuffel voor jou, wat is het toch een klote situatie. Ik hoop dat je het een beetje los kan gaan laten, en als hij inderdaad je grote liefde is... Dan is hij dat over een jaar ook nog. Je kunt nu in ieder geval niets doen, want je bent bezig met je opleiding en die ga je gewoon afmaken. En als je daarna toch naar hem terug wil, of nog steeds deze gevoelens hebt, dan ga je gewoon. Om te kijken of het je grote liefde is. Als dat niet zo is, dan kom je vast en zeker een nieuwe grote liefde tegen. Maar goed, alle rationaliteit van de wereld maakt je gevoel er niet minder om, en het is gewoon shit.

Je hebt in ieder geval al bijna vakantie, dat is wel leuk :-)
Dank je voor je lieve woorden Looola, dat kan ik erg waarderen en relativeert zelfs een beetje. Mijn moeder heeft ook altijd tegen me gezegd: als het echt je grote liefde is, dan vind je elkaar wel weer. Klinkt simpel, is het misschien ook wel he?

Ik ben blij voor je dat je wat van je vriend hebt gehoord, maar snap ook wel dat je nu even in de knoop zit met je gevoelens. Wat moet je ermee he? Elkaar gaan zien en in elkaars ogen kunnen kijken is al heel belangrijk denk ik. Misschien worden dingen tussen jullie dan wel een stuk duidelijker.

Ik ben Criminal Minds online aan het kijken, zo verslavend, geweldige serie!
Normaal lees ik altijd veel terug wat ik schrijf voordat ik iets plaats, maar dat heb ik nu niet gedaan. Ik meen het dus echt wat ik zeg, maar ik weet ook dat het makkelijker gezegd dan gedaan is. Je mag je voelen zoals je wilt, zolang als je wilt, maar relativeren kan inderdaad soms wel helpen. Ik weet in ieder geval zeker dat het goed komt met jou.

En ja, ik zit ook in de knoop, maar morgen is weer een dag... Dan zien we wel weer verder :-)

Misschien moet ik ook eens Criminal Minds proberen!

Slaap lekker alvast!
VG Welkom terug! Ik lees dat je een heeeerlijke tijd hebt gehad!

Voor Loola en Phil een big hug....X [enne Phil..ik heb je wel gemaild hoor...vorige week al.. check ff facebook]

Mijn middagje proefdraaien ging prima, ze willen me hebben...! Nu wel nog even het contract bekijken! Alleen....ik heb nog 3 solli's....2 deze week,en een andere volgende week. En bij de sauna willen ze dat ik voor zaterdag opzeg,zodat ik 1 juni kan beginnen.Even heel goed nadenken en vanavond en morgen afwachten....Zo krijg je geen enkele reactie, en zo heb je er tig...! Laterrrrrr
Come fly with me on a jetplane
Pino, gefeliciteerd, je hebt in ieder geval de baan! En zo ging het bij mij inderdaad ook, opeens heb je meerdere opties. Bij mij liep het toen uiteindelijk helemaal in de soep maar dat is een ander verhaal. Hoe leuk vind je het bij de sauna? Wat zijn de andere sollicitatiegesprekken voor iets? Succes, moeilijke keuzes altijd zoiets :-)

Haha Viva, wat een leven! :-)
Hoi allemaal, Pino, er gaat iets mis met onze mails blijkt, heel raar! Ik heb je weer wat gestuurd, geen idee of het aankomt...

Gefeliciteerd met je baan, denk dat je even moet proberen af te wegen wat gunstiger voor je kan zijn, even de balans opmaken zeg maar.

VG, klaar voor de volgende trip, hoe lang blijf je in NL?

Looola, Criminal Minds is een aanrader, maar wel erg verslavend

Oh en iedereen krijgt de groetjes van Maj, ze heeft problemen met inloggen en stuurde me een mailtje. Gaat dus wel goed met haar.
De BAU voelt als mijn 'familie' momenteel, ik ben zelfs een beetje verliefd op één van hen. Je raadt nooooit wie VG!
Ja Spencer! Wat een schatje!! Morgan is ook leuk, Hotch en Rossi trouwens ook. Maar nee, ik ga voor Spencer Reid. Eerst dacht ik dat ik 'm heel stom vond, maar de liefde is duidelijk gegroeid

Ja, daarom, ze heeft al iemand, maar ik vind ze ook zó leuk samen. Gezellig dat geflirt ook steeds aan de telefoon.

Ik zag gister een dubbele aflevering waarin Reid bijna vermoord werd door één of andere psychoot. Heel eng! Maar gelukkig leeft ie nog dankzij zijn genialiteit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven