Restaurants Antwerpen

22-07-2011 02:08 19 berichten
Hallo allemaal,

Ik zoek toffe restaurants in Antwerpen. Ik ga binnenkort met mijn vriendin een weekendje naar deze stad. We zijn midden-30.

Wat we zoeken: een beetje chique maar niet stijf, een beetje hip maar niet irritant trendy...

Tips? en Antwerpse vriend van me raadde me Le Zoute Zoen aan. Ziet er prachtig uit. Meer van dat...?
Alle reacties Link kopieren
Laatst gegeten bij de pasta company oid. Was goed eten, leuke sfeer maar niet heel speciasl. Ook jouw doelgroep.
Het elfde gebod is ook erg leuk. Lekker eten, goede bediening en je vergaapt je aan alle 'bijbel' beeldjes.
En het elfde gebod ligt vlak aan het uitgaanscentrum (op dovrijza dan )
http://www.hetpomphuis.be/
Maar het 11gebod sluit niet echt aan bij wat hij beschrijft hè... pomphuis is overigens leuk maar een beetje ver uit de stad.
Brasserie Appelmans
http://www.laluna.be/

Trendy, fusion, goed eten!
En ga even bij ultimatum een drankje doen.
Azuma op Zuid, als je van japans houdt...
Restaurant Appelmans!
Ik adviseer ook Appelmans! En als je toch voor iets simpelers wilt gaan: De Lunchbox.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Bedankt allemaal!

Appelmans wordt verschillende keren genoemd en ziet er prachtig uit... Dat gaat 'm worden, denk ik!

Thanks!
Oh ik weet ook nog een goede! Echt zoooo leuk en lekker: Comocomo. Is een baskisch tapasrestaurant en die tapas worden op een band gezet (ala sushi). En dan reken je achteraf het aantal boordjes af. Zoooooo fijn!
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
@ Iris27: We zitten er een heel weekend, dus die nemen we zeker nog mee in de overwegingen :-) Dank je.

Trouwens: we zoeken ook nog een leuk hotel. Beetje het 'Appelmans-gevoel': niet peperduur c.q. vijfsterren, maar ook weer niet 'budget' en basic. Gewoon, iets dat mooi en bijzonder is.

Tips?
mosterd.
Na 6 maanden... Hmhm
...
Fiskebar op de Marnixplaats, als je van vis houdt, is fantastisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven