Sauna met goed hotel
woensdag 16 maart 2011 om 19:12
Ik ben voor een mini-break met mijn man op zoek naar een fijne sauna ergens in Nederland. We willen een paar dagen weg, dus we zoeken een sauna waar je ook kunt overnachten en eten. En, ik heb geen zin om de hele dag daar rond te hangen, dus het liefst iets met een mooie omgeving zoals bos/leuke dorpjes/mooie stad in de buurt.
Ik vind bijvoorbeeld Thermae2000 heel mooi en voldoet aan alles, maar daar ben ik pas nog geweest.
Veeleisend he? Ik kan natuurlijk wel googlen, maar hoor liever ervaringen en tips. Wie-o-wie heeft een goed idee?
Ik vind bijvoorbeeld Thermae2000 heel mooi en voldoet aan alles, maar daar ben ik pas nog geweest.
Veeleisend he? Ik kan natuurlijk wel googlen, maar hoor liever ervaringen en tips. Wie-o-wie heeft een goed idee?
vrijdag 18 maart 2011 om 15:10
vrijdag 18 maart 2011 om 23:25
Sauna de Woudfennen vond ik ook fijn, niet heel groot, maar wel eemn prettige sfeer en het was heerlijk om gewoon in je badjas naar je kamer te kunnen lopen na een middag en avond in de sauna.
Zuiderduin zou ik voor zo'n weekendje ook afraden, ik ben er nu een aantal keer geweest voor bedrijfstrainingen en als de baas betaald is het best ok, maar voor een lekker uitje met mijn man zou ik toch niet voor zo'n fabriek kiezen.
Zuiderduin zou ik voor zo'n weekendje ook afraden, ik ben er nu een aantal keer geweest voor bedrijfstrainingen en als de baas betaald is het best ok, maar voor een lekker uitje met mijn man zou ik toch niet voor zo'n fabriek kiezen.
zaterdag 19 maart 2011 om 14:24
Het idee van Holterhof is leuk, en het is inderdaad heerlijk dat je zo van je hotelkamer de sauna inloopt. Wij waren er echter in januari en dan is het minder leuk dat je overal, naar iedere sauna of douche dus, buitenlangs naartoe moet.
Bovendien vond ik de schoonmaak slecht en ook het eten was niet geweldig.
Zwembad is alleen buiten, verder heb je nog een paar sauna's en een bubbelbad en dat is alles.
Bovendien vond ik de schoonmaak slecht en ook het eten was niet geweldig.
Zwembad is alleen buiten, verder heb je nog een paar sauna's en een bubbelbad en dat is alles.
zaterdag 19 maart 2011 om 14:33
maandag 21 maart 2011 om 15:55
Mijn man en ik zijn een paar jaar geleden naar Oss geweest.
Eerst gezellig naar Den Bosch gegaan, en overnachten in
De Weverij
's Avonds gegeten bij Cordial die zit in het hotel, dus je hoeft niet meer de deur uit.
De volgende dag naar Sauna Lucaya die achter het hotel zit, op loop afstand.
Heel erg leuk.
Eerst gezellig naar Den Bosch gegaan, en overnachten in
De Weverij
's Avonds gegeten bij Cordial die zit in het hotel, dus je hoeft niet meer de deur uit.
De volgende dag naar Sauna Lucaya die achter het hotel zit, op loop afstand.
Heel erg leuk.
donderdag 31 maart 2011 om 17:06