Saudie Arabie
dinsdag 17 december 2019 om 10:15
Beste Mensen,
Ik ben een ballonvaarder en ga binnen 2 weken naar Saudie Arabie vertrekken om ballon te varen. Daarmee verdienen we wat geld etc... En gaan we veel leuke dingen doen. Weet iemand wat je wel en niet mee terug mag nemen kwa souvenirs? En weet iemand hoe duur bepaalde spullen kunnen zijn? Zoals een wit pak met een een soort hoofddoek? Dat zou wel gaaf zijn om mee terug te nemen.
Ik ben een ballonvaarder en ga binnen 2 weken naar Saudie Arabie vertrekken om ballon te varen. Daarmee verdienen we wat geld etc... En gaan we veel leuke dingen doen. Weet iemand wat je wel en niet mee terug mag nemen kwa souvenirs? En weet iemand hoe duur bepaalde spullen kunnen zijn? Zoals een wit pak met een een soort hoofddoek? Dat zou wel gaaf zijn om mee terug te nemen.
dinsdag 17 december 2019 om 16:01
stan???
dinsdag 17 december 2019 om 16:02
Haters,
Millennial dus.
dinsdag 17 december 2019 om 16:06
En dan niet weten hoe google werkt om wit pak met soort hoofddoek op te zoeken. Tssss
dinsdag 17 december 2019 om 16:27
Haters allemaal? Alleen omdat ik vraag of je familie bent van Klaas Dijkhoff, gelet op je dubbele onkostendeclaratie?
Gewoon een grapje hoor. Wellicht wat te subtiel voor jou, maar om dan zo overgevoelig te reageren...
Ik zie niet in waarom ik jou zou haten, je betekent niets voor mij. Veel plezier daar zou ik zeggen, wat kunnen jou die mensenrechten verrotten.
YOLO en zo...
dinsdag 17 december 2019 om 16:47
Ik ga niet speciaal voor dit forum zoeken hoe dat pak heet? Wat schiet ik daar mee op? Ze verkopen geen Nederlandse pakken daar dus het nederlandse woord voor dat pak hoef ik niet te weten...
dinsdag 17 december 2019 om 16:59
dinsdag 17 december 2019 om 17:33
Joh Rooie tijger, laat ze maar haten. gewoon lekker gaan, en niet zo’n duf wit pak mee nemen, maar vooral veel foto’s maken. Daar heb je echt de beste souvenirs aan. Zeker vanuit een ballon, er is daar zoveel moois te zien. Dingen die je echt verder nergens in de wereld meer kan zien. SA is echt het laatste puur middeleeuwse koninkrijk op de planeet, en nog even en dat bestaat ook niet meer. De huidige kroonprins probeert er een moderne bloeddorstige dictatuur van te maken, zoals er zoveel zijn. Niks bijzonders, met in stukken gehakte journalisten, politieke moorden, en dat soort ongein.
Nee, als je nu gaat, kan je met een beetje geluk nog foto’s maken van een hand afhakking voor een dief. Of een slachtoffer van verkrachting die de zweep krijgt (had ze maar niet vreemd moeten gaan, ja toch, niet dan). Maar echt, je moet nu je kans grijpen hoor. Ze zijn al aan het moderniseren. Vrouwen mogen al auto rijden!! Vrouwen en mannen mogen al via dezelfde deur een restaurant binnen!! Nog even en vrouwen krijgen gewoon de status van mens. Daar gaat je folklore, je leuke lokale cultuur.
Geniet van je reis hoor!
Nee, als je nu gaat, kan je met een beetje geluk nog foto’s maken van een hand afhakking voor een dief. Of een slachtoffer van verkrachting die de zweep krijgt (had ze maar niet vreemd moeten gaan, ja toch, niet dan). Maar echt, je moet nu je kans grijpen hoor. Ze zijn al aan het moderniseren. Vrouwen mogen al auto rijden!! Vrouwen en mannen mogen al via dezelfde deur een restaurant binnen!! Nog even en vrouwen krijgen gewoon de status van mens. Daar gaat je folklore, je leuke lokale cultuur.
Geniet van je reis hoor!