personeelsuitje in NH

20-11-2011 22:05 21 berichten
Hallo,

Ik ben aan het zoeken naar een personeelsuitje in NH. Bij voorkeur tussen Haarlem en Alkmaar.

Helaas hebben we maar een klein budget, wat het allemaal niet zo gemakkelijk maakt.

Het gaat om een activiteit in de middag en dan 's avonds wat eten.Het eten hoeft niet perse op dezelfde locatie.

Het gaat om een groep van ongeveer 30 mensen. Voornamelijk vrouwen. Het mag best iets kneuterigs zijn, zoals op de boerderij oid.

Ben al aan het zoeken geweest, maar kom voornamelijk uit op sites met hele dure dingen. Of te avontuurlijk, denk aan kiten enzo, dat is niet zo geschikt.

Wie kent er een leuk adresje waar we heen kunnen en wil dat met mij delen?
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het wel handig om het budget te vermelden als dat het knelpunt is.
Het outdoor klimpark bij het zwembad in Alkmaar. Erg leuk om te doen en door de vele verschillende niveau's ook voor iedereen goed te doen. Ik geloof dat dat een tientje p.p. kost. Daarna is er in Alkmaar zelf vast iets leuks/low budgets te vinden om te eten.
Kijk eens op goldendeals.nl of zulke aanbiedingen site's. Vaak leuke originele dingentjes enzo. Heb daar het verjaardags kado voor m'n vriend, een slipcursus, vandaan gehaald.
Wij hebbeneen gps tocht gemaakt in haarlem, daarna misschien eten bij de wandeling in haarlem?
Wow wat zijn jullie snel, ga de tips zo even op mijn gemak bekijken.

Het budget is voor eten ongeveer 25 a 30 en dan drank zelf betalen. En voor de activiteit ook iets van 25 euro, uit mijn hoofd. Als het een duurder is, moet het ander goedkoper.

De precieze cijfers zou ik even na moeten zoeken. Maar dan hebben jullie een idee.
Doe je het klimpark in Alkmaar hou je dus nog 45 euro over om van te eten. Dat zou ruim moeten lukken. Ook die gps tochten zijn niet heel duur volgens mij.
Ik vind het er erg leuk uit zien Lunax, maar ik twijfel of het niet een beetje te avontuurlijk is voor mijn collega's. Stel je een heel stel tuttebollen bij elkaar voor, van verschillende leeftijden, dus ook niet zo jong meer. Ze zijn wel heel lief hoor.
Wanneer moet het uitje plaatsvinden? In de lente is het bijvoorbeeld geweldig om met motorbootjes door Alkmaar te varen.

www.dekraak.nl of www.alkmaarsebootjesverhuur.nl

En dan daarna sushi eten bij het nieuwe motto sushi: www.mottosushi.nl
GPS tocht ga ik nog even naar kijken. Maar nu eerst even naar bed. Morgenavond ben ik er weer!

Vooral tips blijven geven hoor, alles is welkom.
Bij de Zaanse Schans kan je leuke dingen bezoeken, maken van klompen, kaas end. Molens die nog echt werkzaam zijn, diverse musea, eerste AH winkeltje. Als je kijkt op de site van VVV zie je wat je allemaal gratis kan bezoeken, wanneer enz.

Je kan evt. naar het museum ernaast, daar heb je wel entreekosten.

Eten kan ook op de Zaanse Schans maar moet je maar kijken op de site, alles is te zien. Van pannenkoeken tot een luxe restaurant.

Oja, weet niet waar jullie vandaan komen maar je hebt ook leuke rondvaarttochten bij de Zaanse Schans.

Ik zou zeggen, kijk even en in de buurt zijn nog vele lekkere eetgelegenheden. Mocht je daar nog wat zoeken heb ik nog wel wat suggesties.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Kneuterig?

Ik zeg de Broekerveiling in Broek op Langedijk (niet ver van Alkmaar) erg leuk, en je kunt er ook eten.

Doe mee aan een oude groentenveiling, maak een boottocht door het rijk der 1000 eilanden en sluit af met stamppot oid.
het zuiderzee museum in Enkhuizen is ook leuk. En in Enkhuizen kun je vast ook wel ergens eten.

Verder heb ik weleens gehoord van poppenatelierdeboetserij.nl in Westbeemster, schijnt ook heel leuk te zijn. Eten zou je dan kunnen doen in Purmerend bij Kriti (griekse tapas).
Solextour ?
quote:mariap schreef op 21 november 2011 @ 09:12:

het zuiderzee museum in Enkhuizen is ook leuk. En in Enkhuizen kun je vast ook wel ergens eten.

Verder heb ik weleens gehoord van poppenatelierdeboetserij.nl in Westbeemster, schijnt ook heel leuk te zijn. Eten zou je dan kunnen doen in Purmerend bij Kriti (griekse tapas).Oh Kriti is zooo lekker ja, al een aantal keren gegeten. Zou er wel reserveren want het is super klein restaurant.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Word helemaal enthousiast van al die leuke dingen. Ga in de groep gooien met de collega's.
In Alkmaar heb je ook leuk de kaasmarkt en ernaast heb je een bierproeverij. En overheerlijke restaurantjes om te eten. Ja nog veel meer leuks te doen hoor in Alkmaar.
quote:kusunum schreef op 21 november 2011 @ 01:59:

Kneuterig?

Ik zeg de Broekerveiling in Broek op Langedijk (niet ver van Alkmaar) erg leuk, en je kunt er ook eten.

Doe mee aan een oude groentenveiling, maak een boottocht door het rijk der 1000 eilanden en sluit af met stamppot oid.Dit heb ik zelf nog nooit gedaan maar hoor er wel hele leuke dingen over. Zeker met een groep zoals jij de jouwe beschrijft denk ik dat het een heel leuk idee is
Ik heb laatst een percussieworkshop gedaan hier. http://www.geus.nl/events/indooractiviteiten.html

Was ook erg leuk! Je kunt er ook lekker eten en eventuee; nog andere dingen doen. Klimmen, schilderen, bowlen.

Is niet duur, past in je budget.
wij doen altijd iets flauws als bowlen en dan eten.

Maar met leuke collega's is zelfs bowlen lachen, gieren, brullen.

Wat we ook vaak doen is, gewoon bij een collega thuis eten. Gourmetten ofzo. iedereen neemt dan iets mee en zo hou je meer over voor een activiteit.

maar iets voor een groep vrouwen in N-H...

salsa of merenque workshop (kan ook voor dames alleen, of je laat iedereen partners meenemen)?

http://www.sizzlingsalsa.nl/sizzlingsalsa-workshops.php
www.wegmetdebaas.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven