Romantisch weekendje Belgie/Brugge

15-12-2012 22:51 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik plan een romantisch weekendje (verassing voor mn vriend) en ik denk aan Brugge.

Heeft iemand een tip voor een mooi, romantisch en nog een beetje betaalbaar hotel? Er is zo veel te vinden op internet, maar je weet nooit of het zo mooi is als het lijkt.

Tips voor andere steden zijn ook welkom!

Groetjes Lena
't koffieboontje in Brugge, niet supermooi of luxe maar ik vond het wel wat hebben en was niet duur en hartje centrum met parkeerplek. Onze kamer was alsof je op een zolderkamer met puntdak met houten balken lag. Ik vond het romantisch maar lag misschien aan m'n reisgezelschap.
Ik vond persoonlijk Maastricht veel leuker dan Brugge! Veel meer mogelijkheden qua dingen doen.. Wij hebben zelf in L'Empereur gezeten.. Heerlijk hotel voor een weekendje weg!

Mocht je toch voor Brugge gaan dan raad ik het Ibis af! Je slaapt op een houten plank.. Niet echt romantisch!
Booking.com misschien? Staan altijd goede reviews op. Ow ja, niet langer dan een weekendje hoor, je bent er relatief snel uitgekeken!
Wat is een beetje betaalbaar voor jou? De een denkt dan 100 euro per nacht, de ander 300.
www.vakantiedurbuy.nl
Daarrr is tie weer.. http://www.specialhotels.nl/

Ik plak m toch maar, want er staan erg mooie hotels op, in Brugge. Of jij het betaalbaar vindt weet ik niet.
Dank voor de tips! Ik vind vooral de verhouding tussen prijs en kwaliteit belangrijk, maar toch wel maximaal 50 euro p.p.p.n.
Ik heb in Brugge in een B&B gezeten, vond het weer eens wat anders dan een hotel.
100 max. per nacht voor 2 pers. incl ontbijt etc is niet echt een groot budget, Ik denk dat je beter eerst kan kijken wat er voor die prijs nog beschikbaar is, als ik op booking.com kijk is dat nl niet zoveel en dan evt. ook naar B&B's kijken.
quote:juffrouw schreef op 15 december 2012 @ 23:04:

www.vakantiedurbuy.nlBrrrr... Ziet er niet éch romantisch uit en ook nog niet eens (in de buurt van) Brugge. Waarom?
Kijk hier eens :-)

http://www.boekuwhotel.be ... l/hotels-in-Brugge/3.html
quote:anno1984 schreef op 15 december 2012 @ 22:58:

't koffieboontje in Brugge, niet supermooi of luxe maar ik vond het wel wat hebben en was niet duur en hartje centrum met parkeerplek. Onze kamer was alsof je op een zolderkamer met puntdak met houten balken lag. Ik vond het romantisch maar lag misschien aan m'n reisgezelschap.

Ben ik ook geweest, was inderdaad erg leuk. Toch gaat mijn voorkeur uit naar Gent. Veel meer te doen. Het Ghent Marriott Hotel zit op een mooie locatie, aan het water in het centrum, dichtbij een parkeergarage.

http://www.kras.nl/vakant ... entrip-gent-marriott-gent

Hier een mooie aanbieding voor januari 3 dagen, 2 nachten voor 198 euro in Ghent Marriott
“Don’t look back – you’re not going that way.”
ik zou naar gent gaan, brugge is erg saai gent is veel meer te doen.
quote:Saracenen schreef op 15 december 2012 @ 23:02:

Booking.com misschien? Staan altijd goede reviews op. Ow ja, niet langer dan een weekendje hoor, je bent er relatief snel uitgekeken!

LOL, ik heb tot deze post altijd gedachrt dat ik de enige was die dit vond

Brugge is leuk en lief maar heul klein, kroegen dicht om 23:00, als je geluk hebt mag je zitten tot 0;00

Na een (half) dagje shoppen is dat echt klaar, evt volgende dag nog het Paleis (met audiotour, is wel aanrader).

Geslapen in Jan Brito, erg gaaf maar niet goedkoop. Via Booking.com kun je kijken naar prijzen, reviews en aanbiedingen.

Gent en Antwerpen zijn levendiger! Maar misschien minder romantisch, al ligt dat ook grotendeels aan het gezelschap!! Andere optie kan Maastricht zijn. Ook Leiden (weliswaar met mooi weer, terrasjes enzo) vond ik zeer verrassend en romantisch

Oh en lopen op highheels in Brugge is geen optie, overal kinderkopjes....
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven