Parkeren centrum Den Haag

24-02-2016 20:55 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet morgen van 14 tot 22 in het Centrum van Den Haag zijn. Vanwege mee te nemen spullen moet ik met de auto. Waar ik de spullen aflever kan ik ook mijn auto niet kwijt.

Ik sta liever niet in de parkeergarage's in de binnenstad omdat dat nogal een dure grap wordt..

Weet iemand hier waar je je auto kwijt kan voor niet al te veel geld? In de buurt van een tram- pf bushalte is ook helemaal prima!
Volgens mij heb je park+ride terreinen.

http://www.parkeren-denhaag.nl/pr
In de buurt van de Obrechtstraat is het gratis tot 18.00 uur. Genoeg OV in de buurt.
En je kunt volgens mij ook nog gratis parkeren in Mariahoeve, naast de tramhaltes van lijn 6. Die brengt je in 10 minuten naar het centrum.
Je zult er misschien al aan gedacht hebben, maar kun je niet met je auto daar naartoe rijden snel spullen afleveren en weer gaan?
Google eens op binnenstad express
P+R Hoornwijck is goed te doen. Kan wel zijn dat ivm tijdelijke verhuizing parkeerterrein en vakantie het extra druk is.
NS station Mariahoeve. Stopt ook een tram en bus.
Before you assume, there is this thing called asking.
In het centrum zelf en de omringende wijken is het echt overal betaald parkeren.

Aan de rand van de stad zijn diverse tramsferiums, waar je gratis of goedkoop parkeert en de tram of trein pakt. Als je bijvoorbeeld parkeert op Hoornwijck betaal je 4 euro voor een hele dag. Hiervoor krijg je een dagkaart voor het OV (voor 4 personen). Hier kun je tram 15 naar het centrum pakken.
Ik moet helemaal niks!
Theresiastraat is vanaf 2 uur gratis en op loopafstand van het centrum.
p+r hoornwijck, binnen een kwartier met tram in het centrum!
The best is yet to come
quote:neener-neener schreef op 24 februari 2016 @ 23:01:

Theresiastraat is vanaf 2 uur gratis en op loopafstand van het centrum.

Nee hoor echt niet.

Een zijstaat van theresiaatraat. Dat is als je tegenover hogeschool inholland dan een vd straten
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-11-2017 19:41
Reden: spam
96.90% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven