Parkeren vliegveld Munster
donderdag 5 juli 2012 om 20:04
Over 4 weken vliegen vriend en ik vanaf vliegveld Munster naar het zonnige Ibiza.
Ik heb nog nooit vanaf daar gevlogen en vraag me af of iemand een goede tip heeft hoe en waar te parkeren.
We gaan 10 dagen en als een echte Nederlander wil ik graag voor weinig én dichtbij.
(nee,mijn google is niet kapot maar ik zoek ervaringen )
Ik heb nog nooit vanaf daar gevlogen en vraag me af of iemand een goede tip heeft hoe en waar te parkeren.
We gaan 10 dagen en als een echte Nederlander wil ik graag voor weinig én dichtbij.
(nee,mijn google is niet kapot maar ik zoek ervaringen )
donderdag 5 juli 2012 om 20:39
Oooh jaloers, ben meerdere keren via Munster naar Ibiza gevlogen! Ideaal vliegveld (en perfecte vakantiebestemming ).
Je kunt op het vliegveld prima parkeren, en alle parkeerplaatsen op loopafstand van het vliegveld. Parkeertarief is het laagst wat ik tot nu toe heb meegemaakt (ken alleen Schiphol, Dusseldorf, Munster en Rotterdam).
Het is vergelijkbaar met vliegveld Rotterdam. Klein en alles dichtbij.
Je kunt op het vliegveld prima parkeren, en alle parkeerplaatsen op loopafstand van het vliegveld. Parkeertarief is het laagst wat ik tot nu toe heb meegemaakt (ken alleen Schiphol, Dusseldorf, Munster en Rotterdam).
Het is vergelijkbaar met vliegveld Rotterdam. Klein en alles dichtbij.
donderdag 5 juli 2012 om 21:52