Relaxvakanties voor singles
zaterdag 23 april 2011 om 15:08
Hallo allemaal,
Ik zou graag een relaxvakantie willen doen (lezen op strand, terrasjes, uitstapje nu en dan...), ergens eind mei, maar vind niemand die met me mee kan, en ben op zoek naar organisaties die dat voor singles aanbieden. Kunnen jullie een organisatie aanraden? Liefst niet al te duur, en liefst in een hotel, geen camping.
Ik kreeg al: one2gethertravel, en Estivant, maar vind daar helaas niets van mijn gading (ofwel wegens data, of al geweest naar bestemming, ofwel alleen camping).
Alvast bedankt!
Ik zou graag een relaxvakantie willen doen (lezen op strand, terrasjes, uitstapje nu en dan...), ergens eind mei, maar vind niemand die met me mee kan, en ben op zoek naar organisaties die dat voor singles aanbieden. Kunnen jullie een organisatie aanraden? Liefst niet al te duur, en liefst in een hotel, geen camping.
Ik kreeg al: one2gethertravel, en Estivant, maar vind daar helaas niets van mijn gading (ofwel wegens data, of al geweest naar bestemming, ofwel alleen camping).
Alvast bedankt!
donderdag 28 april 2011 om 15:33
zondag 1 mei 2011 om 22:01
maandag 2 mei 2011 om 12:32
Ik ga zelf binnenkort voor het eerst met one2gether op vakantie. Heb dus nog geen ervaring, maar hoor en lees wel positieve verhalen.
Deze reis ga ik maken: XXX
EDIT: post verwijderd ivm evt. herkenning.
Als je wil weten waar ik heen ga, laat het dan even weten. Ik ga namelijk eind mei en dit is een echte relax-vakantie met af en toe een leuk uitstapje (all inclusive).
Deze reis ga ik maken: XXX
EDIT: post verwijderd ivm evt. herkenning.
Als je wil weten waar ik heen ga, laat het dan even weten. Ik ga namelijk eind mei en dit is een echte relax-vakantie met af en toe een leuk uitstapje (all inclusive).
maandag 2 mei 2011 om 16:09
Ik ben nog maar 1 keer op singlereis geweest met Fox, maar dat was actief. Ik hou van een mix tussen actief en dan weer een dag rust en/of cultuur. Het valt mij op dat de meeste singlereizen kamperen zijn of heel actief. Fox heeft ook wel wat rustigere reizen, kijk maar even of het wat voor je is. Verder bestaat nog Cirkel, die hebben sportieve maar ook strandvakanties.
dinsdag 3 mei 2011 om 10:08
heb idd ook het idee dat de prijzen iets hoger liggen dan een 'normale' zonvakantie. maar goed, je weet wel zeker dat je aanspraak zal hebben en iets met de groep kan ondernemen als je daar behoefte aan hebt. bij een 'normale' vakantie is dat nog maar afwachten, dan ben je zeker op jezelf aangewezen.
vind het zelf nog wel een beetje een 'eng' idee om alleen op vakantie te gaan, maar welicht dat positieve ervaringen me alsnog over de streep kunnen trekken. zat te denken om in de periode september te gaan. iemand anders mss ook?
groetjes
vind het zelf nog wel een beetje een 'eng' idee om alleen op vakantie te gaan, maar welicht dat positieve ervaringen me alsnog over de streep kunnen trekken. zat te denken om in de periode september te gaan. iemand anders mss ook?
groetjes
dinsdag 3 mei 2011 om 14:14
Ik ben een keer op zomervakantie geweest met Cirkel, maar ik vond het helemaal niks. Dat had meer met de groep te maken ( Die wilde alles de hele dag samen doen, en ik kreeg het verwijt dat ik me "onttrok aan het groepsproces" als ik eens een middagje mijn boek wilde lezen ipv "gezellig" samen dat leuke oude dorpje te bekijken ....
Wat mij wel heel goed bevallen is is een zeilvakantie voor singles van Amorgos. Die hebben niet heel veel data en er wordt wel verwacht dat je enige zeilervaring hebt.
Daarnaast heb ik wintersportvakanties gedaan met Cirkel en Dynamic Holland( die hebben ook zomerreizen) en een keer een verre reis met Mambo/Cirkel. Dat was echter geen singlesreis maar een "gewone"groepsreis.
Wat mij wel heel goed bevallen is is een zeilvakantie voor singles van Amorgos. Die hebben niet heel veel data en er wordt wel verwacht dat je enige zeilervaring hebt.
Daarnaast heb ik wintersportvakanties gedaan met Cirkel en Dynamic Holland( die hebben ook zomerreizen) en een keer een verre reis met Mambo/Cirkel. Dat was echter geen singlesreis maar een "gewone"groepsreis.