Outsiders Deel 2

07-03-2011 20:55 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier kletsen we verder.

Faat ze verkopen?

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Ja, dat zei ik ook al, NEEEE!

Ze biedt me echter 2 opties en daar ga ik wel met haar over in gesprek. Wat een dilemma en wat verdrietig allemaal.
Nee toch...wat is er aan de hand, is hij verkocht?!

Hoop van niet, want je had zoveel steun aan dat paard....laat je het ons even weten?

Hier op T. Alles naar wens, ben aan het schoonmaken in huis, morgen weer werken.Zal wat vaker meeschrijven want volg jullie allemaal wel heel trouw elke dag.
SD! Ben blij jou te lezen. Ineens alles op z'n kop weer hier. Als een malle ben ik alle opties aan het langsgaan en ik overweeg zwaar om hem over te nemen. Zij wilt dan eigenaar blijven, maar ik ben verantwoordelijk en hoef geen aanschaf te betalen.

Het is mijn maatje en nee, ik moet er niet aan denken hem te verliezen, kan ik gewoon niet maken. Dit paard heeft echt alles voor mij betekend in de hele nasleep van L. !
En wat fijn als je weer wat meer komt schrijven SD, kun je een beetje beter overweg met de touchscreen inmiddels?

Lief dat je ons nog trouw volgt ook!
Ik kan helemaal niet goed typen op een touchscreen, maar ja de monitor van de desktop is doorgebrand, dus het moet maar even zo...drie kwartier klungelen voor een klein berichtje.

Wat betreft het paard, het klinkt me wel sympathiek in de oren...ze wil het beste voor het dier en voor jou?? Maaar, de verantwoordelijkheid...wel lastig als je weer wilt gaan reizen, bijvoorbeeld. Pfoe, wat een beslissing, veel sterkte met het nemen ervan toegewenst.
Phil, wat ontzettend klote, het zit je ook niet mee hè?! Ik hoop dat jullie toch een oplossing kunnen vinden, ik ga voor je duimen!! Thee klinkt trouwens erg gezellig, mocht ik daar in de buurt komen dan neem ik meteen contact op...!

Nichiran, fijn om te horen dat het goed met je gaat!

Sahara, wat leuk dat je nog altijd meeleest, wij denken ook aan jou hoor!! :-)

Heidel, dat is fijn zo'n man die kan koken! Ik heb vandaag gekookt en het was niet zo lekker, helaas. Ik ben nu thuis met mijn broertje, dus niet helemaal alleen gelukkig.

Kreeg net bericht dat in D. iets is overstroomd in het huis en de hele kelder vol met poep ligt. Hahaha, blij dat ik thuis ben, maar wel zielig voor mijn huisgenoten... Het is ook altijd wat daar in huis, het wordt tijd om te verkassen! :-)

Verder heb ik niet veel leuks te melden, ik voel me depri en ik ben ook nog eens strontverkouden.
quote:Looola schreef op 06 juni 2011 @ 23:36:

Kreeg net bericht dat in D. iets is overstroomd in het huis en de hele kelder vol met poep ligt. Hahaha, blij dat ik thuis ben, maar wel zielig voor mijn huisgenoten... Het is ook altijd wat daar in huis, het wordt tijd om te verkassen! :-)

En toch moet ik altijd weer hard om je lachen, wat een bak! Poepkelder, ieuw!

(en ja, heel erg *** van het paard. en ja, heel erg *** dat je je depri voelt en verkouden bent )
Goedemorgen!

Heidel, je weet toch dat schelden een hobby is van me?

Meisje van marktplaats is geen optie, teveel verantwoordelijkheid. Maar misschien heb ik al wel andere ideeen..

Moet je werken vandaag?
Phil, wat klote!

Wat zal jouw verantwoordelijkheid dan precies zijn?

Dagelijks verzorgen en eten geven, enzo?

Ja, dat kost wel veel tijd.

Maar dat is het wel waard toch? En mischien kan iemand je helpen. Je hebt toch wel meer paarden-vriendinnetjes?

Looola, poep in je kelder?! Ha ha.

Blij dat je daar niet bent. Mogen zij het lekker opruimen.

Hoelang blijf je nog in Nederland?

Sd, wat ontzettend fijn dat je je even weer komt melden. We denken allemaal aan je hoor. En we missen je. En ik vind het fijn om te weten dat je wel mee leest en daarmee weet ik dat je ook met ons mee leeft.

Pino, al begonnen met de baan? En? Hoe gaat het?

Bevalt het? Aardige collega's?

Heidel, al weer een taart aan het bakken?

Druk met de late diensten?

Hier alles goed, Het zonnetje schijnt weer vandaag!

xxx
Phil, wat klote!

Wat zal jouw verantwoordelijkheid dan precies zijn?

Dagelijks verzorgen en eten geven, enzo?

Ja, dat kost wel veel tijd.

Maar dat is het wel waard toch? En mischien kan iemand je helpen. Je hebt toch wel meer paarden-vriendinnetjes?

Looola, poep in je kelder?! Ha ha.

Blij dat je daar niet bent. Mogen zij het lekker opruimen.

Hoelang blijf je nog in Nederland?

Sd, wat ontzettend fijn dat je je even weer komt melden. We denken allemaal aan je hoor. En we missen je. En ik vind het fijn om te weten dat je wel mee leest en daarmee weet ik dat je ook met ons mee leeft.

Pino, al begonnen met de baan? En? Hoe gaat het?

Bevalt het? Aardige collega's?

Heidel, al weer een taart aan het bakken?

Druk met de late diensten?

Hier alles goed, Het zonnetje schijnt weer vandaag!

xxx
Hier was het koud vanmorgen, heerlijk!

Wat betreft zorg voor paard: voeren e.d wordt dan gedaan, zal alleen zelf de stal zelf op orde moeten houden.
Haha, ja bah, poep in de kelder. Ik was van plan om zondag terug te gaan, maar ik wacht wel even af of de kelder dan opgeruimd is, anders heb ik niet zoveel haast. Mijn examen is op woensdag.

Heidel, mijn broertje is trouwens erg lief. Gisteren had ik dus niet zo lekker voor hem gekookt, maar hij eet het braaf op (met lange tanden) en zegt dan dat het wel meevalt allemaal.

Phil, ik hoop dat je toch een oplossing kan vinden voor je paard, dat zou toch wel echt balen zijn als je niet meer kan gaan ritten

Viva, fijn om te horen dat alles super gaat bij jou! :-)

Pino, hoe gaat het?

En MajMaj, hoe is het bij jou?
.
Looola, lekker nog even hier blijven tot die strontzooi opgeruimd is natuurlijk

Heidel, ja hoor, alle scheldwoorden zijn nog steeds hartstikke hip hier. Het scheelt dat ik alleen woon, ik kan zeggen in huis wat ik wil. Zal hier wat meer op mijn taal letten, speciaal voor jou.
Ja, hij is heel schattig haha. 17 jaar maar bijna 2 meter, de rust zelve over het algemeen, en hij gaat deze week vis maken voor me.

Phil, haha natuurlijk blijf ik nog hier, baaaaaaah! :-)

Wat betreft de scheldwoorden, ik vind 'klote' eigenlijk nog redelijk netjes, 'kut' gebruik ik niet vaak en is dus voor de écht erge dingen. 'Zeik' is populair bij mij, en 'godverdomme' komt er ook geregeld uit... 'Fuck' is populair in het Engels, en 'shit' is onschuldig, toch? :-)
quote:Looola schreef op 07 juni 2011 @ 10:58:

Wat betreft de scheldwoorden, ik vind 'klote' eigenlijk nog redelijk netjes, 'kut' gebruik ik niet vaak en is dus voor de écht erge dingen. 'Zeik' is populair bij mij, en 'godverdomme' komt er ook geregeld uit... 'Fuck' is populair in het Engels, en 'shit' is onschuldig, toch? :-)

Maar jouw deprimerende gevoel en verkoudheid was toch ook heel écht erg?

Hier scheld ik graag met g*dverdomme, dan hoeft het niet zo heel erg te zijn. K*t bij ook niet zulke erge dingen. Wat zeg ik als iets echt erg is? Misschien alles achter elkaar ofzo? Geen idee

Ook in mijn assortiment: f*ck en putain de merde. Op z'n Frans schelden klinkt wel lekker trouwens.
Blaah, ik heb geen zin vandaag. Heb mezelf opgelegd dat ik minimaal een brief moet schrijven maar het wil niet lukken. Verder alles wel goed hier hoor! Heb het afgelopen dagen best druk gehad. Het was echt superlekker weer hier! En dus een hele berg leuke dingen gedaan. Z. is MOOI!!!!

Philien, klinkt eigenlijk best wel als een goede oplossing om de verantwoordelijkheid van het paard over te nemen, toch? Of onderschat ik het nu volledig als ik denk dat het meer voordelen oplevert dan nadelen? Sterkte!

Loola, klinkt als een schattig broertje! Ik heb ook een jonger broertje van maar 2 meter, maar die eet niet braaf z'n bord leeg als ik gekookt heb, want hij lust het dan al bijvoorbaat niet... Veel plezier nog in NL! Moet je daarna nog lang terug naar D.?

Viva, leuk dat je vriend naar jou komt!!!! Is het trouwens lastig om een visum voor hem te regelen?

Pino, succes met je nieuwe baan!!!

Ik hier heb nog steeds niets gehoord van die sollicitatie. Ik denk ook niet dat ik het ga worden daar, want had echt zo'n net-niet gevoel bij alles daar. --> gaat zich nu een schop onder dr kont geven om toch echt wat te gaan doen vandaag...
Hey MZ! Het geen-zin hebben hangt in de lucht, had ik ook niet.

Jammer dat je nog niks hebt gehoord over die solli, hebben ze je een termijn genoemd?

Is het inmiddels een beertje gelukt met een andere brief? Succes hoor!
Phil, jij en je paard,dat kan toch niet gescheiden worden!!!! Dit klinkt wel als een goede oplossing,toch? Dan kan je m tenminste blijven verzorgen, en je ritten blijven maken....Er gaat niets boven onvoorwaardelijk dierenliefde... Komt vast goed!

Hij heeft zoveel voor je betekend na je terugkomst!

Loola,hoe lang wil je nog hier blijven,of heb ik eroverheen gelezen..? In dat geval sorry..Ben je een beetje bij gekomen? Fijn kunnen praten met familie?

SD goed van je te horen! Ik lees ook trouw mee,maar heb niet altijd tijd om veel te schrijven....Wat zeker niet wil zeggen dat jullie me allemaal aan het hart gaan!

Mevr.Z even afwachten ,over je solli....je weet nooit...

Ik heb mijn eerste dag erop zitten, was best leuk,en zeker leuke collega's. Ben wel de oudste.... Het hele spul is 20-25 jaar....Dan ben ik echt een oud bokje daartussen!

Ze hebben er wel heeeeel apart huisregels...maar goed,alles went!

Ik heb zowel dagdiensten als late, van 1500 tot 2400.

Effetjes een paar dagen kijken,voordat ik een oordeel vel!

Bedankt voor jullie lieve woorden!

VG, nog lekker aan het sporten? Hoe vordert het? Ik vind,naast het lopen, krachttrraining super om te doen. Keb gewoon hier thuis gewichten, en doe veel core-training[buik en rug] .Voelt gewoon lekker.
Come fly with me on a jetplane
Gezellig jong team dus Pino, leuk wel toch? Ook wel mensen met wie je leuk kunt kletsen en lachen denk je?

Wat moet je precies doen allemaal?

Jullie weten haast als geen anders wat het paard voor me heeft betekend en inderdaad, die geef ik niet zomaar op!
Het forum doet het weer!!!!!!!!!!

Kon er de hele avond niet op.

Pino, fijn dat je eerste dag goed verlopen is. Nog even wachten met een oordeel vellen dus. Je hoeft ook geen beste vriendinnen met je collega's te worden, maar het moet wel gewoon leuk zijn natuurlijk. En ook al zijn ze wat jonger, dat hoeft niet uit te maken.

MZ, nog niks gehoord dus. Je kunt hun ook altijd bellen natuurlijk. Tenzij ze je een termijn hebben gegeven, van wanneer ze je gaan bellen.

Niet opgeven, gewoon door blijven zoeken en solliciteren.

Heidel, niks meer bakken dus?

En we mogen ook niet meer vloeken?

Ik doe het soms zelf ook wel, maar soms hoor ik een ander het doen en dan klinkt het toch best wel lelijk. Maar soms moet het gewoon even.

Looola, lief broertje heb je. Ik heb ook z'on lieve. Echt een schat van een jongen, met zijn hart op de juiste plaats. 19 Jaar en al vader van een prachtige dochter. Ik ben zo trots op hem en zijn gezinnetje, hij doet het echt heel goed.

Phil, ook alles goed?

al besloten wat je met je paard gaat doen?

Ik ga aan het werk.

xxx
Phil, is je Franse scheldwoorden vocabulaire flink benut deze dagen? Het is ook gewoon merde met je paard, ik hoop echt dat je hem toch gaat houden! Maar dat betekent dus dat je niet zomaar weg kan... Ook niet geweldig natuurlijk... Heb je nog van ex gehoord of krijg je nu eindelijk rust van hem?

MZ, het is moeilijk om je ertoe te zetten om een baan te zoeken, zeker als het lekker weer is en je betere dingen te doen hebt haha! Ik ben benieuwd of je nog iets hoort van die sollicitatie. Ik ga volgende week voor nog maar 1 week terug naar D., ik vind het wel fijn om even thuis te zijn nu.

Pino, gelukkig heb je een goede eerste indruk hier, en laat je inderdaad niet tegenhouden door de leeftijd van het spul. Je hoeft alleen maar leuk met elkaar overweg te kunnen op het werk, en dat moet wel lukken toch? Ik ben ook 20-25 jarig spul en ik ben ook best leuk :-)

Ik vind het trouwens echt fijn om thuis te zijn, ook al praat ik niet zoveel (want wat moet ik er nog over zeggen?).

Viva, wat stom dat je weer niet op het forum kon schrijven. En overdag moet je echt werken tegenwoordig, jammer dat valt tegen :-) Wat leuk dat jij ook zo'n lief broertje hebt, dat wist ik inderdaad al. Goed om te horen dat hij het zo goed doet, ondanks dat hij al erg jong vader is geworden. Toen je dat nieuws hoorde was je zeker verbaasd, of niet? Bij mijn broertje kan ik me dat echt nog niet voorstellen, maar hij is ook nog zo groen als gras haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven