Parkeren Schiphol

23-09-2013 22:33 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga een week op vakantie en wil op schiphol parkeren maar dat is best prijzig.... Nu zie ik ook veel aanbieders in de buurt van Schiphol maar ben er ook een beetje huiverig voor. Zijn die bedrijven wel betrouwbaar? Ik hoor graag jullie ervaringen....
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Ik heb volgens mij nog een bon voor een week valet-parking: je belt vlak voor je aankomt op Schiphol het bedrijf, ze nemen de auto van je over en parkeren hem. Bij terugkomst net zo. De recensies waren goed.

Ik heb mijn vakantie wegens omstandigheden moeten annuleren, bon is volgens mij nog tot eind oktober geldig.

Stuur even een berichtje als je interesse hebt, ik kan morgen voor je kijken.

Vivahimalaya op gmail punt com.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 23 september 2013 @ 22:37:

Ik heb volgens mij nog een bon voor een week valet-parking: je belt vlak voor je aankomt op Schiphol het bedrijf, ze nemen de auto van je over en parkeren hem. Bij terugkomst net zo. De recensies waren goed.

Ik heb mijn vakantie wegens omstandigheden moeten annuleren, bon is volgens mij nog tot eind oktober geldig.

Stuur even een berichtje als je interesse hebt, ik kan morgen voor je kijken.

Vivahimalaya op gmail punt com.Bedankt voor je aanbod. Op marktplaats staan ook aardig wat bonnen voor niet teveel geld maar mijn vraag is of deze bedrijven wel betrouwbaar zijn. Lijkt me toch vervelend als ze ineens opgedoekt zijn en wel jouw auto & sleutel hebben....
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Tja, dat kan met alle bedrijven natuurlijk gebeuren hè? Als iemand de deur van het bedrijf sluit tijdens je vakantie terwijl ze daarvoor nog haske open waren, dan heb je pech.

Maar ik denk dat het zo'n vaart niet zal lopen.

Maar als je dat wel een eng idee vindt, dan zou ik toch maar lang-parkeren gebruiken.
In ieder geval niet bij een club waarbij je zelf je autosleutels af geeft, als er wat gebeurt is het maar de vraag of je verzekering dat dekt. En ik heb wel eens gelezen dat er dan opeens extra kilometers met je auto worden gemaakt.
Je kan ook gratis parkeren in Amstelveen, en dan met tram en trein naar Schiphol.

Of met rechtstreekse bus trouwens.
Djeez, Himalaya, zit je nou alweer reclame te maken? En nog wel voor zo'n toko die haske met je wagen gaat scheuren enzo?!?

Niks geleerd zeker van die texaco-toestand....

Shit Suze.. Je hebt me door. Ik had gehoopt dat hè niet doorhad dat ik ook al in het bedrijf waar ik een bon van heb liggen, grootaandeelhouder ben en zo extra dividend hoop te krijgen..
Idd rechtstreeks vanuit Amstelveen met de bus, gratis parkeren en binnen 20 minuten op schiphol plaza. Veel plezier!
Ik zou de valet parking lekker overslaan. Google eens op Schiphol parking en kassa/radar. Veel mensen kregen hun auto vuil, beschadigd en/of met veel extra km's op de teller terug. Of ze kregen weken later een vette bekeuring in de bus. Ik zet mijn auto mooi altijd zelf op lang parkeren!
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
De trein! Je stapt uit en je staat in de vertrekhal, ideaal!
Gewoon in hoofddorp parkeren en de Zuid tangent bus nemen.. 3 haltes en je staat op de stoep van schiphol.. Stukken makkelijker dan via Amstelveen
Omdat ik er vanuit ga dat Lizlotte een vlucht om 6 uur 's ochtends heeft ofzo (anders zou ze inderdaad wel met OV gaan)... kijk eens hier voor diverse soorten taxi's naar Schiphol. http://www.schiphol.nl/Re ... ol/SchipholTravelTaxi.htm

Is misschien goedkoper en veiliger dan al die parkeerservices.
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
Schipholtraveltaxi?
Allemaal leuk en aardig, die tip van in Hoofddorp gaan staan. Denk je dat dat leuk is voor bewoners? Ik woon in de buurt van Schiphol en niets zo irritant als je auto niet kunnen parkeren in de zomermaanden omdat vakantiegangers onze straat als gratis parkeerterrein gebruiken!
quote:cecilia74 schreef op 23 september 2013 @ 23:49:

Omdat ik er vanuit ga dat Lizlotte een vlucht om 6 uur 's ochtends heeft ofzo (anders zou ze inderdaad wel met OV gaan)... kijk eens hier voor diverse soorten taxi's naar Schiphol. http://www.schiphol.nl/Re ... ol/SchipholTravelTaxi.htm

Is misschien goedkoper en veiliger dan al die parkeerservices.

ik was mosterd...

Wij gaan ook deze week... traveltaxi is goedkoper dan 2 weken 2 auto's parkeren. Je wordt voor je deur opgehaald en op schiphol voor de deur afgezet. Terugweg idem dito. Dus niet alleen 's nachts, maar ook overdag fantastisch alternatief.

Ligt er volgens mij wel aan hoe ver je van Schiphol af woont.
iamalady, haha ik dacht dat jouw nickname gebaseerd was op dat typetje van Little Britain
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
quote:ellemiekje schreef op 23 september 2013 @ 23:52:

Allemaal leuk en aardig, die tip van in Hoofddorp gaan staan. Denk je dat dat leuk is voor bewoners? Ik woon in de buurt van Schiphol en niets zo irritant als je auto niet kunnen parkeren in de zomermaanden omdat vakantiegangers onze straat als gratis parkeerterrein gebruiken!Er zijn zat parkeerplaatsen in Toolenburg en de Bornholm.. Ik heb er jaren gewoond, in beide wijken, en nooit parkeerproblemen gehad
Wij doen aan valet parking. Niet goedkoop, wel ideaal.

Voordat de persoon met onze auto wegreed, foto gemaakt van de km teller. Sowieso werd de kmstand ingevuld in het overdracht formulier.
Ik werk in de buurt van die 'parkeerbedrijfjes' en zie vaak mensen lang staan wachten tot ze opgehaald worden.

Ik zou dus wel de tijd nemen.
Wij hebben 2 weken geleden ons auto bij Happy Parking gezet. Die mallafide praktijken hhadden wij ook van gehoord en goed uitgezocht. Happy parking heeft goedr recensies is een site voor. Daar kun je lezen welke goed zijn en welke grappen uithalen met je auto. Weet ff niet zo 123 welke site dat was. Fijne vakantie alvast.
Wij hebben afgelopen zomer gebruik gemaakt van die service waarbij ze je auto parkeren, je geeft dus je sleutels af. Weet de naam niet meer (man had het geregeld) maar wij zijn helemaal tevreden. Ook al hadden ze slechte recensies. (gevalletje voordeel van de twijfel)

Niks extra kilometers of vieze auto. En hij werd keurig op tijd weer gebracht.

Denk dat ze na al die negatieve publiciteit wel uitkijken.
@Ellemiekje

Je woont wss in de zelfde buurt als ik. In de zomervakantie parkeerde half Nederland bij ons in de wij

Gewoon lang parkeren of aan iemand vragen of je afgezet kan worden
Wat ik ideaal vind is om de avond van te voren al te gaan en dan te overnachten bij Schiphol. Er zijn een hoop hotels daar in de omgeving waar je kan overnachten, je auto laten staan en dat je naar Schiphol gebracht wordt en weer opgehaald. Kost per nacht ongeveer ¤100. En dan kan je auto 2 a 3 weken staan daar.

Nooit meer gestress met de trein en of files in de ochtendspits.
Wij doen ook regelmatig sleep park fly,wat ikdus ook zegt. Bij ibis budget kostte het ons 2 weken geleden 79¤. Overnachting en de auto mag er tot 3 weken staan.

Ik vind het ook ideaal.( ok als we pas eind van de middag of s'avonds vliegen doen we het niet want dan zit je daar de hele dag)

Verder kan je toch al parkeren vanaf 5 Euro per dag ofzo zo duur is dat toch niet.

Vakantie kost nou eenmaal geld..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven