Sint Maarten

17-12-2011 22:49 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand tips voor een vakantie naar Sint Maarten? We willen er met de kinderen ( 2 en 5 ) naar toe, in de voorjaarsvakantie ( eind april ) of de zomervakantie.( juli/augustus ) Zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden, zoals het orkaanseizoen of extreme hitte? Is het voordeliger om losse tickets en los het hotel te boeken, of is het voordeliger alles in een pakket te boeken?
Is ver vliegen een goed idee met je kids?
Opa en oma wonen er, dus leek me wel leuk om er eens naar toe te gaan met ze. Zo vaak zien ze elkaar niet. Ik wil wel de vrijheid hebben om te gaan en te staan waar ik wil, dus ik wil liever niet bij ze in huis.
ze vraagt toch geen advies of vliegen een goed idee is voor haar kids????
Misschien ku je dan advies over droogte, hitte en orkanen inwinnen bij opa en oma? Een tip hoor...
Om te kijken wat voordeliger is zou je gewoon ff moeten googelen. (Losse tickets en los hotel boeken of als pakketreis). Tickets naar St. Maarten zijn meestal niet goedkoop dus kan zijn dat pakketreis voordeliger uitvalt.

Je hebt echter op St. Maarten wel een auto nodig dus die zou je er ook bij moeten huren.

Ik ben er een paar keer geweest in verschillende jaargetijden en vond het er eigenlijk altijd even warm.

1 Tip: Vlieg indien mogelijk liever niet via Parijs Charles de Gaulle, zonder kids is dit al een crime met overstappen laat staan met kids.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven