Outsiders Deel 2

07-03-2011 20:55 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier kletsen we verder.

Aloha,

Werkze VG, forum deed inderdaad raar gisteren.

Looola, vermaak je je nog een beetje? Staan er nog leuke dingen op de planning?

Ik heb niks meer van ex gehoord en echt, dat doet me gek genoeg toch goed! Ben echt minder met hem bezig, zal wel loslaten heten. Wat betreft paard wacht ik op eigenaresse, ze is het één en ander aan het laten bezinken.
Pino, goed dat je een leuke eerst dag hebt gehad. Zijn de werkzaamheden een beetje wat je verwachtte en heb je een leuke collega die je inwerkt?

Philein, ik hoop echt heel erg voor je dat het wat het paard betreft positief voor je gaat uitpakken. Heeft de eigenaresse wel een uiterste datum ofzo gegeven waaop ze een besluit neemt?

Loola, ik heb ook een broertje van bijna 2 meter, maar dan wel ruim 10 jaar ouder dan die van jou, maar ik zie hem nog niet een maaltijd voor mij klaarmaken. Zie het hem voor zijn vriendin nog wel doen, maar denk dat het daar wel mee ophoud.

Hier een leuke dag gehad op het werk, maar nu wel een beetje moe want vannacht om een of andere reden nauelijks geslapen. Morgen weer een werkdag en daarna een dagje vrij.

Ik hoop dat het bij iedereen net zulk prettig weer is als hier.

Fijne dag / middag
Heidel, lekker aan de alcohol. Ik deeeenkkkkk dat ik met je mee ga doen. Ach, waarom ook niet. Proost!

En je werk was een beetje zwaar? Iets rottigs meegemaakt of gewoon een drukke dag?

Je vader zal 'nom de Dieu' hebben gezegd/bedoeld, wat letterlijk in naam van God betekent, maar waar eigenlijk g*dverdomme! mee wordt bedoeld... Oh oh, die vader van jou...
..?
Heidel, een voor jou, voor jou en je vader.

Met zulke uitspraken leeft hij inderdaad nog een beetje voort.

En niet flirten met je Servische collega, he! Ze zijn zo ontzettend leuk, de mannen uit de Balkan.

Ja, de hele familie was behoorlijk geschokt toen de vriendin van mijn broertje zwanger was. Maar we zijn geen seconde boos op hem geweest en we hebben gelijk gezegd dat we 100% achter hun stonden en hun ook gewoon gefeliciteerd.

Zijn moeder daar in tegen (hij is niet mijn echte broertje), eiste een abortus en wilde ze tegen hun zin in meenemen naar de abortus kliniek en haar man deed er nog een schepje boven op, door te zeggen dat hij het anders zelf wel deed!

We zijn zo boos geweest! En mijn broertje had al geen goeie band met zijn moeder en dat is nu nog erger.

Maar goed, hij heeft een prachtige dochter, ze hebben een leuk huisje, ze werken allebei en zijn gelukkig samen.

Dus ik ben super trots op hem!

Looola, nog lekker aan het genieten in NL?

En je zegt dat je nog maar voor een week terug gaat naar D? Dan ben je klaar?

En dan even weer NL? En dan B?

Phil, al belsoten over je paard?

Ik ga maar weer eens aan het werk.
Heidel, fijne herinneringen heb je aan je vader, dat is mooi

VG, knap van je broertje!

Tot later lieverds!
---
Philein, goed om te horen dat het beter gaat wat betreft ex! En over je paard, tsja, afwachtmodus dus...! Ben je al klaar voor het weekend, heb je een drukke week gehad? Dat project klinkt trouwens erg interessant!

Dus Nichiran, Viva, MZ en ik, we hebben allemaal een (lang) broer(tje) waar we trots op kunnen zijn. Wat leuk! Fijn om te horen dat het goed gaat met jou, Nichiran.

Heidel, ik kan me voorstellen dat je kapot bent na zo'n werkdag, dat zijn even serieuze dingen waar je mee te maken krijgt... Het hoort er natuurlijk bij, maar maakt het nog niet leuk. Ik had op het schip ook vaak te maken met gasten die op sterven na dood waren, dat vond ik echt niet prettig.

En je vertelt heel leuk over je vader :-)

De situatie in de kelder schijnt beter te zijn, maar ik ben nog niet helemaal overtuigd... Ach, ik hoef nog maar een weekje erheen, hoe erg kan het zijn?

Ik ga trouwens muffins bakken, van zo'n pakket, ik denk dat dat een beter idee is dan een vlaai (dat kan ik echt niet hoor).

Viva, wat fijn dat je familie in ieder geval achter je broertje staat, als iedereen zo reageerde als zijn moeder... Pffff, daar heb je dus ook echt niks aan. En het is dus ook allemaal op zijn poten terecht gekomen, geweldig toch.

MajMaj, het klinkt allemaal positief bij jou, gewoon aan het genieten van je leuke leven daar en dus ook weer een grote verandering op het schema... Spannend hoor! Klinkt als een goed plan, je moet gewoon doen waar jij denkt dat je gelukkig van wordt. Wil je in NL ook je eigen bedrijf starten dan?

Mijn schema is trouwens als volgt; ik ga volgende week terug naar D voor mijn examen. Daarna ben ik ongeveer een maand in NL, dan op vakantie naar Portugal, en de dag nadat ik daarvan terug kom vertrek ik naar B.

Ik vermaak me verder wel hier op het moment, maar waar ik me vorige week wel beter voelde, voel ik me deze week weer twee keer zo slecht of zo. Ik ben gisteren wel naar de bioscoop geweest, en ik vond de film echt geweldig... niet lachen... Fast & the Furious 5. Ik vond deel 1 t/m 4 al superleuk, en dit deel speelt zich ook nog af in Rio de Janeiro, ik vond het echt leuk!

Ik moet gaan, ik moet wat te eten maken voor mij en mijn broertje. Vandaag wordt het shoarma, hmmmmmmmmm. Morgen mogen we frieten gaan eten bij opa, lekker makkelijk :-)

Fijne avond allemaal!
Looola, je gaat naar Portugal?

Ik neem aan dat dat om je ex geboekt was, maar je gaat nog steeds heen? Of is het toeval?

En hoe was de shoarma? En morgen frieten eten bij opa! Lekker!

Majmaj, ik heb geen ervaring met iemand naar Nederland halen, maar heb me er wel ooit in verdiept.

info

Hier vind je wel enige info. Is een forum met Nederlanders met een buitenlandse partner.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Ook goed dat je nog even over je beslissing na denkt, je hoeft nu nog niet beslissen en over enige tijd denk je er mischien weer anders over.

En ook goed dat je vriend eerst voor een paar maanden zal komen en ook in de winter, is toch even anders!

Ik hoop dat mijn vriend deze zomer een weekje in London kan komen. We hebben het er dan wel steeds over dat hij hier komt wonen, maar wat als hij het niet leuk vindt?

Dat denk ik niet hoor, maar het kan natuurlijk. Het verschil zal voor hem wel minder groot zijn dan van S naar NL.

Bijna weekend!

Jullie nog leuke plannen?

O, nog leuke uitspraken: mijn oma zegt altijd 'Here mien tiet'

Kan best Groningens zijn, maar het komt dus neer op 'Heer, mijn borst'.

Of ik begrijp het helemaal verkeerd.....
Heidel,wat een vervelend nieuws voor jou en je man! Balen....Nu op zoek naar andere praktijkruimte? Zal dat lukken, ik bedoel qua huur, is er veel te huren daar? Misschien kan hij collega's vragen,of zij iets weten? Hoop dat er snel een oplossing komt.

Het forum doet raar, ik word er telkens uitgegooid,grrrrrr.

SD,Loola goed te lezen dat het goed gaat met jullie, en Nichi natuurlijk!

Phil dat klinkt erg leuk, dat vrijwilligersproject! Succes!

Allemaal al plannen lees ik.....ikke nog niet. Vananvond een late dienst,morgen vrij, en dan zondag een late dienst.Maandag weer vrij. Ligt een beetje aan het weer of ik er op uit ga...
Come fly with me on a jetplane
?
Goeiemorgen.

Het is vrijdag, bijna weekend!

Hier gewoon een normaal weekend, het is hier geen Pinksteren.

Wat rot voor je man. Wordt het moeilijk om een nieuwe ruimte te vinden?

En wat erg voor die vrouw. Man had een dubbelleven? Dan denk ik aan een minnares? Of gokken en drugs?

Jee, wat vreselijk voor haar.

Flirten......tja, ik denk daar dus anders over.

Flirten is leuk, zeker, en het doet je goed soms. Maar wat is flirten? Flirten is toch een beetje opmerkingen maken met sexuele ondertoon. Of net even langer oogcontact. Geinen met elkaar wat net even verder gaat dan gewoon een grapje.

En als je dat met een collega is die je dagelijks ziet, dan wordt dat meer en meer en wordt de stap om vreemd te gaan ineens een stuk kleiner of verleidelijker.

He, er is niks fouts aan flirten, zeker niet en het is op zich meestal ook onschuldig.

Maar als je man nou een knappe seceratesse heeft en daar dagelijks mee werkt, en altijd met haar flirt?.....

Dit zeg ik in het algemeen hoor! En ik bedoel dit zeker niet als een aanval.

En ik denk er eigenlijk nog maar sinds kort zo over. Had er eens over nagedacht en toen bedacht ik me dat ik flirten eigenlijk niet echt leuk vind......als mijn vriend het doet dan he! Ik zelf mag het natuurlijk wel, ha ha ha.

Met een vreemde een keer langer kijken, of een avondje flirten, vind ik ook nog weer anders dan met iemand die je dagelijks ziet.

Oke, kom maar op! Ik weet dat jullie er anders over denken!

Nu moet ik rennen voor het werk, ben laat.

xxx
.
Nee, das geen echt flirten.

Maar jullie begrijpen toch wel wat ik bedoel?

Een keertje met iemand flirten is oke, maar zelfs dan komt er al een sexuele spanning. Dus.....nee, liever niet.

Ik hou ook niet van vreemd gaan. Vind het ook zwak. En nee, je houdt dan zeker niet van je partner en het is een keuze en niet iets 'wat je overkomt'. Dat vind ik wel het meest zwakke excuus, net als dronken zijn.

Ik ben nog nooit vreemd gegaan en ik ben (voor zover ik weet) ook nog nooit bedrogen.

Wel in mijn omgeving gezien en het maakt zoveel kapot. En voor wat? Een snelle wip? Nee, bedankt.

Oke, wat een negatieve post weer.

Het is weekend!

en ik heb mijn ticket naar Macedonie geboekt.

Nog 26 nachtjes en dan zie ik mijn lieverd weer.

Ik heb toch ontzettend dikke glimlach op mijn gezicht als ik daar aan denk!
Viva, ik ga met mijn familie op vakantie naar Portugal, is toeval. Tsja, ik had liever een ander land gezien nu, maar ik ga mijn vakantie er echt niet door laten verpesten. Ik heb er zin in! En wat fijn dat jij alweer geboekt hebt, nog 3,5 week en dan zijn jullie weer lekker samen. Hoelang ga je dit keer? Ik hoop dat je vriend ook naar Londen kan komen, wanneer weten jullie of dat gaat lukken?

Heidel, zo wat een verhaal, wat ontzettend balen voor jullie dat je man nu weer een nieuwe ruimte moet gaan zoeken... Dat is slecht nieuws!! En wat verschrikkelijk voor die vrouw, dan vraag je je toch af wat er aan de hand is... Erg, als je er op zo'n manier achter moet komen.

Wat jammer dat je je opa's nooit gekend hebt, en je oma's dan? Ik had t/m mijn 17e alle vier mijn grootouders, vooral met mijn ene oma was ik erg close. Ik mis haar nog altijd. Nu heb ik alleen nog twee opa's, waarvan de één niet echt naar ons omkijkt. Maar de ander is juist extra lief :-)

Pino, ik ben ook benieuwd naar de vreemde regels op je nieuwe werk. Dit weekend dus alleen aan het werk, nou hopelijk wordt het toch gezellig! :-)

Wat betreft het flirten en vreemdgaan ben ik het helemaal eens met Viva, een beetje onschuldig flirten en grapjes maken dat vind ik geen probleem, maar een sexuele ondertoon vind ik al teveel. Als je in een relatie zit en je geeft een ander het idee dat je sex wil, dan vind ik dat respectloos tegenover je partner.

Zondag moet ik alweer terug rijden naar D, vermoeiende rit altijd. Maar ik ga er nog maar even van genieten, want in B staat er geen auto voor de deur Ik mis autorijden altijd ontzettend!!
Goedemorgen,

Maj, hoe was de pedicure, voetjes weer mooi? En het stappen ook gezellig. Succes met de verhuizing in elk geval!

Als je meer info wilt over de hele MVV procedure, I'm all yours, weet er alles van, aangezien een vriendin en haar man door die hele procedure zijn gegaan.

Fijn in elk geval dat het weer helemaal snor zit tussen jou en je vriend en goed ook dat je merkt dat je een goed gevoel krijgt bij teruggaan naar NL.

Looola, volgende week dus je examen, spannend. Heb je er een goed gevoel over?

En dan staan er leuke dingen te wachten op je: weer NL en P met de familie, gezellig! En dan niet te vergeten B...hoe lang blijf je daar?

Succes vast met je rit terug naar D.

Heidel, lekker een weekend samen met je man, wat gezellig! Geniet ervan! (en van de wijn!). Wat lastig dat je man weg moet uit zijn praktijk, hopelijk vinden jullie wat anders! Kan hij in de tussentijd elders werken?

Pino, hoe is je eerste week bevallen? Heb je een goede indruk gekregen? Vandaag ben je lekker vrij, al plannen?

VG, weer lekker richting M, wat goed! Nog een paar weken joh, time flies! Hoe lang blijf je?

SD, hoe is het met jou? Al duidelijkheid of jullie het huisje nemen of niet? Zijn er nog toeristen of is het rustig momenteel?

I have to go, bye!
Au, Au, Au!!!!!!

Mijn trainer heeft me helemaal afgebeuld!

Ik heb me toch een spierpijn, overal!

Dinsdag ga ik weer

Looola, ik denk dat je al in de auto zit. Goeie reis, als je mijn ouders nog tegen komt, doe ze dan de groetjes, die gaan ook die kant op.

En je laatste week daar, geniet ervan.

En dan op vakantie naar Portugal, ironic!

Ik hoop dat je er van kan genieten, samen zijn met je familie is ook heel fijn.

Hoe gaat het verder? Nog altijd niks van ex gehoord? Wat een eikel!

Pino, hoe ging het werken?

Hoe vind het je het daar, nu je er een week bent?

Phil, wat heb jij gedaan dit weekend?

Ik ga trouwens 5 dagen naar V. Heel veel zin in natuurlijk.
Wat schrijft iedereen hier veel en snel ! Maar toch, wel leuk om zo de nieuwtjes van iedereen bij te houden.

Om zelf maar even terug te komen op eerder gestelde vragen :

Aikido heeft een paar weken in Nederland gezeten met haar kinderen, maar is nu weer terug in Tokyo. We hebben elkaar begin vorige maand voor het eerst ontmoet toen we samen met haar kinderen naar een theatervoorstelling gingen. Was best gezellig en hopelijk komt binnenkort een tweede ontmoeting.

Het is hier in Tokyo weer bijna als vanouds, maar in het noorden zijn nog meer dan genoeg locaties waar mensen in buurthuizen en scholen bivakeren omdat ze (nog) nergens anders heen kunnen/willen.

Het voormalig hotel waar nu evacuees in gehuisvest zijn wordt als alles volgens plan gaat eind deze maand als opvangpunt gesloten, dus moeten ook die mensen weer een nieuw onderkomen vinden.

Met mij zelf gaat het met pieken en dalen. Ik geloof dat mijn nieuwe manager en ik samen een communicatie-probleem hebben wat met name bij mezelf veel stress en onzekerheid oplevert. Tel daarbij op dat door een grote treugval in de bezettingsgraad van mijn hotel over de afgelopen drie maanden men heeft besoten de zomerbonus te schrappen het resultaat is een niet al te gelukkige Nichi. Maar ja, het was of de zomerbonus (half maandsalaris) weg, of personeel weg, dus ja, wel begrijpelijk, maar niet minder vervelend.

Heeft iedereen eigenlijk een prettig weekend gehad?

Pino, voor jou komt de volgende werkweek vast weer met veel nieuwe uitdagingen. En ehm, eigenlijk ben ik ook wel heel benieuws naar die eigenaardige regels.
Hey Phil, hoe was je weekend? Ik heb inderdaad leuke dingen voor de boeg, maar nu eerst twee dagen studeren. Komt wel goed, ik maak me nooit druk voor school. Ik ga trouwens een half jaar naar B, ik kom in januari terug.

Viva, wat een afmatterij daar op zo'n sportschool, respect hoor! :-) Goed bezig! Wat heb je verder nog gedaan in het weekend? Gaan je ouders op vakantie hier? Inderdaad ironisch, vakantie in Portugal. Ik heb er toch gewoon zin in hoor. Ik heb niks van hem gehoord, ik heb wel via via gehoord dat hij een laptop heeft gewonnen. Gun ik 'm niet :-) Ik had vandaag een positieve dag met goede zin, zeldzaam maar ik heb ervan genoten! Ik vind het toch altijd maar kort, maar 5 dagen naar je vriend. Dat is gewoon niet genoeg. Het is nooit genoeg, maar dan nog. Iedere keer maar een paar dagen. Gelukkig zijn jullie eraan gewend.

Nichiran, ja het gaat hier snel hè... Goed om te horen dat bijna alles weer normaal is bij jou. Balen van die bonus...!

Verder wil ik nog even iets met jullie delen dat ik vandaag heb meegemaakt. Ik vind het echt belachelijk.

Ik stopte op een parkeerplaats langs de autobaan in Duitsland, er stonden enkele auto's en ik moest even naar het toilet. Daarna ging ik lekker in het zonnetje zitten met mijn boek, even tien minuutjes bijkomen. De man die op het bankje naast mijn auto zat maakte al plaats voor me, dus ging ik aan het andere einde van hetzelfde bankje zitten. Natuurlijk begon hij een praatje te maken, en ik ben ook de kwaaiste niet. Bleek dat hij hier in dezelfde stad woont, dus gewoon een standaard beleefd praatje van 5 minuten. Toen zei ik dat ik weer verder ging, doei, fijne reis nog.

Op het moment dat ik mijn auto in wil stappen komt hij naar me toe gelopen, en vraagt of ik toevallig nog een half uurtje de tijd heb? Nee zeg ik, ik wil verder. Oh zegt hij, want anders "we could go to the back and have some sex".

Ik stond met mijn bek vol tanden, zei heel hard NO en ben snel in die auto gesprongen en met een rotvaart weggereden. In de auto zat ik nog een tijdje in shock, ik bedoel, spoort die kerel nou nog helemaal? :D

Ik vond het ook wel een beetje eng, want op het moment dat hij zo dichtbij kwam waren we alleen op de parkeerplaats (ook de reden dat ik weer ging). Ik kan er nu hard om lachen, maar serieus, wat bezielt zo iemand??? Alsof ik even flink van bil zou gaan achter het toiletgebouwtje als ik wél een half uurtje de tijd had. Pfffffffffffff.

Oh, en ik wil er nog even bij vermelden dat ik zeker weet dat ik niks heb gedaan om hem het idee te geven dat ik er wel zin in zou hebben. Ik zat al uren in de auto, zo gaar als een garnaal dus, en voelde me zo charmant dat ik nog net niet aan mijn kont liep te krabben, bij wijze van. Bah.
Loola,wat erg! Gatverdamme wat een kerel! Griezel! Natuurlijk ben je daar niet op ui,idioot......zo zie je maar wat een engerds er overal rondlopen.Jakkes zeg! Ben blij dat je er heelhuids weg bent gekomen zeg pffff, god weet wat ie allemaal in zijn stomme hoofd had gehaald...

Nichi jammer van je bonus zeg.....Leuk dat jij en Akido elkaar hebben ontmoet.

VG nog steeds spierpijn?? Hihihi

Ik heb t best naar mijn zin op mijn nieuwe stekkie.Heb deze week met een collega gezeten, om in te werken,vanaf nu zit ik alleen, wat ik best eng vind....! Ingewikkeld computersysteem enzo. En ik laat gasten niet graag wachten, als er 20 man staan om in te checken, ofwel afrekenen....Maar ja dat zal in t begin nou eenmaal zo zijn....Moet er natuurlijk ff inkomen.

Wat betreft de regels:

-ALLE telefoons worden afgeluisterd,je mag onder geen beding privegesprekken voeren..

-als je moet plassen, moet je dit melden,dan komt er iemand anders

-Mijn lunchpauze is van kwart over 10 tot kwart voor elf....,als ik een dagdienst heb. Verder GEEN pauzes. Ook niet in de late dienst.

-Ik mag zelf de sauna niet bezoeken

-- als je partner de sauna wil bezoeken,dien je dit schriftelijk aan te vragen,maximaal 2 keer per jaar....

-ik mag ,achter mijn balie niet eten.Dat snap ik ook wel,je gaat niet vol in t zicht een broodje zitten eten....,maar ik neem echt wel WAT mee hoor! Ik trek dat niet van kwart voor elf tot half 6!

Stukjes fruit of rauwkost ,of chocolade hihih

Dat zijn een aantal van de aparte regeltjes....tenminste dat vind ik.Of hebben jullie ook iets dergelijks op de werkplek?

K vandaag vrij, en ga me vervelen.....Vandaag geen looptraining, later ff wat aan de gewichten hangen,en ik gade was doen enz....Leuk!
Come fly with me on a jetplane
Looola, jee, wat een eikel zeggen!

er zijn dus echt mannen die gewoon denken dat als een meisje een praatje met je maakt, dat ze gelijk het bed met je in wil duiken.

Wat een lamlul!

Ik heb het ook wel eens gehad, niet zo extreem, maar ook dat je gewoon een praatje maakt en dan denken ze gelijk dat ze mogen gaan zoenen ofzo. Idioten.

Pino, ja, ik vind die regeltjes ook iets aan de stricte kant.

En je hebt dus alleen pauze als je een dagdients hebt, maar je mag niet eten op de werkvloer. Dus als je een late dienst hebt, mag je niet eten? Dat kan toch niet?

Niet bellen onder werktijd, oke, die snap ik nog.

Zelf geen gebruik maken van de sauna vind ik wel een beetje raar. Maar partner mag wel! Maar die mag maar 2x per jaar!

En aangeven dat je moet plassen, oke, de desk moet bezet zijn natuurlijk, dat snap ik nog.

Tja, wel een beetje vreemd, maar als je het werk en de collega's verder leuk vindt, dan zou ik hier nog mee kunnen leven.

En hoe strict moet je je er echt aan houden? Ieder bedrijf heeft regels, maar ze worden niet altijd gehanteerd.

Ik heb nog steeds gigantische spierpijn! Echt heel erg.

Mijn bovenbenen doen z'on pijn. Als ik wil gaan zitten dan roep ik de hele tijd Au Au Au. Ik lach me dood om mezelf.

Ook op de wc gaan zitten is een heel karwei.

Gaat vandaag wel iets beter. Maar morgen moet ik dus alweer met hem aan het trainen. Laatste keer. Ik had 3 sessies met hem. Wil ik meer, dan moet ik gaan betalen. Maar wat hij me nu geleerd heeft, daar kan ik al een heel eind mee op weg, en als ik dat allemaal onder de knie heb, dan doe ik mischien nog wel een paar sessies.

Nou, het is maandag en ik moet aan het werk.

En het regent hier, zulk troosteloos weer. Ik dacht dat het bijna zomer was?

O ja, vandaag zijn mijn vriend en ik 3 jaar bij elkaar!!!!!!
Goedemorgen,

VG, overvraag jezelf niet hè wat betreft de training. Een beetje spierpijn is goed, maar er is een grens natuurlijk. Misschien toch ietsje rustiger aan doen en langzamer opbouwen?

Gefeli met jullie samenzijn!

Pino, regels klinken strikt, maar ik geloof wel dat ze er goede redenen voor hebben. Pauze is kort, maar heb ik ook. Ik heb alleen geen avonddiensten, dus kan dat half uur gewoon gebruiken voor lunch. En bovendien kan ik gerust op mijn kantoor ook iets tussendoor eten, dat is voor jou dan wel anders. Zou in de loop der tijd gewoon eens kijken wat collega's doen en hoe er met tussendoortjes e.d wordt omgegaan.

Looola, jij weer terug thuis en aan de studie, succes daarmee! Nog heel even en dan zit het erop, voelt dat niet raar, dat je vertrekt?

Wat een avontuur op de parkeerplaats, of ie gek is? Geen idee, mannen kijken vaak nogal simpel tegen dit soort dingen aan, dus misschien dacht ie: ach, wie niet waagt wie niet wint

Hier alles ok, lekker vrij vandaag en hoop dat het droog blijft!

Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven