Relaxvakanties voor singles

23-04-2011 15:08 12 berichten
Hallo allemaal,

Ik zou graag een relaxvakantie willen doen (lezen op strand, terrasjes, uitstapje nu en dan...), ergens eind mei, maar vind niemand die met me mee kan, en ben op zoek naar organisaties die dat voor singles aanbieden. Kunnen jullie een organisatie aanraden? Liefst niet al te duur, en liefst in een hotel, geen camping.

Ik kreeg al: one2gethertravel, en Estivant, maar vind daar helaas niets van mijn gading (ofwel wegens data, of al geweest naar bestemming, ofwel alleen camping).

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
ik heb helaas geen tips voor je sorry.

ik zou ook graag op vakantie willen deze zomer, maar weet niet goed met wie, welke organisatie, etc. mijn voorkeur gaat ook zeker uit naar een relaxvakantie (zon, zee en strand).

benieuwd naar de tips en suggesties.
@charliegirl: One2gether en Estivant hebben een uitgebreid aanbod singlevakanties, maar je stelt te veel eisen
Hey,

Ik ben ook op zoek naar hetzelfde, relaxvakantie, hotel/appartement.

Heb al verschillende sites van de organisaties die groepsreizen aanbieden zitten bekijken, estivant, cirkel, kras ed.

Heb het idee dat je voor zo‘n vakantie toch meer betaald dan wanneer je het zelf regelt.

Groeten,

Wolkje
misschien moeten we maar met zijn allen gaan?!
Ik ga zelf binnenkort voor het eerst met one2gether op vakantie. Heb dus nog geen ervaring, maar hoor en lees wel positieve verhalen.

Deze reis ga ik maken: XXX

EDIT: post verwijderd ivm evt. herkenning.

Als je wil weten waar ik heen ga, laat het dan even weten. Ik ga namelijk eind mei en dit is een echte relax-vakantie met af en toe een leuk uitstapje (all inclusive).
Ik ben nog maar 1 keer op singlereis geweest met Fox, maar dat was actief. Ik hou van een mix tussen actief en dan weer een dag rust en/of cultuur. Het valt mij op dat de meeste singlereizen kamperen zijn of heel actief. Fox heeft ook wel wat rustigere reizen, kijk maar even of het wat voor je is. Verder bestaat nog Cirkel, die hebben sportieve maar ook strandvakanties.
@Sam32: Dan zou ik je post bij een ander (je eigen) topic ook maar weghalen, want daar staat 't nog gewoon
Ja goeie tip, hahaha! Ga ik meteen doen.

EDIT: volgens mij heb ik nergens een directe link geplaatst, dus ik laat het zo.
heb idd ook het idee dat de prijzen iets hoger liggen dan een 'normale' zonvakantie. maar goed, je weet wel zeker dat je aanspraak zal hebben en iets met de groep kan ondernemen als je daar behoefte aan hebt. bij een 'normale' vakantie is dat nog maar afwachten, dan ben je zeker op jezelf aangewezen.

vind het zelf nog wel een beetje een 'eng' idee om alleen op vakantie te gaan, maar welicht dat positieve ervaringen me alsnog over de streep kunnen trekken. zat te denken om in de periode september te gaan. iemand anders mss ook?

groetjes
Ik wil ook in september nog op singlereis, heb gisteren een beetje zitten neuzen bij Fox, nadat ik op dit topic was geweest. Ben er nog niet uit, ik ga er over een tijdje nog een keer rustig voor zitten.
Ik ben een keer op zomervakantie geweest met Cirkel, maar ik vond het helemaal niks. Dat had meer met de groep te maken ( Die wilde alles de hele dag samen doen, en ik kreeg het verwijt dat ik me "onttrok aan het groepsproces" als ik eens een middagje mijn boek wilde lezen ipv "gezellig" samen dat leuke oude dorpje te bekijken ....

Wat mij wel heel goed bevallen is is een zeilvakantie voor singles van Amorgos. Die hebben niet heel veel data en er wordt wel verwacht dat je enige zeilervaring hebt.

Daarnaast heb ik wintersportvakanties gedaan met Cirkel en Dynamic Holland( die hebben ook zomerreizen) en een keer een verre reis met Mambo/Cirkel. Dat was echter geen singlesreis maar een "gewone"groepsreis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven