Sauna met goed hotel

16-03-2011 19:12 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor een mini-break met mijn man op zoek naar een fijne sauna ergens in Nederland. We willen een paar dagen weg, dus we zoeken een sauna waar je ook kunt overnachten en eten. En, ik heb geen zin om de hele dag daar rond te hangen, dus het liefst iets met een mooie omgeving zoals bos/leuke dorpjes/mooie stad in de buurt.

Ik vind bijvoorbeeld Thermae2000 heel mooi en voldoet aan alles, maar daar ben ik pas nog geweest.

Veeleisend he? Ik kan natuurlijk wel googlen, maar hoor liever ervaringen en tips. Wie-o-wie heeft een goed idee?
Wat staat je niet aan aan de holterhof dan spotlessmind???
Ik kan me ook nog de pepermuntkussentjes bij de receptie herinneren, elke keer als ik die eet denk ik aan die mini-vakantie met mijn oma.
Sauna De Woudfennen in Joure. Mooie sauna met een leuk klein hotel erbij. En genoeg te doen in de omgeving.

Nieuweschans zou ik niet doen. Net als Thermea 2000 grotendeels gekleed en er wordt daar erg slecht schoon gemaakt. Vond het ook nogal sfeerloos.
Sauna de Woudfennen vond ik ook fijn, niet heel groot, maar wel eemn prettige sfeer en het was heerlijk om gewoon in je badjas naar je kamer te kunnen lopen na een middag en avond in de sauna.

Zuiderduin zou ik voor zo'n weekendje ook afraden, ik ben er nu een aantal keer geweest voor bedrijfstrainingen en als de baas betaald is het best ok, maar voor een lekker uitje met mijn man zou ik toch niet voor zo'n fabriek kiezen.
Het idee van Holterhof is leuk, en het is inderdaad heerlijk dat je zo van je hotelkamer de sauna inloopt. Wij waren er echter in januari en dan is het minder leuk dat je overal, naar iedere sauna of douche dus, buitenlangs naartoe moet.

Bovendien vond ik de schoonmaak slecht en ook het eten was niet geweldig.

Zwembad is alleen buiten, verder heb je nog een paar sauna's en een bubbelbad en dat is alles.
quote:brittje schreef op 18 maart 2011 @ 15:10:

Sauna De Woudfennen in Joure. Mooie sauna met een leuk klein hotel erbij. En genoeg te doen in de omgeving. deze wou ik ook aangeven, heerlijke sauna, vriendelijke mensen (personeel en bezoekers) echt een heerlijk dagje/weekendje weg
Hotel Grossfeld in Bad Bentheim (bij Enschede over de grens) schijnt goed te zijn voor weinig geld)
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Mijn man en ik zijn een paar jaar geleden naar Oss geweest.

Eerst gezellig naar Den Bosch gegaan, en overnachten in

De Weverij

's Avonds gegeten bij Cordial die zit in het hotel, dus je hoeft niet meer de deur uit.

De volgende dag naar Sauna Lucaya die achter het hotel zit, op loop afstand.

Heel erg leuk.
Zwaluwhoeve? Vond het wel een goed hotel, met lekker ontbijt.
Hoi SpotlessMind,

Sauna Palestra in Braamt, Gelderland, ligt op Landalpark Stroombroek, dus dan hoef je alleen maar naar je bungalow te lopen. Prettige sauna.

En via 'gratis naar de sauna' kun je ook nog reserveren voor de tweede persoon gratis.

Veel plezier,

Beter Laat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven