Reis naar Midden Oosten
maandag 23 juni 2025 om 18:29
maandag 23 juni 2025 om 18:40
Ik zou er weinig trek in hebben.
Langs de andere kant hebben die tickets waarschijnlijk een godsvermogen gekost, dus ik zou eerst even de reisorganisatie opbellen hoe zij erin staan. Laten ze uberhaupt iemand vertrekken op dit moment?
Langs de andere kant hebben die tickets waarschijnlijk een godsvermogen gekost, dus ik zou eerst even de reisorganisatie opbellen hoe zij erin staan. Laten ze uberhaupt iemand vertrekken op dit moment?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
maandag 23 juni 2025 om 18:45
Dus 0 back-up van een reis-organisatie als ze daar toch moet vluchten?
0 back-up ook qua nieuws?
Want ik zou niet te hard rekenen op zuiver de ambassade.
Die zitten mogelijk een paar honderd kilometer verder. En worden ook gewoon het land uitgehaald als het te link wordt.
Dan zou ik toch echt thuisblijven.
wissewis wijzigde dit bericht op 23-06-2025 18:46
8.01% gewijzigd
Is dit nu later?
maandag 23 juni 2025 om 19:04
Die reis is waarschijnlijk geboekt toen alles nog redelijk peis en vree was.
Behalve dan in Israël, maar tja ... dat land is wel vaker een kruitvat.
Alleen had ik zelf wél een annulatie-verzekering genomen.
Maar daar doe je nu ook niets meer aan.
Is dit nu later?
maandag 23 juni 2025 om 19:07
Pulletjes?Kattentuintje schreef: ↑23-06-2025 18:32Zeker niet gaan. Je hebt geen idee wat daar gaat gebeuren; het is een stel ongeleide projectielen bij elkaar en het broedt flink.

maandag 23 juni 2025 om 19:09
Ja dat snap ik, maar nu is het dus niet meer rustig. Het is jammer dat je zus dan haar geld kwijt is, maar een bom op je knar is nog veel jammerder.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
maandag 23 juni 2025 om 19:09
Lokale omstandigheden zoals het weer of onrust
Meestal zijn zaken als zeer slecht weer, overstroming, bosbranden of politieke onrust geen geldige reden om je reis te annuleren. Het is wél een geldige reden als je door omstandigheden de accommodatie niet meer kunt bereiken of gebruiken. Let ook op, een negatief reisadvies is maar bij een enkele verzekeraar een geldige annuleringsreden. Soms is het dan wel een calamiteitendekking op de annulering nodig. De annuleringsdekking geldt niet als dit negatieve reisadvies ook al tijdens het boeken van de reis van toepassing is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 23 juni 2025 om 19:10
maandag 23 juni 2025 om 19:16
Oman is een golfstaat en redelijk neutraal, net als Dubai. Ook ligt het best ver af van Irak en Israel. Bovendien is het goed ingericht op toeristen. Zolang BuZa geen oranje of rood reisadvies geeft, zou ik wel gaan. Maar als je bang bent geworden door het nieuws en daardoor niet meer durft, gewoon omboeken. Ik ben wel iemand die altijd goed verzekerd op reis gaat.
maandag 23 juni 2025 om 19:17

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in