Preston Palace - vragen
zondag 13 september 2020 om 16:54
- Is het daar echt zo dat alles All-inclusive is of is het toch nog vaak dat je voor iets toch weer iets extra’s moet betalen? En dan bedoel ik vooral bij het eet en drink gedeelte.
- Is het leuk om als stel een keer te doen of is het echt zo’n familie ding en vooral veel op kinderen gericht?
- En is er iemand onlangs nog geweest? Hoe zit het met het aanbod ivm de Corona maatregelen?
Ik ben er dus nog nooit geweest dus ik ben benieuwd naar ervaringen!
- Is het leuk om als stel een keer te doen of is het echt zo’n familie ding en vooral veel op kinderen gericht?
- En is er iemand onlangs nog geweest? Hoe zit het met het aanbod ivm de Corona maatregelen?
Ik ben er dus nog nooit geweest dus ik ben benieuwd naar ervaringen!
zondag 13 september 2020 om 19:06
Het was inderdaad misschien het plan om inderdaad maar 1 nachtje te gaan. Van zondag op maandag. Maar als ik het hier zo lees + de recensies op Zoover dan gaan we toch maar eens kijken voor iets anders.
Het idee leek ons wel leuk. En op de foto’s die we zagen zag het er allemaal wel belovend uit. Maar dan denk ik dat ik mijn geld liever uitgeef aan een mooi vier sterren hotel en een goed restaurant voor de avond.
Het idee leek ons wel leuk. En op de foto’s die we zagen zag het er allemaal wel belovend uit. Maar dan denk ik dat ik mijn geld liever uitgeef aan een mooi vier sterren hotel en een goed restaurant voor de avond.
zondag 13 september 2020 om 19:18
Je hoeft je niet vol te vreten hè. En ook niet dronken te zuipen. (Ik drink zelf niet) Het is gewoon heel handig als je met de familie gaat en je hoeft niet overal de portemonnee te trekken, want alles is al betaald. En ik vond mezelf geen tokkie, dank u.redbulletje schreef: ↑13-09-2020 17:45Dat heeft niets met sterren te maken natuurlijk.
Ik heb liever sfeervol 2-3 sterren dan zo'n pretpark waar men naartoe gaat om zich onbeperkt vol te vreten en drinken en de kinderen uit te laten.
"Boring conversation anyway"
zondag 13 september 2020 om 19:25
Doe eens gek. Ga gewoon! Wedden dat je moeder en haar kleinkinderen het heerlijk vinden? En als het niks is heb je toch iets om de komende 25 jaar met Kerstmis over te praten.
zondag 13 september 2020 om 19:27
Ik heb uit nieuwsgierigheid eens gekeken op de site en op Zoover (reviews).
Alles is betaald omdat je een godsvermogen per nacht betaalt. Voor hetzelfde geld kan je een arrangement bij een sterrenrestaurant met overnachting boeken. Dan is ook "alles betaald".
zondag 13 september 2020 om 19:39
Zolang vieren we geen kerstmis meer met mijn moeder, denk ik. Ze is bijna 79. Verder vind ik het zonde van het geld. Doe liever iets echt leuks. Kleinkinderen zijn voor de helft allemaal al volwassen, de rest is 12+.
zondag 13 september 2020 om 20:25
Dus wat jij leuk vindt is belangrijker dan wat je moeder leuk vindt?
zondag 13 september 2020 om 20:31
Voor drank moet je dan nog flink bijbetalen. Maar het is toch ook serieus niet te vergelijken?
Ik ben nog nooit in Preston Palace geweest, maar ik weet zeker dat ik mij er prima zou vermaken voor een dag en nacht. En mijn kinderen ook.
zondag 13 september 2020 om 20:37
Tja, er gaan toch ook zat mensen naar een pretpark, naar de Wok, naar een All you can eat, een kermis, een camping met animatie. Het is soms leuk om vermaakt te worden.
zondag 13 september 2020 om 21:14
Hahaha ja vond ik ook. Een keer geweest en nooit weer
zondag 13 september 2020 om 21:18
Nee hoor, inclusief wijnarrangement.
Ik ben ook nog nooit in Preston Palace geweest maar op basis van de site en Zoover lijkt het mij verschrikkelijk. En dan druk ik me nog mild uit. En wat ze ervoor durven vragen...
Ieder zijn meug,
zondag 13 september 2020 om 21:56
zondag 13 september 2020 om 23:20
Wij zijn hier met familie geweest (ik denk een jaar of 8 geleden, dus zeker niet recent). Onze ouders wilden hier graag heen omdat ze van all inclusive concepten houden en van buffetten. Ik heb het een kans gegeven en het met de familie gezellig gehad.
Maar dat kwam niet door PP zelf. Het eten was matig, want het was lauw en slechte kwaliteit. Je bent de hele dag binnen en veel van die ruimtes vind ik op de aula van een bejaardentehuis lijken. Wat mij betreft de meest sfeerloze plek van Nederland voor een weekendje weg.
Oh ja wel leuk vond ik de alcoholische versnaperingen bij het haardvuur. Maar ja dat vind ik overal leuk.
Overigens vonden mijn ouders het enig en hebben we ternauwernood kunnen voorkomen dat het volgende familieweekendje daar weer heen ging. Zoveel mensen...zoveel wensen...
Maar dat kwam niet door PP zelf. Het eten was matig, want het was lauw en slechte kwaliteit. Je bent de hele dag binnen en veel van die ruimtes vind ik op de aula van een bejaardentehuis lijken. Wat mij betreft de meest sfeerloze plek van Nederland voor een weekendje weg.
Oh ja wel leuk vond ik de alcoholische versnaperingen bij het haardvuur. Maar ja dat vind ik overal leuk.
Overigens vonden mijn ouders het enig en hebben we ternauwernood kunnen voorkomen dat het volgende familieweekendje daar weer heen ging. Zoveel mensen...zoveel wensen...
essentialbliss wijzigde dit bericht op 13-09-2020 23:27
0.06% gewijzigd
I choose happy!
zondag 13 september 2020 om 23:26
redbulletje schreef: ↑13-09-2020 17:42Volgens mijn vriendin was 't een soort Centerparks on steroids.
Jij hebt het dus alleen van horen zeggen?
zondag 13 september 2020 om 23:30
Sjiraf schreef: ↑13-09-2020 19:06Het was inderdaad misschien het plan om inderdaad maar 1 nachtje te gaan. Van zondag op maandag. Maar als ik het hier zo lees + de recensies op Zoover dan gaan we toch maar eens kijken voor iets anders.![]()
Het idee leek ons wel leuk. En op de foto’s die we zagen zag het er allemaal wel belovend uit. Maar dan denk ik dat ik mijn geld liever uitgeef aan een mooi vier sterren hotel en een goed restaurant voor de avond.![]()
Zou ik ook doen als ik jullie was.
Ik ben er 2 keer geweest met personeelsfeest. Één keer was met overnachting.
Was allemaal prima in orde toen (al wel paar jaar geleden) maar zou het niet met alleen mijn partner doen.
zondag 13 september 2020 om 23:36
Ik was ook wel benieuwd hoe anderen de vergelijking met de Bonte Wever zien.
Ben zelf jaaaren geleden als student bij Preston Palace geweest (zonder overnachting), vond het inderdaad wat tokkie maar leuk om eens mee te maken. Maar had het na een halve dag ook wel gezien.
Vorig jaar ben ik met kinderen bij de Bonte Wever geweest, vond dat eigenlijk wel heel leuk maar de vergelijking met Preston Palace ging ook wel hoofd... Wel echt heel ander publiek naar mijn idee en beter eten en drinken.
Ben zelf jaaaren geleden als student bij Preston Palace geweest (zonder overnachting), vond het inderdaad wat tokkie maar leuk om eens mee te maken. Maar had het na een halve dag ook wel gezien.
Vorig jaar ben ik met kinderen bij de Bonte Wever geweest, vond dat eigenlijk wel heel leuk maar de vergelijking met Preston Palace ging ook wel hoofd... Wel echt heel ander publiek naar mijn idee en beter eten en drinken.
zondag 13 september 2020 om 23:46
Ik ben er nog nooit geweest maar ik hoor echt wisselende verhalen. Ik ken mensen die er jaarlijks een weekendje heen gaan met het hele familie en het geweldig vinden. Maar ik ken er ook die 1x zijn geweest en het 3x niks vonden.
De voordelen die ik hoorde:
- Er is altijd wel iets te doen en voor ieder wat wils.
- Qua eten heb je veel keuze dus er is altijd wel iets wat je lekker vind.
- Mooie ruime kamers.
- Goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers en mensen die slecht ter been zijn.
Nadelen:
- Te groot, te druk en het gaf een vreetschuur idee.
- Het eten was het steeds net niet.
Kortom je moet er van houden en niet te hoge verwachtingen hebben. Mij lijkt het wel leuk voor een keer.
De voordelen die ik hoorde:
- Er is altijd wel iets te doen en voor ieder wat wils.
- Qua eten heb je veel keuze dus er is altijd wel iets wat je lekker vind.
- Mooie ruime kamers.
- Goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers en mensen die slecht ter been zijn.
Nadelen:
- Te groot, te druk en het gaf een vreetschuur idee.
- Het eten was het steeds net niet.
Kortom je moet er van houden en niet te hoge verwachtingen hebben. Mij lijkt het wel leuk voor een keer.
zondag 13 september 2020 om 23:48
Sannie6 schreef: ↑13-09-2020 23:36Ik was ook wel benieuwd hoe anderen de vergelijking met de Bonte Wever zien.
Bonte Wever en Preston Palace zijn wel door dezelfde man bedacht en gestart.
zondag 13 september 2020 om 23:51
Je vergeet wat er allemaal nog meer bij zit: ontbijt, lunch, koffie/thee met gebak, drankjes de hele dag. Late night snack. Subtropisch zwembad, bioscoop, kermis, bowling, poolbiljart etc. Betaal dat allemaal eens apart dan kom je ver boven het godsvermogen.
"Boring conversation anyway"
maandag 14 september 2020 om 00:05
Ik ben er weleens geweest als stel. Het uit gaan is leuk, leuke cafeetjes en je kan gewoon bestellen wat je wil. Mixdrankjes, bier, wijn alles zit bij de prijs in.
Ook een grote zaal waar ook leuke feesten zijn. Alleen om 1 uur gooien ze alles dicht en mag je niet meer naar buiten om te roken ofzo.
Zwembad is mooi maar wel klein. Meer leuk voor kinderen net als de kermis. Bioscoop draaiden ze ook kinderfilms toen wij er waren.
Wok is wel heel lekker en dus bij de prijs in en ontbijt is wel geweldig.
Wel leuk om een keer meegemaakt te hebben en 2 nachten is wel aan te raden want met 1 nacht kom je smiddags om 3 uur aan en moet je er de volgende dag ook om 3 uur weer uit. Dus redelijk kort.
Maar de sfeer daar is wel goed en de kamers zijn ook mooi. Worden regelmatig gerenoveerd ook. Maar ik zou dan wel een kamer met een balkonnetje nemen want die zijn veel minder eenvoudig.
Hoe het in de Corona tijd is weet ik niet
Ook een grote zaal waar ook leuke feesten zijn. Alleen om 1 uur gooien ze alles dicht en mag je niet meer naar buiten om te roken ofzo.
Zwembad is mooi maar wel klein. Meer leuk voor kinderen net als de kermis. Bioscoop draaiden ze ook kinderfilms toen wij er waren.
Wok is wel heel lekker en dus bij de prijs in en ontbijt is wel geweldig.
Wel leuk om een keer meegemaakt te hebben en 2 nachten is wel aan te raden want met 1 nacht kom je smiddags om 3 uur aan en moet je er de volgende dag ook om 3 uur weer uit. Dus redelijk kort.
Maar de sfeer daar is wel goed en de kamers zijn ook mooi. Worden regelmatig gerenoveerd ook. Maar ik zou dan wel een kamer met een balkonnetje nemen want die zijn veel minder eenvoudig.
Hoe het in de Corona tijd is weet ik niet