Preston Palace - vragen
zondag 13 september 2020 om 16:54
- Is het daar echt zo dat alles All-inclusive is of is het toch nog vaak dat je voor iets toch weer iets extra’s moet betalen? En dan bedoel ik vooral bij het eet en drink gedeelte.
- Is het leuk om als stel een keer te doen of is het echt zo’n familie ding en vooral veel op kinderen gericht?
- En is er iemand onlangs nog geweest? Hoe zit het met het aanbod ivm de Corona maatregelen?
Ik ben er dus nog nooit geweest dus ik ben benieuwd naar ervaringen!
- Is het leuk om als stel een keer te doen of is het echt zo’n familie ding en vooral veel op kinderen gericht?
- En is er iemand onlangs nog geweest? Hoe zit het met het aanbod ivm de Corona maatregelen?
Ik ben er dus nog nooit geweest dus ik ben benieuwd naar ervaringen!
maandag 14 september 2020 om 08:40
Tja, we worden niet getrakteerd, dus als ik voor vijf moet betalen voor iets dat ik eigenlijk niet wil, dan vind ik dat redelijk belangrijk.
Dus als zij zegt: 'Zullen we dat eens doen?' Dan zeggen wij (mijn zussen en ik): 'Nee, dank je.'
maandag 14 september 2020 om 11:53
Collega's zijn er met een bedrijfsuitje geweest (met overnachting). De meesten vonden het prima, want voor iedereen iets te doen. Je moet alleen niet denken dat je de nacht door kunt halen, want om 1 of 2 uur 's nachts gaat alles gewoon dicht.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 16 september 2020 om 23:53
Ik ben er twee nachten geweest. Ik vond het hilarisch als stel. Beide de hele tijd drankjes bestellen en flink aangeschoten onbeperkt bowlen, door naar de kermis en de bios (met nog meer drank). En zwemmen in het subtropisch zwembad waar pyranhas in een verkalkt aquarium zwemmen. En de volgende ochtend gebakjes als ontbijt. En ronddwalen in alle rare ouderwetse gangen. Best leuk voor een keer, maar ook wel hoog tokkiegehalte. Dus ja, best geinig, maar ook best een rare toko.
donderdag 17 september 2020 om 07:08
Neem een huisje in de Efteling, denk dat voor iedereen het leukste is.
donderdag 17 september 2020 om 07:43
Misschien was dat ook door de drank?Dancemonkey schreef: ↑16-09-2020 23:53Ik ben er twee nachten geweest. Ik vond het hilarisch als stel. Beide de hele tijd drankjes bestellen en flink aangeschoten onbeperkt bowlen, door naar de kermis en de bios (met nog meer drank). En zwemmen in het subtropisch zwembad waar pyranhas in een verkalkt aquarium zwemmen. En de volgende ochtend gebakjes als ontbijt. En ronddwalen in alle rare ouderwetse gangen. Best leuk voor een keer, maar ook wel hoog tokkiegehalte. Dus ja, best geinig, maar ook best een rare toko.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 17 september 2020 om 08:58
Het is niet een tokkie plek, wel een verzamelplek voor mensen met dezelfde smaak. Beetje Frans Bauer, voetbal en Adre Rieu. En daar is niets mis mee. Ik vond het vroeger voor de kinderen wel leuk voor een halve dag. Zwemmen en kermis. Echter de laatste keer dat ik ben geweest, meer dan een jaar terug, zwom ik serieus langs 2 tampons. Nu wil ik er niet meer heen.
donderdag 17 september 2020 om 09:00
donderdag 17 september 2020 om 09:25
Inderdaad.glitglam schreef: ↑17-09-2020 09:00Ben er nooit geweest. Nu wel geneigd heen te gaan, is vast best wel leuk als alle bakfietsmoeders en moeders van Cathelijne, Julian en Mees het zo tokkie vinden.
De 'tokkies' hebben vast meer lol dan alle verhevenen die zich verkneukelen over hoe het plebs zich vermaakt![]()
Gewoon volk wordt bestempeld als aso crimineel in feite.
Deze 'tokkies' zijn vaak veel socialer en behulpzamer naar elkaar toe met meer gemeenschapszin dan menig ander. En Preston past daar bij.
Ik ben zelf anders, maar ik kan echt wel genieten van mensen die het naar hun zin hebben en daar deel vanuit maken.
Alleen de smerigheid van het zwembad, dat kan ik niet meer negeren.
donderdag 17 september 2020 om 10:19
Afgelopen weekend met mijn man geweest (zonder kinderen).
Wij dachten ook, lekker laten vollopen en kijken wat er te doen is. Leuk om een keer gezien te hebben maar absoluut niet voor herhaling vatbaar.
Je moet elk restaurant reserveren, ontbijt/lunch/diner, en bij onze gekozen restaurants was het steeds koud en smaakloos. Je mocht dus ook niet even kijken bij een ander restaurant of het daar lekkerder was.
Bioscoop hebben we niet kunnen zien omdat deze al vol gereserveerd was (bij aankomst al). Tussendoor eten is er bijna niet, alleen een paar koude snacks. Zwembad was mooi en schoon, wellness ook (niet inbegrepen)
Qua drinken kun je alles bestellen mix, wijn/bier etc. echter was het voor ons gevoel flink aangelengd. Na een stuk of 9 drankjes nog niet eens aangeschoten zijn was dan wel jammer
Ivm Corona (daar gooien ze het vaak op) waren de helft van de barretjes niet bezet, waardoor er lange rijen stonden en ging alles dicht om 1 uur. Dit werd flink gehandhaafd door de security, ze duwde je nog net niet terug naar je kamer.
Ik denk dat het met kinderen nog enigszins leuk kan zijn omdat er veel voor ze te doen is, maar voor een stel raad ik het absoluut af.
Wij dachten ook, lekker laten vollopen en kijken wat er te doen is. Leuk om een keer gezien te hebben maar absoluut niet voor herhaling vatbaar.
Je moet elk restaurant reserveren, ontbijt/lunch/diner, en bij onze gekozen restaurants was het steeds koud en smaakloos. Je mocht dus ook niet even kijken bij een ander restaurant of het daar lekkerder was.
Bioscoop hebben we niet kunnen zien omdat deze al vol gereserveerd was (bij aankomst al). Tussendoor eten is er bijna niet, alleen een paar koude snacks. Zwembad was mooi en schoon, wellness ook (niet inbegrepen)
Qua drinken kun je alles bestellen mix, wijn/bier etc. echter was het voor ons gevoel flink aangelengd. Na een stuk of 9 drankjes nog niet eens aangeschoten zijn was dan wel jammer
Ivm Corona (daar gooien ze het vaak op) waren de helft van de barretjes niet bezet, waardoor er lange rijen stonden en ging alles dicht om 1 uur. Dit werd flink gehandhaafd door de security, ze duwde je nog net niet terug naar je kamer.
Ik denk dat het met kinderen nog enigszins leuk kan zijn omdat er veel voor ze te doen is, maar voor een stel raad ik het absoluut af.
donderdag 17 september 2020 om 10:23
Ik ben er zo'n 15 jaar geleden ooit een keer geweest met de familie. Wij zijn echt geen tokkie's, eerder gewone normale mensen zoals er miljoenen van rondlopen. Geen tokkie/geen kak.glitglam schreef: ↑17-09-2020 09:00Ben er nooit geweest. Nu wel geneigd heen te gaan, is vast best wel leuk als alle bakfietsmoeders en moeders van Cathelijne, Julian en Mees het zo tokkie vinden.
De 'tokkies' hebben vast meer lol dan alle verhevenen die zich verkneukelen over hoe het plebs zich vermaakt![]()
En zo zag ik er toen heel veel van rondlopen. Roepen dat het tokkie is zie ik gebeuren door mensen die het van horen zeggen hebben.
Toegeven: ik hoef er ook niet meer naar toe, maar dat is vooral omdat het gewoon grappig was voor één keer maar vaker niet.
vrijdag 18 september 2020 om 11:39
Wat hebben Frans Bauer, voetbal en André Rieu met elkaar te maken???Tropischvisje schreef: ↑17-09-2020 08:58Het is niet een tokkie plek, wel een verzamelplek voor mensen met dezelfde smaak. Beetje Frans Bauer, voetbal en Adre Rieu. En daar is niets mis mee. Ik vond het vroeger voor de kinderen wel leuk voor een halve dag. Zwemmen en kermis. Echter de laatste keer dat ik ben geweest, meer dan een jaar terug, zwom ik serieus langs 2 tampons. Nu wil ik er niet meer heen.
vrijdag 18 september 2020 om 12:44
Ik precies zo.minnimouse schreef: ↑17-09-2020 10:23Ik ben er zo'n 15 jaar geleden ooit een keer geweest met de familie. Wij zijn echt geen tokkie's, eerder gewone normale mensen zoals er miljoenen van rondlopen. Geen tokkie/geen kak.
En zo zag ik er toen heel veel van rondlopen. Roepen dat het tokkie is zie ik gebeuren door mensen die het van horen zeggen hebben.
Toegeven: ik hoef er ook niet meer naar toe, maar dat is vooral omdat het gewoon grappig was voor één keer maar vaker niet.
Een jaar 0f 5 een keer geweest met man en kinderen. Geen Tokkies, gewoon hele normale mensen.
Geen vechtpartij gezien.
vrijdag 18 september 2020 om 12:54
Alles wat niet heeeeeeeel elitair is vindt men hier op het forum “ Tokkie “ . ( moet je alleen niet op de “ wat- verdien- jij - topics “ lezen, want ze verdienen nooit het zout in de pap ondanks hun afbetaalde koophuis en dikke spaarrekening. )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 28 september 2020 om 12:56
Nou, zeg dat wel. Komt me echt de neusgaten uit dat Tokkie-gezeik.blijfgewoonbianca schreef: ↑18-09-2020 12:54![]()
Alles wat niet heeeeeeeel elitair is vindt men hier op het forum “ Tokkie “ .
Of ' hoe Tokkie ben jij' waarin iedereen braaf eigenschappen gaat opnoemen wat moet laten zien wat voor stoute Tokkies ze eigenlijk zijn, hihi