Parkeren vliegveld Munster

05-07-2012 20:04 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over 4 weken vliegen vriend en ik vanaf vliegveld Munster naar het zonnige Ibiza.

Ik heb nog nooit vanaf daar gevlogen en vraag me af of iemand een goede tip heeft hoe en waar te parkeren.

We gaan 10 dagen en als een echte Nederlander wil ik graag voor weinig én dichtbij.

(nee,mijn google is niet kapot maar ik zoek ervaringen )
Kun je niet met de trein gaan?
http://www.flughafen-fmo.de/index.php?page=28
Nee we gaan met de auto. Ook ivm vliegtijden.

Doen we naar Schiphol ook altijd en bevalt heel goed.
Fijn en overzichtelijk GW, danke!

Jij woont in Duitsland toch? Ervaring mee?
Ik vlieg altijd vanaf een ander regionaal vliegveld, met deze dus geen specifieke ervaring, maar de meeste van deze vliegvelden liggen in de middle of nowhere en er is meestal geen andere parkeermogelijkheid (niet zoals bij schiphol waarbij je tig keuze's hebt).
Oooh jaloers, ben meerdere keren via Munster naar Ibiza gevlogen! Ideaal vliegveld (en perfecte vakantiebestemming ).

Je kunt op het vliegveld prima parkeren, en alle parkeerplaatsen op loopafstand van het vliegveld. Parkeertarief is het laagst wat ik tot nu toe heb meegemaakt (ken alleen Schiphol, Dusseldorf, Munster en Rotterdam).

Het is vergelijkbaar met vliegveld Rotterdam. Klein en alles dichtbij.
Er zijn overigens een aantal parkeerplaatsen, wij stonden altijd op de goedkoopste.
Sushilala was het nodig om vtv te reserveren voor het parkeren?
Die wil ik ook, die goedkoopste
Nee, hebben wij niet gedaan en wij zijn alle keren in het hoogseizoen (schoolvakanties) geweest.
Ja, en die is echt nog makkelijk te lopen, paar minuten maar.
En daar volg je gewoon de borden?

Of had je uitgezocht waar je wilde staan?

Ik was al bang dat ik te laat was omdat voor Schiphol P3 vaak ver vtv gereserveerd moet worden.
Zo fijn die ervaringsdeskundige(n) op het forum
Ja, van tevoren even kijken welke P je wil, volgens mij P5 of P6, en dat wijst zich vanzelf, je rijdt er ook langs als je het vliegveld op rijdt. Meteen de eerste parkeerplaats links, een groot open veld.
Ja, dit forum is zeker leuk
¤30 op P6 voor 10 dagen volgens de link van German Wings.

Das goedkoop!!
Ja, het is echt de moeite.
Fijn vliegveld en prima parkeren. Na 14 dagen Spanje stond onze passat vrolijk en onbeschadigd op ons te wachten op P3, dacht ik.

Jammer dat er verhoudingsgewijs weinig goedkope vluchten vanaf Munster zijn.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

De overdekte parkeergarage ligt pal tegenover de ingang van de luchthaven. Maar een klein eindje doorrijden dan heb je aan de rechterkant ook een groot parkeerterrein ,en vooral niet duur.

Vlieg je ook met Air Berlin naar Ibiza?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven