Outsiders

24-05-2010 13:40 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom hier gezellig kletsen over wonen in het buitenland.

Waar woon je?

Wat doe je er?

Wat mis je aan Nederland?

Wat niet?
Deze Heidel?

Ik zou er een boek over kunnen schrijven, Philein..maar ach, het leven is te kort om je over alles druk te maken. Om het kort te houden..ik ga nooit bij haar (spontaan) alleen op bezoek en dan is het goed uit te houden.

Plak je die vlag voor me "grunge suriname flag" voor MajMaj?
Nee, een andere van www.zoonar.de/photo/grunge-surinam-flag_1228233.html
Ja Phil, KRAS even bellen of zij kunnen zien wie er al geboekt heeft.

Ze moeten zeker kunnen zien wie via hun geboekt heeft, maar niet wie via een ander reisburo of tour operator geboekt heeft.
Ja, jij vroeg toch of VG of ik die flag wilde plakken Heidel?

Ik kan jouw link niet openen trouwens.

Ik ga ook eens achter Kras aan.
Heb je het kunnen vinden wat ik bedoelde, Philein....
Zou nu moeten lukken Philein, de link bedoel ik ..

www.zoonar.de/photo/grunge-suriname-flag_1228233.html
Ja, bijna hetzelfde heb ik net ook geplakt. Zie je die niet?
quote:Philein schreef op 07 maart 2011 @ 19:08:

Ja, bijna hetzelfde heb ik net ook geplakt. Zie je die niet?bijna hetzelfde..ja de kleuren zijn hetzelfde...
Hah, nou zo creatief ben ik dus (not), voor mij is het een pot nat
Dan moet MajMaj maar even op de link klikken...de vlag is grunge...style
O jee...we hebben trouwens bijna de 3000 posts bereikt...Outsiders deel 1 loopt bijna op z'n eind!! Wie gaat het nieuwe deel openen?
Is bij 3000 posts het topic vol?
Ja, dan moet je een nieuw topic openen van de moderators..
Kan je dan niet meer "teruglezen" (dat doe ik af en toe nl.) in deel 1
Oh, wat gaat er dan gebeuren? Naast dat we deel 2 beginnen? We schrijven toch maar goed met z'n allen door!

Haha ik moest lachen dat de twee foto's van dezelfde man blijken te zijn, en ik moest ook lachen om het schoonloeder van Heidel. Zit je maar mooi mee te kijken.

Philein, die vakantie klinkt supermooi!

MajMaj, doen ze erg moeilijk met het verlengen van je visum? Is altijd een gedoe... Ik moet altijd lachen als ik zo'n programma als 'Ik Vertrek' zie waarbij de mensen Nederland willen verlaten 'vanwege alle regeltjes'. Net alsof dat ergens anders niet is... In Nederland ben je er tenminste nog zeker van dat de regels hetzelfde zijn, in minder georganiseerde landen zijn de regels vaak afhankelijk van de gemoedstoestand van de persoon achter de balie...

De website is raar aan het doen dus ik ga stoppen met typen, ik ga naar een vriendin. Laterrrrrr
Jaa natuurlijk kun je dit topic teruglezen, maar omdat er niet meer in geschreven zal worden, zakt ie wel helemaal weg. We openen gewoon een deel Outsiders 2 en daar kan iedereen weer lekker terecht.
als dit topic vol is komt er dan een streepje...of hoe zie ik dat?
Je ziet er niks aan. We moeten gewoon een nieuwe openen, staat in de regels. Anders raken topics te vol.
hoop dan toch dat nichiran en avianfluutje en flamenco er dan ook weer zijn.....
Die vinden ons vanzelf weer, want we blijven bovenaan staan als we zo lekker door blijven schrijven zoals we de afgelopen maanden hebben gedaan, dus direct zichtbaar voor iedereen!
Dan ben ik gerustgesteld....ik ga nu lekker voor de buis hangen..see you tomorrow
Komt helemaal goed Heidel, dus morgen vind je iedereen weer op "Outsiders 2" ! Geniet van je avond!
Voor deel 2, klik hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven