Pasen in Alkmaar
vrijdag 6 april 2012 om 11:45
vrijdag 6 april 2012 om 11:52
vrijdag 6 april 2012 om 12:02
vrijdag 6 april 2012 om 12:08
vrijdag 6 april 2012 om 12:43
Biermuseum zou ik overslaan, vind ik persoonlijk een aanfluiting.
Rondvaart is wel erg leuk in Alkmaar, of doe een stadswandeling.
Ik weet niet of de Broekerveiling met Pasen open is. Broek op Langedijk is 'nogal' gelovig. Understatement...
Bergen en Bergen aan Zee vind ik geweldig, maar is wel druk.
Rondvaart is wel erg leuk in Alkmaar, of doe een stadswandeling.
Ik weet niet of de Broekerveiling met Pasen open is. Broek op Langedijk is 'nogal' gelovig. Understatement...
Bergen en Bergen aan Zee vind ik geweldig, maar is wel druk.
vrijdag 6 april 2012 om 13:45
vrijdag 6 april 2012 om 13:59
Nou ja, "goed". Er gaan volgens mij 2 bussen per uur naar Bergen vanuit Alkmaar en vanaf het plein vertrekken bussen naar Bergen aan Zee (maar of dat nu al zo is? In het zomerseizoen wel in ieder geval). Egmond is vanaf station Alkmaar wel goed met de bus bereikbaar.
En alles is wel prima op de fiets te doen (Egmond vanaf Alkmaar een ruim half uur denk ik, Bergen 20min tot het centrum). Je kunt dus kiezen voor een weekendje een OV fiets ofzo.
En alles is wel prima op de fiets te doen (Egmond vanaf Alkmaar een ruim half uur denk ik, Bergen 20min tot het centrum). Je kunt dus kiezen voor een weekendje een OV fiets ofzo.
vrijdag 6 april 2012 om 16:03
De rondvaart is als het regent geen goed idee hoor. Het zijn open boten omdat je bij de lage bruggetjes moet bukken, wat wel weer erg leuk is vind ik persoonlijk. Maar met kou maakt het niet zo veel uit, dikke jas aan en gaan.
Ik vond het Biermuseum toen ik er was wel erg leuk, vooral het na borrelen op de schuit maar dat is wel al een jaar of 15 geleden. Dus hoe het nu is weet ik niet.
En als je toch met het OV in de weer bent, is misschien de historische driehoek vanuit Hoorn leuk?
*Is Broek op Langedijk echt zo gelovig? Heb daar jaren op school gezeten en dat is me totaal niet opgevallen *
Ik vond het Biermuseum toen ik er was wel erg leuk, vooral het na borrelen op de schuit maar dat is wel al een jaar of 15 geleden. Dus hoe het nu is weet ik niet.
En als je toch met het OV in de weer bent, is misschien de historische driehoek vanuit Hoorn leuk?
*Is Broek op Langedijk echt zo gelovig? Heb daar jaren op school gezeten en dat is me totaal niet opgevallen *