Parkeren Schiphol
maandag 23 september 2013 om 22:33
Ik ga een week op vakantie en wil op schiphol parkeren maar dat is best prijzig.... Nu zie ik ook veel aanbieders in de buurt van Schiphol maar ben er ook een beetje huiverig voor. Zijn die bedrijven wel betrouwbaar? Ik hoor graag jullie ervaringen....
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
dinsdag 24 september 2013 om 11:37
Goede ervaring met smart parking van Schiphol zelf.
Als je een arke of transavia vlucht hebt, kun je zelfs inchecken en je bagage afgeven op de langparkeerplaats (P3)
Is voor ons vanuit Rotterdam met 2 personen stukken goedkoper dan met de trein. Want eerst ('s nachts) met taxi naar CS, 2 enkeltjes Schiphol en terug hetzelfde verhaal.
Als je een arke of transavia vlucht hebt, kun je zelfs inchecken en je bagage afgeven op de langparkeerplaats (P3)
Is voor ons vanuit Rotterdam met 2 personen stukken goedkoper dan met de trein. Want eerst ('s nachts) met taxi naar CS, 2 enkeltjes Schiphol en terug hetzelfde verhaal.
dinsdag 24 september 2013 om 11:41
quote:cecilia74 schreef op 24 september 2013 @ 11:27:
Oh dat wist ik niet dat je bij die hotels bij Schiphol je auto mag parkeren. Goed om te weten!
Even zoeken op Sleep Park Fly Cecilia, er zijn veel hotels die het aanbieden met shuttleservice naar de vertrekhal.
Ibis Budget is de goedkoopste maar je moet wel op tijd reserveren.
Wij hebben het bij Brussel ook al twee keer gedaan bij van der Valk.
Echt ideaal om zo op vakantie te gaan.
Oh dat wist ik niet dat je bij die hotels bij Schiphol je auto mag parkeren. Goed om te weten!
Even zoeken op Sleep Park Fly Cecilia, er zijn veel hotels die het aanbieden met shuttleservice naar de vertrekhal.
Ibis Budget is de goedkoopste maar je moet wel op tijd reserveren.
Wij hebben het bij Brussel ook al twee keer gedaan bij van der Valk.
Echt ideaal om zo op vakantie te gaan.
dinsdag 24 september 2013 om 12:07
quote:ikdus2010 schreef op 24 september 2013 @ 08:35:
Wat ik ideaal vind is om de avond van te voren al te gaan en dan te overnachten bij Schiphol. Er zijn een hoop hotels daar in de omgeving waar je kan overnachten, je auto laten staan en dat je naar Schiphol gebracht wordt en weer opgehaald. Kost per nacht ongeveer ¤100. En dan kan je auto 2 a 3 weken staan daar.
Nooit meer gestress met de trein en of files in de ochtendspits.let wel op hoelaat de shuttle dienst begint. Sosm pas vanaf 6 uur, dan heb je nog een prbleem bij vroege vlucht en heb je nog een taxi nodig
Wat ik ideaal vind is om de avond van te voren al te gaan en dan te overnachten bij Schiphol. Er zijn een hoop hotels daar in de omgeving waar je kan overnachten, je auto laten staan en dat je naar Schiphol gebracht wordt en weer opgehaald. Kost per nacht ongeveer ¤100. En dan kan je auto 2 a 3 weken staan daar.
Nooit meer gestress met de trein en of files in de ochtendspits.let wel op hoelaat de shuttle dienst begint. Sosm pas vanaf 6 uur, dan heb je nog een prbleem bij vroege vlucht en heb je nog een taxi nodig
dinsdag 24 september 2013 om 14:58