Portugal

05-06-2018 15:59 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ga met een vriend zeer binnenkort naar Porto in Portugal.
Het plan is om alleen de eerste nacht een hotel te boeken en dan zelf op zoek te gaan voor een goedkope kamer in centrum Porto.

Nou komt dat prima in orde, we kunnen altijd nog in een hotel blijven als we het echt moet. Maar het plan was eigenlijk zo goedkoop en simpel mogelijk. Alleen niet op een slaapzaal of gedeelde kamer, gedeelde badkamer/keuken maakt niet uit.

Mijn vraag is enkel of leden van het Viva forum nog tips hebben of een goed adres kennen?

Groet, Maria
Ik heb geen tips voor Porto maar waarom wil je dan pas op zoek gaan naar een goedkopere kamer en zoek je er niet nu al een via booking.com oid?
Hoe lang blijf je? Waarom niet vooraf (goedkope) accommodatie zoeken?
Kijk eens op Airbnb.nl.
Er zijn genoeg hostels waar je een privé kamer (met sanitair) kunt boeken, voor 2 personen ben je dan echt heel goedkoop uit.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Porto is geweldig!

Jouw manier van vakantie vieren (op een koopje) is de mijne niet. Succes!
Via booking, agoda, trivago en wimdu kun je hele goedkope adresjes vinden. https://www.booking.com/hotel/pt/hosped ... #hotelTmpl
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Waarom regel je het nu niet al dan?
Of vind je dat juist het charmante eraan?

Ik denk dat je hier in NL meer tijd hebt om het goedkoopste uit te zoeken dan dat je het tijdens je vakantie moet gaan doen. Aldaar wil je toch vooral genieten?
Hallo,

Ik hou er niet zo van om perse op een plek te moeten blijven omdat er nu eenmaal al gereserveerd is. Ik kijk liever daar wat als een fijn plekje voelt om te blijven.
Zo doe ik dat vaker, en inderdaad, op een koopje, ik zie liever drie mooie steden in een jaar dan dat ik 14 dagen op dezelfde plek zit en een fortuin kwijt ben aan comfort die ik niet hoef.
Ieder zn ding he :)

Daarom dus vraag ik nu tips aan mensen die daar al geweest zijn. Misschien kwam dat niet zo duidelijk naar voren in mijn stukje, excuus daarvoor.

Ik ben er overigens ook al geweestgeweest, maar toen had ik al een adresje. En ik hoorde dat er zoveel mensen daar aan backpackers een kamertje of studiootje verhuren voor wat dagen, alleen ken ik ze niet helaas. De vrouw bij wie ik verbleef heb ik geen tel meer van helaas.
Die tip van Airbnb.nl. is al een hele goeie!
Via Airbnb kun je voor een euro of 30 vaak prima tweepersoonskamers vinden, meestal ook met eigen sanitair.

In een hostel is een tweepersoonskamer rond de 40-50 euro. Mijn favoriet daar is Garden House hostel, vooral vanwege de kleine tuin en ligging net iets uit de drukte.
Oh, die ga ik even opzoeken, bedankt stippensokken (en de anderen ook natuurlijk)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven