reisplanner Londen / UK

09-06-2012 10:03 34 berichten
Voor mijn werk moet ik binnenkort naaar Londen. Ik probeerde alvast te kijken hoe ik het beste kan reizen, maar kon geen goede routeplanner vinden. Iemand een tip voor een routeplanner a la 9292ov, maar dan voor UK? Dus niet alleen National Rail, niet alleen TFL, maar alles bij elkaar?

Dank!
Ik heb met wat verder googlen trouwens alsnog iets gevonden: http://www.transportdirect.info
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, ik dacht dat t alleen over Londen ging! Als je verder moet reizen is dat wel een goede!

Thanks voor je succes wensen, heb er veel zin in, ben al een keer eerder naar londen verhuist dus de stap is niet zo groot

Ik hoop dat je alles kunt vinden tijdens je zaken trip...en ook tijd hebt voor wat leuke dingen in de UK!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Boots zit op iedere hoek van de straat z'on beetje, dus dat moet lukken. En anders is er SUperdrugs, net zo leuk en zelfs goedkoper

Bladora, dan kom je dus bij me in de buurt wonen.

Ik vind deze hoef van London echt geweldig.

Ik woon op loopafstand van Westfield, dat is echt fijn. En in Hammersmith zit een grote, niet z'on drukke Primark, ook erg fijn.

Ik 5 verschillende lijnen van de underground hier, veel bus lijnen en ook de overground. Ik wil nooit meer ergens anders in London wonen!
Asje effe op mijn linkje had geklikt had je niet zo hoeven googlen bergamot maar idd een handige site, er staat zelfs een fietsrouteplanner op.
Vivagirl, leuk te horen dat je het daar zo leuk vindt! Wij gaan vlak bij de BBC studio's wonen als je dat wat zegt. Tegenover westfield haha....ik hoop dat vriend inziet hoe gevaarlijk dat is!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Ja, ik weet waar de BBC studio's zijn, dat is richting White City.

Ik woon aan de andere kant van Westfield, richting Hammersmith.

Westfield is inderdaad gevaarlijk! Je hebt er alles, van H&M tot Gucci. En ook een mega bioscoop en heel veel leuke restaurants......
Vivagirl, volgens mij heb jij je ideeën over wat loopafstand is, inmiddels wel aangepast aan de Britse standaard . De voorbeelden die jij noemt, zijn inderdaad allemaal wel loopbaar, maar in Nederland zouden we het toch meer fietsafstand noemen
Ha ha, dat denk ik ook.

In Nederland zou ik deze afstanden ook niet voor de lol lopen, maar hier doe ik het wel. Ik heb ook geen fiets of auto, dus ik moet wel.
je kan ook met de boot gaan:D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven