Sint Maarten
zaterdag 17 december 2011 om 22:49
Heeft iemand tips voor een vakantie naar Sint Maarten? We willen er met de kinderen ( 2 en 5 ) naar toe, in de voorjaarsvakantie ( eind april ) of de zomervakantie.( juli/augustus ) Zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden, zoals het orkaanseizoen of extreme hitte? Is het voordeliger om losse tickets en los het hotel te boeken, of is het voordeliger alles in een pakket te boeken?
zondag 18 december 2011 om 21:01
Om te kijken wat voordeliger is zou je gewoon ff moeten googelen. (Losse tickets en los hotel boeken of als pakketreis). Tickets naar St. Maarten zijn meestal niet goedkoop dus kan zijn dat pakketreis voordeliger uitvalt.
Je hebt echter op St. Maarten wel een auto nodig dus die zou je er ook bij moeten huren.
Ik ben er een paar keer geweest in verschillende jaargetijden en vond het er eigenlijk altijd even warm.
1 Tip: Vlieg indien mogelijk liever niet via Parijs Charles de Gaulle, zonder kids is dit al een crime met overstappen laat staan met kids.
Je hebt echter op St. Maarten wel een auto nodig dus die zou je er ook bij moeten huren.
Ik ben er een paar keer geweest in verschillende jaargetijden en vond het er eigenlijk altijd even warm.
1 Tip: Vlieg indien mogelijk liever niet via Parijs Charles de Gaulle, zonder kids is dit al een crime met overstappen laat staan met kids.