Outsiders

24-05-2010 13:40 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom hier gezellig kletsen over wonen in het buitenland.

Waar woon je?

Wat doe je er?

Wat mis je aan Nederland?

Wat niet?
Ja, ik las het ook over Blue Monday...wanneer de goede Nieuwjaarsvoornemens vergeten zijn, de bankrekening superrood staat bij veel mensen en het nog lang geen lente is.

Daarom woon ik dus niet meer in Nederland, maar in de altijd warme tropen. En op mijn bankrekening hier mag ik niet eens rood staan en creditcards heb ik ook niet. Vroeger wel, maar ik heb m'n leven wat dat betreft gebeterd. Als het salaris binnen is kan ik dat uitgeven, maar op is op! Dat scheelt je heel wat debetrente en bijkomende kopzorgen!

En Ik hou m'n goede voornemen om te stoppen met roken gewoon wel vol! Van die vorige 6 mislukte stoppogingen heb ik in ieder geval geleerd om geen stiekeme trekjes meer te nemen, het is echt een verslaving...dus een beetje roken kan niet, of althans...ik kan dat niet. Nu al 17 dagen clean! En Flamenco, hoe gaat het met jou? Ik hoop dat de tabak je niet alweer te pakken heeft!

Morgen heb ik weer een tour met mensen uit het luxe yogaresort, toch wel leuke mensen vaak hoor! Ik ben ook heel trots op m'n jongste trainee, een piepjong paardje (op 24 feb. wordt hij 3) die alles zo braaf doet, dat hij nu al met toeristen op pad kan en dus dollars verdienen. En dat komt omdat we hem toen hij een klein veulentje was, vaak meenamen op tour...nu snapt hij precies wat de bedoeling is en hij zet geen pas verkeerd. Zijn moeder is ook een hele brave, dat zal er ook wel mee te maken hebben. Morgen weer met dit tweetal op pad en een Engels Volbloedkruising, die altijd wil racen. Daarom heeft hij al twee jaar een scherp stangbit, maar ik ben hem weer aan het trainen om bitloos te gaan. Benieuwd hoe het gaat, heb er alvast heel veel zin in!
Misschien heeft vivagirl een baan in Male gevonden?

Blauwe maandag, het wachten op de lente... dat heb ik ook en daarna komt de voorjaarsmoeheid.

Goed van je Sahara_desert, 17 dagen clean. Zo spaar je ook geld al denk ik dat sigaretten niet zo duur zijn, daar waar jij woont. Hier kost een pakje met 24 sigaretten 5,75 euro!!

Jij bent echt een paardenvrouw, had je als kind ook al zoveel interesse of kwam het pas later?

Looola is ook weer online, gezellig. Je hebt een fijne tijd gehad, leuk met je vriend in NL. Nu weer back to reality.
Hallo.

Ik ben weer terug, na een paar geweldige dagen in de Maldiven.

Zo ontzettend mooi daar.

Ik ben zo rood als een kreeft, omdanks dat ik me goed ingesmeert had, toch verbrand.

Mijn moeder belde gisteren nog met slecht nieuws.

Ze hebben onze poes moeten in laten slapen. Ze was 18, dus al op een zeer hoge leeftijd. Maar het ging nog altijd heel goed met haar. Maar nu was ze op. Dus ik ben best wel een beetje verdrietig.

EN mijn zus heeft 2 katten in moeten laten slapen afgelopen maand. Dus even verdriet in de familie.

Ik heb even snel alles gelezen.

SD, wat goed dat je het niet roken vol houd! Door gaan!

Je kunt het!

Phil en Pino, ik hoop echt dat het zonnetje snel weer gaat schijven in jullie leven.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen ervaring heb met liefdes verdriet. Niet op jullie manier in ieder geval.

Ook al in een long distance ook niet altijd even makkelijk, maar dat is een heel ander soort verdriet.

Heidel, kun jij je man zijn postzegels niet gewoon op ebay zetten? Volgens mij kun je dan een meet voor ons alles betalen

Looola, ik was met een vriendin naar de Maldiven. Ze werkt als stewardess (ik noem het trolley-dolleys) voor BA, en ik kon (bijna) gratis met haar mee. WAs maar 4 dagen, maar was echt heel leuk. EN ik heb de terugweg zelfs in CLUB gezeten!

Ik had gewoon een bed! En groot scherm voor films, en heel lekker eten, en super service.

Nu wil ik nooit meer terug naar economy!
Mwoh....die maandag viel niet mee! Nee zonder gekheid, we hadden een heul druk weekend op t werk heerlijk natuurlijk, maar dat betekent wel dat ik [omdat ik in mun uppie werk op maandag] puin mag ruimen. Dus ik kwam gistermiddag behoorlijk gaar thuis.....En heb mezelf toen nog gedwongen om te gaan lopen. Dat geeft me dan wel weer energie hoor....

Maar het was wel een vreemde maandag....'s avonds heb ik lekker genoten van Private Practice. Ben helemaal niet zo'n Tv kijker ,maar dat vind ik een goede serie,ook om Dr. Sam Bennett hoor aaaaah.Die mag best een beschuitje bij me komen eten...... oef.

Dank je voor je lieve woorden Loola! Fijn dat je genoten hebt van je vakantie...en vriend!

Goed van je SD, 17 dagen clean! Hou vol!

En nu,allemaal weer hard aant werk...! Laterrrrr
Come fly with me on a jetplane
Welcome back VG!

En sneu van de kat, maar een mooie leeftijd bereikt hoor!

SD, super dat je het zo goed volhoudt niet te roken. Je bent gemotiveerd en daarom lukt het je, super!

Looola, heerlijk genoten met je vriend, nu weer even geduld hebben tot je hem weer gaat zien, valt ook niet mee he..

Pino, fijn dat het rennen je zo helpt, minder leuk dat je een zware werkdag had. Zorg goed voor jezelf!

Ik wist ook niet dat liefdesverdriet zoveel pijn kon doen. Ik trek het voor geen meter. Heb gisteravond zo'n beetje constant gehuild..zo ken ik mezelf helemaal niet. Kort mailtje gestuurd naar ex en gezegd dat ik benieuwd was hoe het met hem is en dat ik hoop dat alles ok gaat. Hij reageerde met dat het ok ging en hij hoopte dat mijn baan bevalt en toen nog een 'I miss you...'. En toen kon je me helemaal opvegen. Godverdegodver
Fijn dat je er weer bent, red vivagirl! Luxe gereist, net als de VIP's. Doe maar gek!

Och die arme poes, 18 jaar dat is een hele leeftijd. Hoor je niet zo vaak dat poezen zo oud worden. Dat is erg verdrietig, kan ik me heel goed voorstellen. En dan gelijk bij je zus ook.

Als mijn man al zijn postzegels verkoopt bij Ebay...ja dan kunnen we meeten. En dan hebben we ook heel veel plaats in de woonkamer! Ik kan mijn man zijn postzegels niet verkopen. Dan kan ik mijn boeltje wel pakken...

Oh Philein , waarom mail je hem...
Goeie morgen

Geen meet dus, Heidel?

En nemen die postzegels zoveel ruimte in beslag?

En Phil, ik hoop dat je minder verdrietig vandaag.

Mischien niet z'on goed idee om hem te mailen, maar ik snap dat de behoefte er is.

Ja, de hele familie is wel verdrietig over onze lieve poes.

En mijn zus, en haar kinderen dus ook, en die hadden al 2 poezen verloren in de afgelopen maand. En daarnaast nog 6 katten in wijk, en nu zijn er 2 ziek. Dus die gaan op onderzoek uit of ze mischien vergiftigd zijn.

En ik wil jullie verder niet jaloers maken hoor, maar dit is 1 van mijn foto's van afgelopen weekend.....

Anybody out there?

Jawel, vivi is er ! Wat een mooi strand, ik zou zo in het plaatje duiken, als ik kon.

Als er zoveel sterfgevallen zijn wat de poezen betreft, kan het heel goed zijn dat er iemand zo bezig is. Niet te begrijpen. Er zijn van die mensen..

en..ja die postzegelverzameling... je zou het hier eens moeten zien.
Prachtige foto Viev, echt een super paradijs gewoon!

Tja en waarom ik mail? Natuurlijk weet ik dat het beter is om niet te doen. Maar is dat wel zo? Ben me er niet slechter door voelen eigenlijk. Het is weer ietsje rustiger in mijn hoofd vandaag, gister nog een goed gesprek gehad met een vriendin. Fijn is dat. Ik merk dat ik het idee heb dat veel mensen er helemaal niet meer op zitten te wachten, op mijn verhalen en verdriet. Veel mensen snappen ook simpelweg niet dat ik mijn draai nog moet vinden en dat dat moeilijk is. Niemand kan zich echt goed voorstellen hoe is het is na zo'n lange tijd weggeweest te zijn geweest.

Anyway, er zijn ook goede momenten hoor. Het is niet alleen maar kommer en kwel, maar ik moet het echt allemaal een plekje zien te geven en dat is gewoon nog retelastig.

Hoop dat jullie een fijne dag hebben!
Heel wat anders, Philein heb je ook onregelmatige diensten? Of werk je van nine to five?

Ik rommel maar wat aan vandaag, mijn dochter kwam net ziek van school thuis. Ze had overgegeven..
Ik werk nu regelmatig, Heidel.

Sneu voor je dochter, veel beterschap voor haar!
En dan heb je blokweken voor je studie?

Het gaat al beter met dochterlief, ligt lekker in bed te lezen.
Lekker, kan ze even goed bijkomen. En door mama verwend worden!:)

Ik heb één keer week een lesdag trouwens.
Ja, ze heeft best wel stress op school en dan nog misselijk zijn. Ze doet het gymnasium. Dan mag ze best wel eens verwend worden.

Ik heb me destijds door de HAVO gelummeld..heb ik soms wel spijt van, maar ik was nogal gemoedelijk en had een vriendje..... Toen vond ik huiswerk maken niet zo belangrijk. Meer lang leve de lol.
Beterschap met je dochter.

Gymnasium, heel erg goed. Dat doe ik haar niet na.
Natuurlijk mag ze verwend worden, iedereen baalt weleens en als ze een beetje gestresst is, dan kan zo'n off-day juist even heel ontladend zijn!

Vievje, wat ben jij stil vandaag. Ben je weer aan het werk trouwens? Maandag start je met je baan toch?
Ik ben nog niet aan het werk, ik begin inderdaad maandag.

Morgen eerst nog op 2e gesprek bij een ander bedrijf. Als ze met een goed bod komen, neem ik die baan mischien wel.

Maar het andere bedrijf is groter en ik denk meer kans om me omhoog te werken en dat is wel mijn doel.

Vandaag ben ik wezen lunchen met een vriendin en toen even shoppen en thee drinken, dus niet echt thuis gezeten.
Happy birthday to you, happy birthday to you

Happy birthday, lieve vivagirl, happy birthday to you!

Veel succes vandaag bij het solliciteren.
VG, cреќен роденден!
Dankje wel!!!!!!!!!!! O wat lief.

En Phil schrijft het zelf in het Macedonie (google translate is echt zo super!)

Zo op solliciatie en morgen komt mijn beste vriendin voor het weekend!!!!!!!!!!!!!
Google is my best friend Viev

Spannend, je sollicitatie! Heel veel succes ermee! En wat gezellig dat je vriendin komt, joepiee! Geniet ervan!
foutje
Hoi allemaal, ik houd het even niet meer bij, ik moest studeren voor mijn examen dus ik heb nog steeds geen tijd gehad om bij te lezen. Maar ik wil toch even schrijven. Examen nu achter de rug, eerste semester met succes afgesloten. Dat geeft moed.

Vivagirl, nogmaals gefeliciteerd! En begrijp ik nu goed dat je al een nieuwe baan hebt gevonden, en mogelijk nog een tweede optie? Supergoed!! Succes met je sollicitatie vandaag!

Philein, hoe voel je je ondertussen?

Heidel, is je dochter alweer beter?
Heb je nu weer wat meer tijd, Looola. Of moet je meteen aan de studie voor je tweede semester?

Dochterlief is alweer beter, ze was vandaag vroeger uit en dus had ze een relaxed dagje.

Het is hier zo koud en kil weer, mijn moeder vertelde (toen ik ze aan de lijn had) dat de zon scheen ...
Hey Looola, wat goed dat je deze periode goed hebt afgesloten wat betreft je studie! Op naar de volgende..!

Fijn dat je dochter weer beter is Heidel. En ach, alweer bijna weekend voor haar ook.

Ik ben net weer terug van een lange rit. Heb de smaak goed te pakken. En ja, het zonnetje schijnt, maar ik vond het nog verradelijk koud eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven