ov reizen
maandag 20 februari 2012 om 15:08
Hallo,
Ik weet niet of ik mijn onderwerp bij de goeie categorie heb geopend maar ik heb een vraag.
Ik ben 18 jaar en ik doe Gymnasium (middelbare school, duurt 6 jaar).
Nu ben ik in oktober 18 geworden en ik heb een maand terug pas gehoord over de scholieren tegemoetkoming waar ik toen gelijk een aanvraag van heb ingediend (nog niks gehoord).
Ik heb dus geen studiefinanciering want ik studeer niet maar ik ben nog scholier.
Aangezien ik wel 18 ben vraag ik mij af of ik recht heb op goedkoper reizen met ov. Gratis reizen zal wel niet lukken (of wel?) maar krijg ik verder ook niks meer vergoed?
Ik weet niet zo goed hoe ik hier achter moet komen. Heb op de site gekeken maar ben daar alleen maar door verward.
Overigens ben ik vorig blijven zitten waardoor ik niet dit jaar al eindexamen doe, maar pas volgend jaar.
Kan iemand mij verder helpen?
Alvast reuze bedankt!
Ik weet niet of ik mijn onderwerp bij de goeie categorie heb geopend maar ik heb een vraag.
Ik ben 18 jaar en ik doe Gymnasium (middelbare school, duurt 6 jaar).
Nu ben ik in oktober 18 geworden en ik heb een maand terug pas gehoord over de scholieren tegemoetkoming waar ik toen gelijk een aanvraag van heb ingediend (nog niks gehoord).
Ik heb dus geen studiefinanciering want ik studeer niet maar ik ben nog scholier.
Aangezien ik wel 18 ben vraag ik mij af of ik recht heb op goedkoper reizen met ov. Gratis reizen zal wel niet lukken (of wel?) maar krijg ik verder ook niks meer vergoed?
Ik weet niet zo goed hoe ik hier achter moet komen. Heb op de site gekeken maar ben daar alleen maar door verward.
Overigens ben ik vorig blijven zitten waardoor ik niet dit jaar al eindexamen doe, maar pas volgend jaar.
Kan iemand mij verder helpen?
Alvast reuze bedankt!
maandag 20 februari 2012 om 15:35
Tegemoetkoming scholieren